Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

14/09/2012 13:35 #1091 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Εναs παλιοs και εναs νεοs κρατανε τη σημαια του ψαρεματοs ψηλα με τιs επιτυχιεs τουs!!!


Εχω φτάσει στο σημείο να απορώ με τη αντοχή που δείχνει το γένος του λούτσου στη δυτική Ελλάδα! Πολύ ισχυρό ψάρι!
:notworthy:

***
Ρε Μήτσο, χρησιμοποιείς ειδική γραμματοσειρά ή αλλάζεις τα τελικά σίγμα?????

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 13:39 #1092 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αλλαζω τα τελικά σίγμα!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 16:14 #1093 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ρε μπας κ εισαι κρυφο μασονος κ βαζεις ιμιτασιον σημα δολαριου για τελικο σιγμα εεεε λεγε ρεε ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 18:19 #1094 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπαμπη κ Δημήτρη ευχαριστω για τα καλα σας λόγια !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 20:19 #1095 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τεσσερις ωρες καθετη, μια περκα...(απογευματινο ψαρεμα) Δολωμα μανα, και γαριδα κατεψυγμενη
05.00 εως 09.00, πρωινη συρτη, ουτε τσιμπια. (τεχνιτα, και σιλικονες)
Αυριο, στον καφενε, για πρεφα.. :discussion: Αι σιχτιρ, κολωψαρα. :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 22:29 #1096 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Τεσσερις ωρες καθετη, μια περκα...(απογευματινο ψαρεμα) Δολωμα μανα, και γαριδα κατεψυγμενη
05.00 εως 09.00, πρωινη συρτη, ουτε τσιμπια. (τεχνιτα, και σιλικονες)
Αυριο, στον καφενε, για πρεφα.. :discussion: Αι σιχτιρ, κολωψαρα. :yahoo:


Περιμενουν εμενα Δημητρη μου να κατεβω κατω :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
πηγαινε εκει που ειναι τα δυο ναυαγια και κανε καθετι με καραβιδακι νυχτα ομως

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2012 15:39 #1097 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραια ψαρακια φιλε Κωστα ο λαυρακας και η τσιπουρα ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!!!!!!!!! :hello2: :hello2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2012 16:52 - 19/09/2012 16:53 #1098 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

θανασης έγραψε: Ωραια ψαρακια φιλε Κωστα ο λαυρακας και η τσιπουρα ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!!!!!!!!! :hello2: :hello2:



Φιλε Θαναση στη μαχη με το 16αρι παραμαλο και την 20αρα μανα κομενη και ξαναδεμενη λιγο πανω απο το stoper ( ο δευτερος σπαρος εμπλεξε σε
σχοινια και η μανα κοπικε) εκει ειταν ολα τα λευτα!!!

Ειχα λιγο χρονο και βαρεθηκα να ξανακανω την αρματωσια απ' την αρχη!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2012 15:04 #1099 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Κωνσταντή για την ψαρια σου
αλλα κυριως για την διαπροσωπικη μαχη που ειχες με τα ψιλα εργαλεία κ παλι μπράβο

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2012 18:52 - 26/09/2012 18:54 #1100 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΜΠΡΑΒΟ Θανο τρομερη ψαριά :occasion14:
δωσε λεπτομερειες ΤΟΠΟ -ΩΡΑ κτλπ :crazy: :tease:

βιντεα :color: υπαρχουν??

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.382 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection