• 211 800 86 86
  • info@psarema.gr

    Ερώτηση Περί προστασίας του καταναλωτή

    14/06/2005 18:37 #1 από veret
    Περί προστασίας του καταναλωτή δημιουργήθηκε από veret
    Αφού ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη από όσους πιθανόν να θιχθούν από το post αυτό, σας αναλύω τη σκέψη μου σχετικά με πράγματα που διαβάζω εδώ και καιρό τώρα στο site

    Καταναλωτής κι εγώ όπως όλοι μας ή έστω οι περισσότεροι από εμας αφού στο site αυτό είναι εγγεγραμμένοι και επαγγελματίες του χώρου έχω παρατηρήσει κατά καιρούς να γράφονται θετικά ή αρνητικά σχόλια για διάφορα προϊόντα του ψαρέματος.
    Τα σχόλια αυτά αν είναι γραμμένα από κάποιον ο οποίος είναι προβεβλημένο μέλος και ήδη καταξιωμένος στη συνείδηση των υπολοίπων αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα και μπορούν να καταστούν αυτόματα διαφήμιση ή δυσφήμιση προϊόντων ή και εταιριών
    Θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να γίνεται διαφήμιση ή και δυσφήμιση προϊόντων διότι με τον τρόπο αυτό ο κοινός καταναλωτής χειραγωγείται και αντί για το επιθυμητό για όλους μας αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο πιστεύω από τη μείωση του κόστους για εμάς πετυχαίνουμε να διαχωρίζουμε τις εταιρίες σε ποιοτικές (πανάκριβες) και σε μη ποιοτικές (φτηνιάρικες, κινέζικες κλπ)
    Επειδή είναι πολύ δυσκολο στο χώρο αυτό να δοκιμαστούν συγκριτικά προϊόντα λόγω πολλών και διαφορετικών παραμέτρων αλλά και υποκειμενικών στοιχείων καλό θα ήταν πιστεύω τα σχόλια του αφορούν τον εξοπλισμό να είναι σε ήπιους τόνους τουλάχιστον από εμάς τους κοινούς ψαράδες.
    Το ότι εγώ είμαι "καλό παιδί" ή ψαχνομαι πολύ σχετικά με τεχνικές ή γενικά με την τεχνολογία στον εξοπλισμό δεν με ανακυρήσσει αυτόματα και σε master οσον αφορά τις ρίψεις ή την ποιότητα κατασκευής καλαμιών ή μηχανισμών
    Νομίζω ότι στη χώρα μας είναι ελάχιστοι αυτοί (πιθανόν και να μην υπάρχουν) που μπορούν να αξιολογήσουν ενα προϊόν (φυσικά μιλάω για κύριο εξοπλισμο) με τρόπο που με ασφάλεια κάποιος να βγάλει τα συμεράσματά του γι' αυτό.
    Τελειώνοντας θα ήθελα να έχω όσες περισσότερες γνώμες είναι δυνατόν επί του θέματος και τις σκέψεις σας όσον αφορά τις παρουσιάσεις των προϊόντων είται στον έντυπο τύπο είτε και μέσα από site

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    14/06/2005 19:25 #2 από cibis
    Απαντήθηκε από cibis στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή
    Φιλε Veret καταρχην συγχαρητηρια για το θεμα που ανοιξες γιατι θεωρω οτι ειναι πολυ σημαντικο να καταθεσουμε την αποψη μας για ενα τετοιο ζητημα.Αρχικα να μου επιτρεψετε να ομαδοποιησω τον ευατο μου λεγωντας οτι ειμαι απο τους ψαραδες που πιστευουν οτι ολα τα ψαρευτικα εργαλεια[καλαμια-μηχανισμοι]-ακριβα,φθηνα,επωνυμα η οχι-ειναι αξια λογου,σεβασμου,προσοχης και οτι ολα ψαρευουν και χαριζουν στον κατοχο τους συγκινησεις,και το λεω απο προσοπικη εμπειρια γιατι το πιο φθηνο μου καλαμι[απαυτα που πουλουν μαγαζια σε τουριστικα θερετρα για παιδακια]μου χαρισε απιστευτες συγκινησεις και ψαρια.
    Τελος και για αρχη της συζητησης να πω οτι εμενα η παρουσιαση των προιντων στον εντυπο τυπο η και μεσα απο συζητησεις-παρουσιασεις στο site στο μεγαλυτερο ποσοστο με βοηθησε-γνωριμια με νεα προιοντα-και μαναγκασε να ψαχνω πολυ περισσοτερο τα προιοντα που ηθελα να αγορασω,θεωρω οτι η παρουσιαση των προιοντων ειναι θετικη.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    14/06/2005 19:59 #3 από NucDoc
    Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή

    veret έγραψε: Αφού ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη από όσους πιθανόν να θιχθούν από το post αυτό, σας αναλύω τη σκέψη μου σχετικά με πράγματα που διαβάζω εδώ και καιρό τώρα στο site


    Φίλε Veret,

    Τα όποια σχόλια στα όσα γράφονται εδώ στο site είναι πάντα ευπρόσδεκτα και τροφοδοτούν τον διάλογο. Καλό θα ήταν πάντως να είχες συμπληρώσει τα στοιχεία σου ώστε να ξέρουμε με ποιον μιλάμε :)

    veret έγραψε: Καταναλωτής κι εγώ όπως όλοι μας ή έστω οι περισσότεροι από εμας αφού στο site αυτό είναι εγγεγραμμένοι και επαγγελματίες του χώρου έχω παρατηρήσει κατά καιρούς να γράφονται θετικά ή αρνητικά σχόλια για διάφορα προϊόντα του ψαρέματος.


    Αυτό είναι αλήθεια αλλά έχουν και οι επαγγελματίες το δικαίωμα του λόγου όπως και τα άλλα μέλη. Βέβαια με το να γνωστοποιούν ότι είναι αυτοί που είναι δίνει στους λοιπούς χρήστες την δυνατότητα να ερμηνεύσουν ανάλογα (όχι πάντα αντικειμενικά βέβαια) τα όσα γράφονται.

    veret έγραψε: Τα σχόλια αυτά αν είναι γραμμένα από κάποιον ο οποίος είναι προβεβλημένο μέλος και ήδη καταξιωμένος στη συνείδηση των υπολοίπων αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα και μπορούν να καταστούν αυτόματα διαφήμιση ή δυσφήμιση προϊόντων ή και εταιριών


    Λογική σκέψη αλλά δεν βλέπω πως αυτό καθιστά την γνώμη κάποιου που είναι "προβεβλημένο μέλος και ήδη καταξιωμένος" μη αντικειμενική. Λαμβάνοντας υπόψιν την ιδιότητα του κάθε μέλους (καταστηματάρχης, αντιπρόσωπος κτλ) μπορουν τα λοιπά μελη να κρίνουν τα όσα γράφονται. Από την άλλη το να είναι κάποιος "προβεβλημένο μέλος και ήδη καταξιωμένος" δεν είναι δα κάτι το μεμπτό. Προσωπικά εκτιμώ την άποψη ενός τέτοιου μέλους εφ όσον βλέπω ότι είναι αντικειμενική.

    Σίγουρα και θα μπορούσαν τα "καταξιωμένα" μέλη να διαφημήσουν κάποιο προϊόν ή εταιρεία αλλά το ίδιο δεν κάνουν και τα "απλά" μέλη? Πάρε παράδειγμα το δικό σου ψευδόνυμο... δεν είναι διαφήμηση για την Veret? :)

    veret έγραψε: Θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να γίνεται διαφήμιση ή και δυσφήμιση προϊόντων διότι με τον τρόπο αυτό ο κοινός καταναλωτής χειραγωγείται και αντί για το επιθυμητό για όλους μας αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο πιστεύω από τη μείωση του κόστους για εμάς πετυχαίνουμε να διαχωρίζουμε τις εταιρίες σε ποιοτικές (πανάκριβες) και σε μη ποιοτικές (φτηνιάρικες, κινέζικες κλπ)


    Αν και η αλήθεια είναι όντως (κατά κανόνα) συμβατή με το "ότι πληρώνεις , παίρνεις" δεν νομίζω ότι αυτό είναι κάτι το οποίο σχετίζεται άμεσα με την όποια διαφήμηση. Η θέση μιας εταιρείας στον χώρο αποκτά τον σεβασμό από την ίδια την συνείδηση των καταναλωτών. Τι να την κάνω την ποιοτική εταιρεία όταν ο εδω αντιπρόσωπος υπερκοστολογεί τα προϊόντα της?

    Όσο για το ότι "ο κοινός καταναλωτής χειραγωγείται" μάλλον θα διαφωνήσω. Αυτό μπορεί να συμβαίνει σε κάποιο μικρό ποσοστό αλλά πιστεύω ότι οι περισσότεροι απλά μαθαίνουν τα κριτήρια που θα πρέπει να έχουν όταν αξιολογουν οι ίδιοι κάποιο προϊόν.

    Σχετικά με "ποιοτικές (πανάκριβες) και σε μη ποιοτικές (φτηνιάρικες, κινέζικες κλπ) εταιρείες αυτό έχει να κάνει με το τι ζητάει ο καθένας από τα εργαλεία του. Δεν αποδέχομαι τον διαχωρισμό όμως αυτό που θέτεις γιατί το φτηνό δεν είναι υποχρεωτικά ποιοτικό και το αντίστροφο. Το θέμα είναι ο καταναλωτής να αγοράζει αυτό που τον ικανοποιεί και που καλύπτει τις ανάγκες του.. όχι το ακριβώτερο επειδή το σηκώνει η τσέπη του.

    veret έγραψε: Επειδή είναι πολύ δυσκολο στο χώρο αυτό να δοκιμαστούν συγκριτικά προϊόντα λόγω πολλών και διαφορετικών παραμέτρων αλλά και υποκειμενικών στοιχείων καλό θα ήταν πιστεύω τα σχόλια του αφορούν τον εξοπλισμό να είναι σε ήπιους τόνους τουλάχιστον από εμάς τους κοινούς ψαράδες.


    Συμφωνω μερικώς με αυτό. Λέω μερικώς διότι αν συναντήσω κάποιο προϊόν το οποίο είναι αντικειμενικά απαράδεκτο τότε το θεωρώ υποχρέωση μου (και του καθενός) να μοιραστεί την εμπειρία του. Για το καλό των καταναλωτών φυσικά.

    veret έγραψε: Το ότι εγώ είμαι "καλό παιδί" ή ψαχνομαι πολύ σχετικά με τεχνικές ή γενικά με την τεχνολογία στον εξοπλισμό δεν με ανακυρήσσει αυτόματα και σε master οσον αφορά τις ρίψεις ή την ποιότητα κατασκευής καλαμιών ή μηχανισμών


    Διακρίνω κάποια ειρωνεία εδώ ή μου φαίνεται? Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν Masters εδώ μέσα... Υπάρχουν βέβαια άτομα που έχουν ασχοληθεί περισσότερο και έχουν και μεγάλη εμπειρία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι παριστάνουν τους Masters....

    veret έγραψε: Νομίζω ότι στη χώρα μας είναι ελάχιστοι αυτοί (πιθανόν και να μην υπάρχουν) που μπορούν να αξιολογήσουν ενα προϊόν (φυσικά μιλάω για κύριο εξοπλισμο) με τρόπο που με ασφάλεια κάποιος να βγάλει τα συμεράσματά του γι' αυτό.


    Υπάρχουν αλλά είναι όντως λίγοι (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα)

    veret έγραψε: Τελειώνοντας θα ήθελα να έχω όσες περισσότερες γνώμες είναι δυνατόν επί του θέματος και τις σκέψεις σας όσον αφορά τις παρουσιάσεις των προϊόντων είται στον έντυπο τύπο είτε και μέσα από site


    Δεν θα ήθελα να σχολιάσω τις παρουσιάσεις στον έντυπο τύπο γιατί είναι μεγαλο θέμα (και βασικά δεν με απασχολεί και τόσο) αλλά όσο για τις παρουσιάσεις εδώ στο site νομίζω ότι γίνονται χωρίς υστεροβουλία και χωρίς σκοπημότητα.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    14/06/2005 22:27 #4 από angler
    Απαντήθηκε από angler στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή
    Φιλε veret
    νομιζω οτι το να πει ο καθε ενας απο εμας την αποψη του και την εμπειρια του απο διαφορα προιοντα που χρησιμοποιουμε δεν αποτελει διαφημηση...Πολυ δε περισσοτερο δεν αποτελει δυσφημηση...
    Εδω θα δεις εκατονταδες αποψεις,κυριως ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ μεταξυ τους,πραγμα που σημαινει οτι ο καθε επιδοξος αγοραστης και χρηστης προιοντων αλιειας δεν οδηγειται σε συγκεκριμενες αγορες...το πιθανοτερο ειναι να οδηγηθει να ψαξει το πραγμα εις βαθος,και να ενημερωθει για προιοντα που ουτε καν του τα υπεδειξε ο ταδε επιτηδιος μαγαζατορας...
    Φιλε veret...χειραγωγηση;;;Δεν ειναι χειραγωγηση τα "τεστ" των περιοδικων;Ποιοι τα τεσταρουν;πως;γιατι δεν εχουν τιμες τα προιοντα που παρουσιαζουν;Δεν ειναι κοροιδια του καταναλωτη οι απιστευτες μπαρουφες που γραφουν κατα καιρους;
    Δεν θα σταματησω να λεω φιλε μου οτι εχω πιαστει παμπολες φορες ΚΟΡΟΙΔΟ απο διαφορους αετονυχηδες εμπορους..Ξερεις ποτε ξεστραβωθηκα;Μετα απο καποιους μηνες που ειμαι μελος,και εχω μιλησει και εχω κρινει...
    Ξερεις τι αποφασισα;να αγοραζω οτι θελω απο την...Ιαπωνια...Και ας μη μου αρεσει που αιμοραγει οικονομικα η Ελλαδιτσα μας...
    Ξερεις οτι σε γνωστο καταστημα που ημουν χρονια πελατης πηγαν να μου πασαρουν μαιμου καλαμια με κλεισιμο του ματιου,και καλα τωρα ειδικη τιμη για μενα...ΑΗΔΙΑΣΑ φιλε μου,ειμαι σπουδασμενος ανθρωπος και δε γουσταρω να με δουλευουν...
    Αν λοιπον πρεπει να αναζητησουμε καποιους που χειραγωγουν και που εκμεταλευονται το δυστυχη καταναλωτη,πρεπει να τον αναζητησουμε εξω απο εδω...Θα μου επιτρεψεις να σου θυμισω τι εγινε πριν καποιους μηνες...Καποιος κυριος που υπεδειξε σε υφος οτι τα ταδε καλαμια ειναι τα καλυτερα και ειστε ολοι ασχετοι(προφανης χειραγωγηση),αναγκαστηκε σε πληηρη αναδιπλωση...
    Θα μπορουσα να σου μιλαω ωρες αγαπητε φιλε,αλλα θα κουρασω...


    Εκτιμω την ενσταση που εξεφρασες μα διαφωνω,και ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι...

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    15/06/2005 11:24 #5 από COSTASANDROS
    Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή

    veret έγραψε:
    Τα σχόλια αυτά αν είναι γραμμένα από κάποιον ο οποίος είναι προβεβλημένο μέλος και ήδη καταξιωμένος στη συνείδηση των υπολοίπων αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα και μπορούν να καταστούν αυτόματα διαφήμιση ή δυσφήμιση προϊόντων ή και εταιριών


    Ερωτηση 1 .......ποιος ειναι προβεβλημένο μέλος
    και ήδη καταξιωμένος?
    Εγινε καποια εκτιμηση και δεν το προσεξα?

    veret έγραψε: Το ότι εγώ είμαι "καλό παιδί" ή ψαχνομαι πολύ σχετικά με τεχνικές ή γενικά με την τεχνολογία στον εξοπλισμό δεν με ανακυρήσσει αυτόματα και σε master οσον αφορά τις ρίψεις ή την ποιότητα κατασκευής καλαμιών ή μηχανισμών


    Ερωτηση 2 .......ποιος ειναι master ?
    Ποιος τολμαει να πει οτι ειναι master ?
    Φιλε VERET το γεγονος οτι 5-10 μελη θα θαυμασουν
    συστηματικα τα γραφομενα ενος μελους δεν σημαινει
    οτι τον αναβαθμιζουν επι της ουσιας. Απλα συμπαθειες
    ειναι.... :D


    Το προβλημα δεν ειναι αυτοι που γραφουν την αποψη τους.
    Το προβλημα ειναι αυτοι που παραμενουν ακροατηριο νομιζοντας
    οτι μονο να διαβαζουν μπορουν.....
    Κι ομως θα ηθελα να βλεπω μερικες δεκαδες μελη να
    γραφουν συστηματικα οτι και οπως νομιζουν για τα αλιευτικα.

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΙΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. :D

    Στην προκειμενη περιπτωση συμφωνω με τον ΝucDoc.

    φιλικα
    κωστας

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    15/06/2005 11:26 #6 από Tonyj
    Απαντήθηκε από Tonyj στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή
    ( η καλήτερη απάντηση είναι να μην απαντάς !! )
    Tony j. Carratello

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    15/06/2005 11:53 #7 από elper
    Απαντήθηκε από elper στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή
    Καλημέρα φίλε Κώστα (veret).
    Προβληματισμένο σε ακούω και ελπίζω να μην φταίει το ΣΚ που πέρασες με τον συναθλητή σου. :lol:
    Προσωπικά εύχομαι να διαβάζω διαλόγους και παρατηρήσεις πάνω σε προϊόντα. Οι λόγοι είναι απλοί και ξεκάθαροι.
    1. Δεν μπορώ ο ίδιος να έχω άποψη για όλα τα προϊόντα της αγοράς. Νομίζω ότι τα μέλη εδώ μέσα είναι κάτοχοι όλων των προϊόντων της αγοράς.
    2. Δεν μου επιτρέπουν οι πωλητές να δοκιμάσω προϊόντα. Εδώ μέσα από τις συζητήσεις και τις φιλίες γίνεται ανταλλαγή προϊόντων για δοκιμή.
    3. Είναι μόνιμο το πρόβλημα του οι πωλητές να σπρώχνουν ότι σαπίδι έχουν στα μαγαζιά τους λόγω του ότι ούτε οι ίδιοι δοκίμασαν ποτέ τα προϊόντα που προμηθεύτηκαν.
    4. Διαφωνώ με τον doc ότι στον χώρο μας ισχύει ότι πληρώσεις παίρνεις. Και διαφωνώ γιατί δεν μπορεί π.χ. ένα power aero shimano να έχει 440 ευρώ προτεινόμενη τιμή (τυχαία ανέφερα το προϊόν, το ίδιο ισχύει και με πολλά προϊόντα και πολλές εταιρίες) Δηλαδή κάποιος που θα το πάρει με 180 ευρώ από online επειδή πλήρωσε πολύ λιγότερα (για το ίδιο προϊόν) αγόρασε χειρότερο προϊόν; :lol:
    5. Προσωπικά έχω ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα σε άχρηστα προϊόντα και έχω υποχρέωση να ενημερώσω την παρέα μου εδώ μέσα.
    6. Αν κάποιος βγει να διαφημίσει εσκεμμένα ένα προϊόν που δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που λέει να είσαι σίγουρος ότι θα ξεσηκωθούνε αρκετά άτομα που έχουν δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν.
    7. Δεν συζητάμε μόνο για τα θετικά προϊόντων αλλά και για τα αρνητικά οπότε υπάρχει σφαιρική ενημέρωση.
    8. Η ελληνική αγορά είναι πολύ φτωχή σε ποικιλία προϊόντων. Πολλά από τα αξεσουάρ που χρησιμοποιώ δεν υπαρχουν καν στην ελληνική αγορά. Μπαίνεις στο site μιας εταιρίας και ανακαλύπτεις δεκαπλάσια προϊόντα από αυτά που έρχονται εδώ. Ανακαλύπτω π.χ. ότι ενώ πριν 1 χρόνο δεν έβρισκες με τίποτα γαντάκια για βολές, τώρα πια έχει γεμίσει ο τόπος. Ανακαλύπτω ότι με συζητήσεις που έχουν γίνει για την ακρίβεια των syssy ήδη 2 αντιπρόσωποι φτιάξανε μόνοι τους syssy και τα διαθέτουν σε χαμηλότερες τιμές. Είμαι σίγουρος ότι μας διαβάζουν και βλέπουν τις ανάγκες μας και κινούνται ανάλογα.

    Νομίζω ότι αυτό το σάιτ έχει μια δυναμική και τείνει να γίνει σημείο αναφοράς στον χώρο.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    15/06/2005 12:52 #8 από NucDoc
    Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή

    elper έγραψε: 4. Διαφωνώ με τον doc ότι στον χώρο μας ισχύει ότι πληρώσεις παίρνεις. Και διαφωνώ γιατί δεν μπορεί π.χ. ένα power aero shimano να έχει 440 ευρώ προτεινόμενη τιμή (τυχαία ανέφερα το προϊόν, το ίδιο ισχύει και με πολλά προϊόντα και πολλές εταιρίες) Δηλαδή κάποιος που θα το πάρει με 180 ευρώ από online επειδή πλήρωσε πολύ λιγότερα (για το ίδιο προϊόν) αγόρασε χειρότερο προϊόν; :lol:


    Ηλία μάλλον δεν κατάλαβες το πνεύμα αυτού που έγραψα. Πιστεύω ότι ισχύει ότι πληρώσεις παίρνεις γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις το Ρower Αero της Shimano με τον τάδε μηχανισμό των 35¤ και να έχεις τις ίδιες απαιτήσεις! Αυτό εννοώ.

    Όσο για το την διαφορά τιμής Ελλάδας με εξωτερικό στο παράδειγμα που αναφέρεις... ο μηχανισμός είναι ο ίδιος, είναι αξιόλογος και έχεις τις ίδιες απαιτήσεις ασχέτως από που τον αγόρασες. Κρίνουμε το προϊόν και όχι την τιμή... η τιμές στην Ελλάδα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα αλλά δεν αναφερόμουν σε αυτό.

    Κατά τα άλλα .. συμφωνούμε :lol:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    15/06/2005 13:05 #9 από zziplex
    Απαντήθηκε από zziplex στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή

    veret έγραψε: Το ότι εγώ είμαι "καλό παιδί" ή ψαχνομαι πολύ σχετικά με τεχνικές ή γενικά με την τεχνολογία στον εξοπλισμό δεν με ανακυρήσσει αυτόματα και σε master οσον αφορά τις ρίψεις ή την ποιότητα κατασκευής καλαμιών ή μηχανισμών


    Επειδη καταλαβαινω την αγωνια σου θα σου πω οτι:
    Σε λιγο καιρο θα υπαρχουν ατομα που θα εχουν ανακυρηχθει σαν πλεον καταλληλα στο να συμβουλευουν και να βοηθουν σχετικα με τεχνικες οσο αναφορα τις ριψεις.
    Τα ιδια ατομα να εισαι σιγουρος οτι θα ειναι σε θεση να βοηθουν και σε θεματα εξοπλισμου η ψαρευτικων τεχνικων.Θα ειναι απο ολα τα μερη της Ελλαδος και θα εχουν την "πιστοποιηση" του Neil Mackellow και αθλητων απο ψαρευτικα πρωταθληματα.

    Υπομονη μεχρι το 2008

    Φιλικα
    Φωτης

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    15/06/2005 13:20 #10 από COSTASANDROS
    Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περί προστασίας του καταναλωτή

    zziplex έγραψε:

    veret έγραψε: Το ότι εγώ είμαι "καλό παιδί" ή ψαχνομαι πολύ σχετικά με τεχνικές ή γενικά με την τεχνολογία στον εξοπλισμό δεν με ανακυρήσσει αυτόματα και σε master οσον αφορά τις ρίψεις ή την ποιότητα κατασκευής καλαμιών ή μηχανισμών


    Επειδη καταλαβαινω την αγωνια σου θα σου πω οτι:
    Σε λιγο καιρο θα υπαρχουν ατομα που θα εχουν ανακυρηχθει σαν πλεον καταλληλα στο να συμβουλευουν και να βοηθουν σχετικα με τεχνικες οσο αναφορα τις ριψεις.
    Τα ιδια ατομα να εισαι σιγουρος οτι θα ειναι σε θεση να βοηθουν και σε θεματα εξοπλισμου η ψαρευτικων τεχνικων.Θα ειναι απο ολα τα μερη της Ελλαδος και θα εχουν την "πιστοποιηση" του Neil Mackellow και αθλητων απο ψαρευτικα πρωταθληματα.

    Υπομονη μεχρι το 2008

    Φιλικα
    Φωτης


    Βρε το Φωτη,.....πως τα λεει :lol: :lol: :lol:
    Φωτη μου, η συντριπτικη πλειοψηφια των ψαραδων εκει εξω
    χαιρεται το ψαρεμα και δεν εχει ιδεα απο εξπερτς (τι να τους κανει?).
    Ας τους αφησουμε λοιπον να κανουνε το κεφι τους κι ας κανουνε
    και οι λατρεις των σεμιναριων το δικο τους..... :D
    Σαφες δεν ειναι οτι ουδεμια σχεση υπαρχει? :lol:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.154 δευτερόλεπτα

    Επικοινωνία

      Τηλέφωνο : 210 3001234

      Τηλέφωνο : 211 8008686

      Κινητό      : 693 6572728

      info@psarema.gr

     

    No Internet Connection