banner psaremagr

Τα sites κοινωνικής δικτύωσης «νίκησαν» τελικά και τα e-mail

Σημαντικές αλλαγές στην online συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου έχει επιφέρει η τεράστια δημοτικότητα των site κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το MySpace, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen Online.

Οπως επισημαίνει η γνωστή εταιρεία διαδικτυακών μετρήσεων, τα sites κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την πλέον ανερχόμενη τάση στον χώρο του Internet, εκτοπίζοντας ακόμη και τις εξαιρετικά δημοφιλείς υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε επίπεδο συχνότητας χρήσης.

Η δημοφιλέστερη online δραστηριότητα, σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Nielsen Online σε δέκα μεγάλες διαδικτυακές αγορές (Βραζιλία, Ισπανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεγάλη Βρετανία, ΗΠΑ, Γαλλία, Αυστραλία, Γερμανία και Ελβετία), παραμένουν οι αναζητήσεις στο Internet, με ποσοστό 85,9%. Ακολουθούν τα portals με 85,2% και το λογισμικό για PC με 73,4%, ενώ στην τέταρτη θέση «σκαρφάλωσαν» οι «Κοινότητες Μελών» (στις οποίες περιλαμβάνονται sites κοινωνικής δικτύωσης και blogs) με 66,8%.

Οι υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) περιορίστηκαν στην πέμπτη θέση, με ποσοστό 65,1%. Οι αναλυτές της εταιρείας υποστηρίζουν ότι οι «Κοινότητες Μελών» αποτελούν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία δραστηριοτήτων στο Internet, με ρυθμό ανάπτυξης υπερδιπλάσιο των υπολοίπων.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι ο χρόνος που δαπανούν οι χρήστες για αυτές τις δραστηριότητες είναι σχεδόν τριπλάσιος αυτού που δαπανούν για τις υπόλοιπες online εφαρμογές που χρησιμοποιούν.

Οι χρήστες των υπηρεσιών αυτών δαπανούν σχεδόν το 10% του online χρόνου τους σε sites κοινωνικής δικτύωσης και blogs. Εκτιμάται μάλιστα ότι οι χρήστες αφιερώνουν ένα στα ένδεκα λεπτά των online δραστηριοτήτων τους στα sites κοινωνικής δικτύωσης (Στη Μεγάλη Βρετανία η αναλογία αυτή ανέρχεται σε ένα στα έξι λεπτά). Σύμφωνα με τη Nielsen, η υπηρεσία που «απορροφά» το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου των χρηστών είναι το Facebook.

Αλλαγή συμπεριφοράς
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nielsen Online, Τζον Μπέρμπανκ, τονίζει ότι «Η κοινωνική δικτύωση αποτελεί πλέον θεμελιώδες χαρακτηριστικό της παγκόσμιας online εμπειρίας». Προβλέπει μάλιστα ότι «δεν θα μεταβάλει απλώς το παγκόσμιο online τοπίο, αλλά και την ευρύτερη συμπεριφορά των καταναλωτών».

Σήμερα υπολογίζεται ότι τα δύο τρίτα του παγκόσμιου online πληθυσμού ανήκουν σε μία από τις επονομαζόμενες «Κοινότητες Μελών». Οσον αφορά στη δημοφιλέστερη υπηρεσία αυτής της κατηγορίας, το Facebook, η Nielsen εκτιμά ότι το επισκέπτονται μηνιαίως τρεις στους δέκα χρήστες του Internet, στις δέκα χώρες που πραγματοποιήθηκε η έρευνα.

Το ρεκόρ κατέχει η βραζιλιάνικη υπηρεσία Orkut την οποία επισκέπτεται το 70% του online πληθυσμού της χώρας. Από την έρευνα προέκυψε ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο. Παρά την άποψη περί του αντιθέτου, η ηλικιακή κατηγορία που σημείωσε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στα sites κοινωνικής δικτύωσης το 2008 ήταν αυτή από 35 έως 49 ετών, που αυξήθηκε περίπου κατά 11,3 εκατ. μέλη. Στη Μεγάλη Βρετανία, μάλιστα, εκτιμάται ότι σχεδόν το 25% των χρηστών της υπηρεσίας είναι άνω των 50 ετών.

πηγή: imiresia


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection