Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

15/04/2008 18:52 #421 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
χεληδωνοψαρο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:53 #422 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μην βιάζεσαι συνονόματε....

Υ.Γ.
Δάσκαλος.... ποιος δάσκαλος  :search:

Υ.Υ.Γ.
ούτε χελιδονόψαρο είναι

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:57 #423 από MIKHS(Δημήτρης)
Απαντήθηκε από MIKHS(Δημήτρης) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
μήπως είναι μικρή πολύ μικρή δράκαινα;

Ν.Ο 'Βορειο Αιγαιο'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:10 #424 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
παντελης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:12 #425 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μήπως είναι γόνος από Φαγκρί? :unknw:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:15 #426 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
χανος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:17 #427 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

παντελης


Μπράβο βρε συνάδελφε. Να χαίρεσαι και τον μικρό ψαρά σου.

www.fishbase.org/Photos/ThumbnailsSummary.cfm?ID=1707

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:22 #428 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ευχαριστω να χαμε καμια 10ρια να ψηναμε....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:36 #429 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Να και κάτι άλλο για «ψήσιμο», ευκολότερο (να αναγνωριστεί). Τι ψάρι είναι αυτό ? 

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 19:41 #430 από Γιάννης Μουγκρος (moygri)
Απαντήθηκε από Γιάννης Μουγκρος (moygri) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
κρανιος

μακριά από πλώρη καραβιού και από γαϊδάρου κώλο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.204 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection