Ερώτηση Υποβρύχια βιντεάκια

27/12/2007 16:29 #21 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Συγνώμη που το λέω αλλά πολλά ψάρια από τα βίντεο αν όχι όλα είναι σοβαροί μαχητές και είναι άδοξο το τέλος που τους δίνουν με το ψαροτούφεκο... :cray:
Δεν λέω οτί είναι εύκολο να κρατήσεις άπνια κτλ...Αλλά από την στιγμή που μπορείς να το κάνεις δεν δίνεις καμία ευκαιρία στο ψάρι να παλέψει για τη ζωή του...Το στέλνεις άδοξα... :cray:

Βασιλη θα διαφωνησω μαζι σου....
Κατ'αρχην να ξεκαθαρισω οτι εχω ψιλοκοψει το ψαροτουφεκο εδω και 3 χρονια περιπου,ψαρευοντας μονο περιστασιακα.
Δεν ειναι ομως τα πραγματα ακριβως ετσι οπως τα λες.Βουτας μονο με την αναπνοη σου,σε ενα ξενο περιβαλλον για τον ανθρωπο,ενω το ψαρι ειναι στο στοιχειο του.Εχεις στη διαθεση σου πολυ περιορισμενο χρονο,να εντοπισεις το ψαρι,να κατεβεις,να σημαδεψεις ,να κανεις επιτυχημενη βολη,να ξεβραχωσεις αν χρειαστει και να επιστρεψεις στην επιφανεια.Και φυσικα το ψαρι δεν θα κατσει να σε περιμενει.Εχει ολο το χρονο να φυγει....
Εχεις ενα οπλο,το οποιο ριχνει μια φορα και φορα μια βεργα ταιτης,η οποια σου δινει πολυ μικρο στοχο.Ουτε διασπορα σκαγιων οπως στο κυνηγι ουτε τιποτα...
Αναρωτησου απο την αλλη,για να φτασει καποιος να κανει τοσο επιτυχημενα καρτερια οπως αυτα στα βιντεακια,τι εξασκηση,φυσικη κατασταση και χρονος χρειαζεται.
Τωρα για την ευκαιρια να παλεψει το ψαρι για τη ζωη του,ισχυει μονο σε κακοχτυπημενα μεγαλα ψαρια(π.χ. μαγιατικα)οπου εκει μπαινει σε κινδυνο και η δικη σου ζωη.
Ισως το καλυτερο ολων να ειναι μια βολη που θα αφησει το ψαρι στον τοπο,χωρις να παρατεινει την αγωνια του και τη δικη σου μαζι,πραγμα πολυ δυσκολο.
Παντα στο ψαροτουφεκο ενοιωθα μια εξαψη στη θεα του θηραματος,αλλα και μια λυπη μετα οταν κρεμοταν αψυχο στον πλωτηρα.Αναμικτα συναισθηματα ΄που προερχονται απο τα αβυσαλεα βαθη της ψυχης μας.....
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2007 16:57 #22 από Βασίλης (Nosferatu)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Nosferatu) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Απίστευτη διπλέτα :crazy:


Κοντοσούβλι... :sorry:

Now here is a tale, a story to be told
Of a young girl, but fifteen years old
Impaled as a vampire, her mother burned as a witch
Now these were the crimes, the crimes of the rich...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2007 19:09 #23 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια
Παιδιά ξεφεύγουμε απο το θέμα και είναι κρίμα διότι υπάρχει ανάλογη μεγάλη ενότητα

www.psarema.gr/index.php?option=com_smf&...id=115&topic=2294.80

με τίτλο που μάλλον δεν είναι και ο καλύτερος,μια και σκοπός θα πρέπει να είναι η

ανταλλαγή επιχειρημάτων,απόψεων και εμπειριών και όχι η αντιπαράθεση.

Για να μην φλυαρώ άλλο εδώ,παραθέτω ενα ακόμη βιντεάκι,και συνεχίζω στο

άλλο θέμα,κάνοντας παράθεση την απάντηση του φίλου Βασίλη.

Ενα και καλό:



Ψαροντούφεκο=επιλεκτικό ψάρεμα




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2007 19:43 #24 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Συγνώμη που το λέω αλλά πολλά ψάρια από τα βίντεο αν όχι όλα είναι σοβαροί μαχητές και είναι άδοξο το τέλος που τους δίνουν με το ψαροτούφεκο... :cray:
Δεν λέω οτί είναι εύκολο να κρατήσεις άπνια κτλ...Αλλά από την στιγμή που μπορείς να το κάνεις δεν δίνεις καμία ευκαιρία στο ψάρι να παλέψει για τη ζωή του...Το στέλνεις άδοξα... :cray:

Ο λόγος για τον οποίο δεν μπορεί να βγεί κάποιο ασφαλές συμπέρασμα απο μια τέτοια

συζήτηση είναι οτι υπάρχουν πολλοί και ψαροντουφεκάδες και καλαμάδες οι οποίοι

δεν σέβονται την θάλασσα,ούτε τους κατοίκους της.Αυτοί ούτε καν θα μπαίνανε στο κόπο να

δώσουν το παρών σε μια τέτοια συζήτηση απλά θα διαβάζουν και θα γελούν.

Ειναι δυο μεγάλες κατηγορίες ανθρώπων και είναι δύσκολο να τους εντάξουμε όλους σε

καλούπια.Το πιο ασφαλές είναι να μιλήσει ο καθένας για τον εαυτό του και όχι εκπροσωπώντας

άλλους.

Βασίλη μου οπως σου ειπα και στο π.μ διαφωνώ μαζί σου.

Πρώτα ομως θα συμφωνίσω στο οτι τα ψάρια που αλιεύονται με ψαροντούφεκο

είναι μεγάλα,διότι έχεις την δυνατότητα της επιλογής,ψάχνεις,περιμένεις το μεγάλο,

διότι αν ρίξεις σε κάποιο άλλο ψάρι τα ψάρια μετά εξαφανίζονται

και συνήθως δύσκολα ξαναβλέπεις

κάποιο μέχρι το τέλους του ψαρέματος.

Διαφωνώ στο άδοξο τέλος όπως λές διότι τα ψάρια αξίζουν ενα σύντομο θάνατο κατα τη γνώμη

μου,αν είναι δυνατόν ακαριαίο-με μια βολή στο εγκέφαλο και ανώδυνο χωρίς να χρειάζεται

να βασανίζονται για δεκάλεπτα μέχρι να πεθάνουν απο ασφυξία ή το χειρότερο έχοντας

κάποια αγγίστρια στα σπλάχνα τους.

Αν πάλι δεν καταφέρω να τελειώσω το ψάρι με την βολή το τελειώνω με το μαχαίρι,

για να μην βασανίζεται.

Για τις ευκαιρίες αν δίνονται στο ψαροντούφεκο...καταρχήν τα ψάρια είναι στο φυσικό

τους περιβάλλον,έχουν ανα πάσα στιγμή δυνατότητα διαφυγής,να εξαφανιστούν,να κρυφτούν.

Δεν ειναι χαζά να έρθουν να τα βαρέσεις,αν έχεις δεί απο την επιφάνεια κάποιο ψάρι της προκοπής

πόσο σε άφησε να το πλησιάσεις ενώ το παρατηρούσες?Φαντάσου λοιπόν μέσα στο νερό

είναι πολύ πιο δύσκολο διότι εκτός απο την όραση τα ψάρια σε αντιλαμβάνονται και μέσω της

ακοής αλλα και του νευρικού τους συστήματος-της πλάγιας νευρικής γραμμής.

Να θυμίσω πως το νερό είναι πολύ καλός αγωγός του ήχου,καλύτερος απο τον αέρα.

Επίσης ενα μέσο ψαροντούφεκο δεν ρίχνει μακρύτερα απο 2-3 μέτρα.

Απο την άλλη με το που κρατάς την αναπνοή σου ρισκάρεις την ζωή σου,διότι αν είσαι

στον αέρα-στεργιά και λιποθυμίσεις ολα Ok,αλλα στο νερό πάει τελείωσες,

έφυγες..για πάνω :eusa_pray:

Αυτά απλά για ενημέρωση και τίποτα άλλο,είμαι και καλαμάς άλλωστε. :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2007 20:14 #25 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια
Εγω θα το πω ποιο απλα.Ειναι ο νομος της φυσηςΟανθρωπος ειναι απο τη φυση του κυνηγος.Οταν τρως το κατσικακι καποιος αλλος το εχει σκοτωσει για σενα Βασιλη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2007 22:01 #26 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Αναρωτιέμαι τι όπλο να είναι αυτό που εμφανίζεται στο βίντεο?

Κωστα χωρις να παιρνω και ορκο,υποψιαζομαι πατενταρισμενο-ιδιοκατασκευη-αεροβολο με λαβη φτιαγμενη στα μετρα του χεριου του ιδιοκτητη.Κατι σαν τα αεροβολα που φτιαχνει ο Παναγης Αραβαντινος και εχει παρουσιασει μεσα απο το 'Thalassa'.Μιλαμε για αεροβολα οπλα,οπου εχουν αλλαχτει τα παντα.Ενισχυμενα πιστονια,στοπ,σωληνας με φυλλα carbon,λαβη κατασκευασμενη στα μετρα του χεριου με καλουπι σιλικονης απο το χερι του κατοχου,φλουο σκοπευτικα και λοιπα.....
Πιεση λειτουργιας γυρω στις 60-70 ατμοσφαιρες...... :shok: :shok: :shok:
Το οπλο περναει συναγριδα στο σχοινι στα 8-9 μετρα..... :shok: :shok: :shok:
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2007 12:32 #27 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια
Και πως τα οπλίζουν αυτά ρε Γιώργο :shok:

αν αναλογιστούμε πως κατα μέσο ορο οι εταιρίες

βάζουν 26-28 atm???

Δεν έχω δεί ποτέ μου τέτοιο πράγμα.


Να προσθέσω πως το 'αψιμαχίες καλαμάδων ψαροντουφεκάδων' κλειδώθηκε.

Οποιος θέλει μπορεί να ανοίξει ενα νέο τόπικ,με ωραίο τίτλο που δεν παραπέμπει

σε καυγάδες,αψιμαχίες και κοκορομαχίες,με σκοπό την ανταλλαγή

απόψεων και κυρίως την ενημέρωση. :yes:

Τα σχόλια που αφορούν τα βιντεάκια μπορούν να γίνονται και στη παρούσα συζήτηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2007 18:44 #28 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Και πως τα οπλίζουν αυτά ρε Γιώργο :shok:

αν αναλογιστούμε πως κατα μέσο ορο οι εταιρίες

βάζουν 26-28 atm???

Δεν έχω δεί ποτέ μου τέτοιο πραγμα

Κωστα υπαρχει οπλιστηρι ιδιοκατασκευη,φτιαγμενο απο τον Αραβαντινο,το οποιο φυσικα δεν εχει καμια σχεση με αυτα που αποκαλουμε οπλιστηρια.
Εχεις pm.......
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2007 19:57 #29 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Κωστα υπαρχει οπλιστηρι ιδιοκατασκευη,φτιαγμενο απο τον Αραβαντινο,το οποιο φυσικα δεν εχει καμια σχεση με αυτα που αποκαλουμε οπλιστηρια.
Εχεις pm.......
Φιλικα Γιωργος bye[1]


Γιώργο μπορείς να μου υποδείξεις σε ποια τεύχη τα έχει τα συγκεκριμένα όπλα που λες? Αν και δεν χρησιμοποιώ αεροβόλα καλό είναι να ενημερωνόμαστε πότε-πότε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2007 20:37 #30 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Υποβρύχια βιντεάκια

Γιώργο μπορείς να μου υποδείξεις σε ποια τεύχη τα έχει τα συγκεκριμένα όπλα που λες? Αν και δεν χρησιμοποιώ αεροβόλα καλό είναι να ενημερωνόμαστε πότε-πότε.

Μπαμπη,επειδη εχω σχεδον ολα τα περιοδικα του χωρου και επειδη καταλαμβαναν τεραστιο χωρο,εχω περασει στον υπολογιστη τα αρθρα που με ενδιεφεραν και τα εχω παει στην αποθηκη.Μολις μπορεσω να βρω χρονο να κοιταξω,θα σε ενημερωσω.
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΜπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.216 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection