Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

15/04/2008 15:46 #411 από portorafti
Απαντήθηκε από portorafti στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Πέστροφα??????

Don't knock on deaths door,Ring the doorbell and run!He hates that!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 16:10 #412 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μοιάζει λίγο συνονόματε αλλά δεν είναι.
Είναι ψάρι της θάλασσας.

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 16:14 #413 από portorafti
Απαντήθηκε από portorafti στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
τότε πρεπει να είναι γωβιός(κωκοβιός)

Don't knock on deaths door,Ring the doorbell and run!He hates that!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 16:18 #414 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
όχι φίλε

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 17:46 #415 από Γιάννης (yannis)
Απαντήθηκε από Γιάννης (yannis) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
εεεε....  :scratch_one-s_head: γόνος ροφού?  :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:21 #416 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
όχι φίλε

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:31 #417 από Νίκος (naftilos1)
Απαντήθηκε από Νίκος (naftilos1) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Σκορπίνα ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:36 #418 από Τάσος Σαββουλίδης (mimitos)
Απαντήθηκε από Τάσος Σαββουλίδης (mimitos) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
καπονι?  :scratch_one-s_head:

Λευτερια στα  ..Ζωντανα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:37 #419 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Όχι συνάδελφοι. Είναι ψάρι της παράκτιας ζώνης κυρίως.

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2008 18:45 #420 από MIKHS(Δημήτρης)
Απαντήθηκε από MIKHS(Δημήτρης) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
άντε δάσκαλε αποκαλύψου  :eusa_think:

Ν.Ο 'Βορειο Αιγαιο'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.289 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection