andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 9 years ago

Καλησπέρα σας......επαναφέρω το θέμα ύστερα από αρκετούς μήνες με μία ερώτηση.....
Έχετε να μου προτείνεται κάποιο σετ καλάμι-μηχανάκι για ψάρεμα από καγιάκ ;;;
Η χρήση του λίγο από όλα........καθετή, συρτή αφρού, ίσως ελαφρύ jigging , κτλ..........

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection