Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/06/2013 12:27 #1321 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευγε καπταιν.. :yahoo:
Αν επιτρεπετε, ποιες ωρες τα ψαρευεις, και με τι αρματωσια? (σιλικονη raglu)
Καλοφαγωτα σειρα. :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 14:52 #1322 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολυ ωραια τα κοκκαλια μπραβω :hello2:


Και εγω μεχρι στιγμης στο σπιννινγκ μονο στα κοκκαλια εχω επιτυχια,αλλα ειναι πολυ ωραια να τα πιανεις,δυνατα ψαρακια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 18:33 #1323 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Ευγε καπταιν.. :yahoo:
Αν επιτρεπετε, ποιες ωρες τα ψαρευεις, και με τι αρματωσια? (σιλικονη raglu)
Καλοφαγωτα σειρα. :wav:



ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΑΣΑ ΑΡΓΑ ΓΥΡΩ ΣΤΗΣ 9,30 ΠΜ ΜΕ ΣΥΡΤΗ ΣΤΑ ΜΕΣΟΝΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΝΟΝ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΟΛΩΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΡΠΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΡΕΙΚΙΑ ΚΛΠ .

Συνημμένο αρχείο:

image upload

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2013 21:46 #1324 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω Θοδωρη.
Εισαι μαστορας φιλε. :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 09:38 #1325 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΜΗΤΣΑΡΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟΣΟ ΒΑΡΙΑ ΚΟΚΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΣΤΗΝ ΣΕΡΙΦΟ .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 10:57 #1326 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κανουν ωραιο τραβηγμα, και δυνατα κεφαλια.
Πολυ νοστιμο ψαρι.
Στο spinning Θανο, εχει ωραιο παιχνιδι.
Απο τα ψαρια, που ευχαριστως θελω να τα ψαρευω.. :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2013 19:09 #1327 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΙ ΘΕΛΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ Η ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΙ ΠΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΙΠΕΡΙΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΤΗΡΙ . :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2013 07:20 #1328 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γιωργο μου απλως respect :wav:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2013 10:17 #1329 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ελα ρε μπαμπινο κ κουζου να σας στειλω το ελικοπτερο να φαμε το συναγριδι χαχα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2013 11:54 #1330 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θαναση μπραβο για τα ψαρια!!Να βγαλεις ομως τα ταψια για φοντο ,θελουμε να βλεπουμε εσενα φιλε!!Και να εισαι χαμογελαστος στις φωτο ε!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.357 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection