Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/09/2012 08:36 #1071 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: Οι σκουλόπετρες θανατώνουν τα ψάρια κι έπειτα μπαίνουν μέσα τους (νομίζω από τα μάτια) και τρώνε σιγά σιγά τη σάρκα τους, αφήνοντας μόνο την πέτσα και τα κόκκαλα --μένει ένα πράγμα σαν μούμια.

Αμα είναι να τις χρησιμοποιήσεις, βάλε τις σε κανάν ευρωπαϊκό αγώνα στο Καραϊσκάκη.
:vampire:

ρε ποιον μου θυμιζει η σκουλοπετρα,ρε ποιον μου θυμιζει :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:03 #1072 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: να καμαρωσουμε αυτον τον ομορφο τουρνα , ζυγιστηκε 2,750

Ειχεs παει στη συναυλια του Τουρνα Ευτυχη μου?αχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχααχαχαχχααχαχχααχχαχααχα





Ωραιο ψαρι αδελφε!!! :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:24 #1073 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: να καμαρωσουμε αυτον τον ομορφο τουρνα , ζυγιστηκε 2,750

Ειχεs παει στη συναυλια του Τουρνα Ευτυχη μου?αχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχααχαχαχχααχαχχααχχαχααχα





Ωραιο ψαρι αδελφε!!! :good: :ok:


Θέλω να μου παραδεχτείς σε όλα τα μέλη του psarema gr οτι το ονομα Λ ( ΟΥΤΣΟΣ ) είναι χειρότερο απο το τουρνάς .. Τουλάχιστον ... ΧΑχααχχαχαχα ναι ωραίο ψάρι Μητσάρα μου , εκείνη τη βραδιά έκανε το 1-1 ο φίλος spinning vs casting , την προηγούμενη φορά που πηγαμε μαζι σε άλλο μερος ειχα παρει μια τσιπούρα.. Σημασία έχει πέρα απο τη πλακα να ψαρευεις με τα φιλαράκια σου να περνάς καλα και να χαιρεσαι για τα ψαρια που βγαζει ο καθενας οσο σα να τα πιασες εσυ !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:30 #1074 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραιο ψαρι αδελφε!!! :good: :ok:[/quote]
Σημασία έχει πέρα απο τη πλακα να ψαρευεις με τα φιλαράκια σου να περνάς καλα και να χαιρεσαι για τα ψαρια που βγαζει ο καθενας οσο σα να τα πιασες εσυ !!![/quote]

τα ειπες ολα μεσα σε δυο αραδες καλε μου ευτηχη,

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:33 #1075 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Ωραιο ψαρι αδελφε!!! :good: :ok:

Σημασία έχει πέρα απο τη πλακα να ψαρευεις με τα φιλαράκια σου να περνάς καλα και να χαιρεσαι για τα ψαρια που βγαζει ο καθενας οσο σα να τα πιασες εσυ !!![/quote]

τα ειπες ολα μεσα σε δυο αραδες καλε μου ευτηχη,[/quote]

Νάσο !! Ακόμα στον Αρχάγγελο είσαι ή γύρισες ? Πως περνάς ? Να σαι καλά Νάσο μου , Κουζούπη μη μας κυνηγάς που πιάνουμε κουβέντα εδώ μέσα πλίζζζζ χαχαχαχα, ααα ακομα δεν απάντησεςςςςςς Κουζούπιεεεε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:40 #1076 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: ευτυχως που υπαρχουν και οι συγαβροι και σου λενε ορισμενα πραγματα.ελπιζω να εισαι καλα φιλαρακι.τα λεμε :give_rose:



να πω κ εγω με την σειρα μου αυτα που γνωριζω για τις σκουλοπετρες , ψαλιδες τις λεμε στα μερη μου, οτι ειναι πτωματοφαγοι οργανισμοι κ εχουν απιστευτη ικανοτητα να μυριζοντε ενα ψοφιο ψαρι η αλλο θαλασσιο οργμανισμο κ να τις τραβουν σαν μαγνητη ακομα κ απο πολυ μακρινη αποσταση, δεν εχουν την ικανοτητα λογο βραδυπορια να μπορεσουν να πιασουν ενα ζωντανο ψαρι για αυτο κ ειναι πτωματοφαγα κατι σαν καθαριστες της θαλασσας.
Ακουστε κ ενα καλο, μια φορα ειχα παρει στο χωριο για να φιλοξενησω για σκ ενα φιλο κ μολις τις ειδε γυρνα κ μου λεει " ρε συ Νασο εσεις εδω εχετε κ πολλα φαραω , μπραβο εστι εχετε την δυνατοτητα να προμηθευεστε τσαμπα κ ευκολα ενα ακριβο δολο"
τον κοιτω απορημενος για να μπορεσω να καταλαβω αν κανει πλακα η αν μιλαει σοβαρα κ αφου συνηδειτοποιω οτι μιλαει σοαβαρα του λεω " ρε συ Μαρκο αυτο δεν ειναι φαραω αλλα ψαλιδα " κ εκει αρχισε η αντιδικια διοτι επεμενε οτι ειναι φαραω κ οχι ψαλιδα σε τετοιο σημειο που ηθελε να βαλουμε κ στοιχημα,
τι να πω χαχαχαχαχα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:41 #1077 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δες στον καφενε ευτηχη μου για να μην μας βαλουν χερι που γραφουμε δω ασχετα πραγματα με το κυριο θεμα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:43 #1078 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: ευτυχως που υπαρχουν και οι συγαβροι και σου λενε ορισμενα πραγματα.ελπιζω να εισαι καλα φιλαρακι.τα λεμε :give_rose:



να πω κ εγω με την σειρα μου αυτα που γνωριζω για τις σκουλοπετρες , ψαλιδες τις λεμε στα μερη μου, οτι ειναι πτωματοφαγοι οργανισμοι κ εχουν απιστευτη ικανοτητα να μυριζοντε ενα ψοφιο ψαρι η αλλο θαλασσιο οργμανισμο κ να τις τραβουν σαν μαγνητη ακομα κ απο πολυ μακρινη αποσταση, δεν εχουν την ικανοτητα λογο βραδυπορια να μπορεσουν να πιασουν ενα ζωντανο ψαρι για αυτο κ ειναι πτωματοφαγα κατι σαν καθαριστες της θαλασσας.
Ακουστε κ ενα καλο, μια φορα ειχα παρει στο χωριο για να φιλοξενησω για σκ ενα φιλο κ μολις τις ειδε γυρνα κ μου λεει " ρε συ Νασο εσεις εδω εχετε κ πολλα φαραω , μπραβο εστι εχετε την δυνατοτητα να προμηθευεστε τσαμπα κ ευκολα ενα ακριβο δολο"
τον κοιτω απορημενος για να μπορεσω να καταλαβω αν κανει πλακα η αν μιλαει σοβαρα κ αφου συνηδειτοποιω οτι μιλαει σοαβαρα του λεω " ρε συ Μαρκο αυτο δεν ειναι φαραω αλλα ψαλιδα " κ εκει αρχισε η αντιδικια διοτι επεμενε οτι ειναι φαραω κ οχι ψαλιδα σε τετοιο σημειο που ηθελε να βαλουμε κ στοιχημα,
τι να πω χαχαχαχαχα


Έπρεπε να τον αφήσεις να το δολώσει χχααχχα , ερχομαι καφενε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:50 - 11/09/2012 12:53 #1079 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: :


Σημασία έχει πέρα απο τη πλακα να ψαρευεις με τα φιλαράκια σου να περνάς καλα και να χαιρεσαι για τα ψαρια που βγαζει ο καθενας οσο σα να τα πιασες εσυ !!![/quote]Mεγαλη κουβεντα ειπες αδερφε μου και επειδη σε ξερω αρκετα,ξερω πως την εννοεις!Οχι σαν μερικους αλλους,που οταν δεν εχουν πιασει τιποτα,ενω ο φιλος τους πιανει,απομονωνονται και δεν μιλουν καθολου απο τα νευρα τους!Και σαν να μην φτανει αυτο,οτι τους κατσει(εστω και μαριδα),το κρατανε για να μην επιστρεψουν αψαροι!ΟΥΣΤΤ!!..........ΥΓ:Αναφερομαι σε πραγματικα γεγονοτα!!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 12:58 #1080 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου καταρχην καλε μου φιλε θανο, τι μου κανεις πανω απο ολα ? ελπιζω να εισαι καλα η τουλαχιστον καλυτερα σε οτι αφορα την υγεια σου,
μα την ωρα που γινοτανε η αντιδικια γυρισα κ του ειπε, " ενταξη ρε μαρκο πιασε μια απο αυτες που ειναι τωρα μπροστα σου κ να παμε για ψαρεμα , αφου δεν εχουμε κ δολωματα παρει μαζι μας "
εκει ηταν που ταρακουνηθηκε κ εκει παγωσε το ολο θεμα,
αυτο ειναι που τις περισσοτερες φορες με τσαντιζει με τους ανθρωπους που ενω δεν γνωριζουν πραγματικα ενα θεμα επιμενουν κ φτανουν στο σημειο να γινοντε ρεζιλι αφενως κ αφετερου να αρχισεις κ εσυ να αναθεωρεις την γνωμη σου για αυτους γιατι μπορει εκεινη την στιγμη το θεμα να ηταν η σκουλοπετρα αλλα αυτη η σταση θα υπαρχει κ σε αλλα πιο σοβαρα θεματα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.377 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection