banner psaremagr

VW POLO 1.4

Η αλήθεια είναι πως αυτή τη φορά οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας άφησαν κατά μέρος τους όποιους πειραματισμούς του παρελθόντος, σε ότι αφορά τον τομέα εμφάνιση. Έτσι, πήραν τα στιλιστικά στοιχεία από το Golf και τα προσάρμοσαν με κάποιες διαφοροποιήσεις (πίσω πόρτα, πίσω φωτιστικά σώματα κυρίως) στο Polo. Αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκην κακό. Τουναντίον. Ποιο μοντέλο (μέχρι την μικρομεσαία κατηγορία) δεν θα ήθελε να μοιάζει στο Golf; Γιατί λοιπόν το μικρότερο αδελφάκι να διαφοροποιηθεί ριζικά; Δεν υπάρχει λόγος.

Πέρα πάντως από αυτή την ομοιότητα –μεταξύ μας και για να είμαστε ειλικρινείς κανέναν δεν πειράζει- το νέο Polo στην έκδοση 1.4 είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστών. Στους νέους οδηγούς, στους νέους οικογενειάρχες, αυτούς που θέλουν ένα ασφαλές αυτοκίνητο, με καλή οδική συμπεριφορά, υψηλά στάνταρ άνεσης και ασφάλειας, οικονομικό και, με τιμή αγοράς ελκυστική (σε σχέση με τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό) και σαφώς μικρότερη από αυτή του Golf.

Σε σχέση με τον προκάτοχό του (το Polo της προηγούμενης γενιάς δηλαδή) το νέο μοντέλο μεγάλωσε σε διαστάσεις – όπως έχει γίνει και με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας του –αγγίζοντας τα 4 μέτρα και διαθέτει μεγαλύτερους και πιο άνετους χώρους.

Μπαίνοντας στο σαλόνι του νέου Polo, δύο είναι τα κυρίαρχα στοιχεία. Πρώτον η άριστη ποιότητα κατασκευής (ανάλογη πολύ ακριβότερων μοντέλων) και δεύτερον οι άκρως ικανοποιητικοί χώροι. Η εργονομία –όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα της VW- είναι υπεράνω κριτικής ενώ τα νέα καθίσματα πολύ άνετα και δεν κουράζουν στην πολύωρη οδήγηση. Βεβαίως, υπάρχουν και κάποια πράγματα που χωρίς να θεωρούνται άσχημα, τα θέλαμε λίγο διαφορετικά, Για παράδειγμα ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι ουδέτερος, και τα χρώματα μουντά. Θα θέλαμε λίγο πιο σπορτίβ και νεανικές πινελιές.

Το σπορ τιμόνι διαθέτει καλή αίσθηση ενώ ο οδηγός και ο συνοδηγός θα βρουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα τόσο στις πόρτες, όσο και στην κεντρική κονσόλα. Σε ό,τι αφορά τους επιβάτες των πίσω θέσεων δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα αφού ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια τους και τα κεφάλια τους κρίνεται επαρκέστατος.

Ο χώρος αποσκευών μπορεί να είναι στα 280 λίτρα, όμως η σωστή εκμετάλλευση του διαθέσιμου όγκου και το βάθος του δεν θα προβληματίσει τους εκδρομείς ενός Σαββατοκύριακου.

Ξεχνάς το βενζινάδικο
Από την αντιπροσωπεία της VW στην Ελλάδα, μας δόθηκε για δοκιμή ένα Polo στην έκδοση των 1.400 κ.ε. με τα 85 άλογα. Και η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε είναι πως αυτή η ιπποδύναμη είναι η ιδανική για το αυτοκίνητο. Αφού μπορείς να κάνεις άνετα ένα μεγάλο ταξίδι, ενώ όταν κινείσαι στην πόλη, η κατανάλωση είναι τόσο χαμηλή, που σχεδόν ξεχνάς να πάς στο βενζινάδικο.

Στην πόλη λοιπόν το Polo 1.4 είναι γρήγορο, οικονομικό και φιλικό στη χρήση του. Εξαιρετικό σε αίσθηση είναι και το πεντάρι κιβώτιο ενώ πολύ καλή εικόνα αποκομίσαμε και από τα φρένα τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετική λειτουργία ακόμη και στη σκληρή χρήση.

Εκτός πόλης τώρα, οι 85 ίπποι κινούν σβέλτα το αυτοκίνητο. Η τελική ταχύτητα είναι στα 177 χλμ. / ώρα, που , χωρίς να είναι εντυπωσιακή, εν τούτοις προσφέρει στον οδηγό την ευχέρεια να κινηθεί πολύ πάνω (με μια μέση ωριαία ταχύτητα στα 160- 165 χλμ. / ώρα) από τα όρια των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων. Παράλληλα το μοτέρ διαθέτει νεύρο και αρκετά αποθέματα ροπής ακόμη και στις ψηλές στροφές, έτσι ώστε να είναι εύκολες οι προσπεράσεις.

Στα κορυφαία χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται η εξαιρετική η ποιότητα κύλισης αλλά και η όλη αίσθηση που αποκομίζει στο δρόμο ο οδηγός από το μοντέλο, το οποίο θυμίζει σε πολλά το Golf.

Στο τιμόνι δεν μεταφέρονται καθόλου οι κραδασμοί από τις λακκούβες ενώ ακόμη και στις στροφές με λίγο παραπάνω πατημένο το γκάζι το γερμανικό μοντέλο μπορεί να διορθώσει τα λάθη του οδηγού (διαθέτει βλέπετε στον στάνταρ εξοπλισμό ESP). Σε γενικές γραμμές πάντως είναι ουδέτερο, τα φαινόμενα υποστροφής είναι σπάνια, ενώ στις στροφές το αμάξωμα γέρνει λίγο, λόγω των μαλακών αναρτήσεων. Πάντως, αυτό δεν προβληματίζει.

Εν κατακλείδι
Για το VW Polo , τα λόγια είναι περιττά. Τα τόσα χρόνια της πετυχημένης πορείας του στην παγκόσμια αγορά μιλούν από μόνα τους. Το νέο μοντέλο είναι καλύτερο σε όλους του τομείς από το προηγούμενο και, χωρίς υπερβολή, αποτελεί το παράδειγμα προς μίμηση για όλα τα μοντέλα της κατηγορίας των super mini.


Στα συν
Διαχρονική εξωτερική εμφάνιση
Οδική συμπεριφορά
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής
Θέση οδήγησης
Επιδόσεις
Οικονομικό μοτέρ


Στα μείον
Άτολμο σχεδιαστικά ταμπλό
Μαλακές αναρτήσεις


VW Polo 1.4 Comfortline 85hp
ΤΙΜΗ: 14.250 ευρώ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μήκος: 3.970 mm
Πλάτος: 1.682 mm
Ύψος: 1.485 mm
Κινητήρας: 4κύλινδρος 1.390 κ.ε.
Ιπποδύναμη: 85 ίπποι στις 5.000 σαλ.
Μέγιστη ροπή: 13.4 kgm στις 3800 σαλ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 12,1 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 177 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 5,9 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *
* Εργοστασιακές μετρήσεις

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ESP.
Έξι αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός, κεφαλής).
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω.
radioCD & mp3.
Ημιαυτόματο σύστημα κλιματισμού Climatic.
Κεντρικό κλείδωμα.
Προβολείς ομίχλης.
Υπολογιστής ταξιδίου plus με ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών.
Διαιρούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων 60/40.
Ηλεκτρικοί καθρέφτες.
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.


ΠΗΓΗ: NEWS24/7


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection