Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

23/07/2012 07:32 - 23/07/2012 07:34 #481 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Καλημερα και απο μενα παιδια!εγω για τσιπουρες χρη/οιω τα εξης : (και δεν θα ελεγα πως με δυσκολευει και πολυ να την πιασω εαν ειναι μεχρι 1 -1,5 kg.)

Πετονια για παραμαλα:Sakana special fluorocarbon coated νουμερο 0.284 mm(13,09 kg).ειναι 100 μετρα και ειναι ιαπωνικη.ειμαι ΑΠΕΙΡΑ ευχαριστημενος.το μονο που με ποναει ειναι η τσουχτερη της τιμη. 7 - 7,50 ευρω :(

Αγγιστρια:Morigen τσιπουρισια.O κωδικος τους για οσους ενδιαφερονται να τα αγορασουν ειναι 634BN.Μεγεθος 3 (Mεγαλα) η 5 (πιο μικρα) αναλογα το δωλωμα που θα τους βαλω.στο 5ρι παντος περναω ολοκλιρο μανακι η αμερικανο και χτυπησαν πολλα ψαρια.


Λοιπον.Επανω στη μανα του μηχανισμου τοποθετο ενα σισσι και αμεσως μετα μια χαντρα για την προστασια του κομπου (για να μην φθηρεται και σπασει στο πεταγμα).κανω ενα κομπο μετα την χαντρα και εκει τοποθετω μια στριφταροπαραμανα νουμερο 8.δεν χρειαζετε υπερβολες και μεγαλα εξαρτηματα.τα μικρα ειναι πολυ ανθεκτικα.δεν προκυτε να σπασει.στην στριφταροπαραμανα μετα βαζω το παραμαλο μου (τα φτιαχνω σε μηκος απο 40 εως 60 cm) δεν θα βαλω ΠΟΤΕ 1μιση μετρο που βαζουν μερικοι φιλοι.εκτος και αν ψαρεψω σε ακραιες καιρικες συνθηκες που τοτε ισως βαλω γυρο στο 1 μετρο για να μην την πονηρεψω.επανω στο σισσι συρομενο βαρυδιο για να μην κουνιεται με το απαλο τραβηγμα της και πονηρευτει παλι.Τελος απο δωλωματα προσωπικα βαζω μονοδολια,αμερικανο.τα τιμαει ιδιαιτερα αυτο το ψαρι!Ελπιζω να βοηθησα.Φιλικα Γιαννης!καλες ψαριες!!!!!! :6:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 08:12 #482 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

John έγραψε: Καλημερα και απο μενα παιδια!εγω για τσιπουρες χρη/οιω τα εξης : (και δεν θα ελεγα πως με δυσκολευει και πολυ να την πιασω εαν ειναι μεχρι 1 -1,5 kg.)

Πετονια για παραμαλα:Sakana special fluorocarbon coated νουμερο 0.284 mm(13,09 kg).ειναι 100 μετρα και ειναι ιαπωνικη.ειμαι ΑΠΕΙΡΑ ευχαριστημενος.το μονο που με ποναει ειναι η τσουχτερη της τιμη. 7 - 7,50 ευρω :(

Αγγιστρια:Morigen τσιπουρισια.O κωδικος τους για οσους ενδιαφερονται να τα αγορασουν ειναι 634BN.Μεγεθος 3 (Mεγαλα) η 5 (πιο μικρα) αναλογα το δωλωμα που θα τους βαλω.στο 5ρι παντος περναω ολοκλιρο μανακι η αμερικανο και χτυπησαν πολλα ψαρια.


Λοιπον.Επανω στη μανα του μηχανισμου τοποθετο ενα σισσι και αμεσως μετα μια χαντρα για την προστασια του κομπου (για να μην φθηρεται και σπασει στο πεταγμα).κανω ενα κομπο μετα την χαντρα και εκει τοποθετω μια στριφταροπαραμανα νουμερο 8.δεν χρειαζετε υπερβολες και μεγαλα εξαρτηματα.τα μικρα ειναι πολυ ανθεκτικα.δεν προκυτε να σπασει.στην στριφταροπαραμανα μετα βαζω το παραμαλο μου (τα φτιαχνω σε μηκος απο 40 εως 60 cm) δεν θα βαλω ΠΟΤΕ 1μιση μετρο που βαζουν μερικοι φιλοι.εκτος και αν ψαρεψω σε ακραιες καιρικες συνθηκες που τοτε ισως βαλω γυρο στο 1 μετρο για να μην την πονηρεψω.επανω στο σισσι συρομενο βαρυδιο για να μην κουνιεται με το απαλο τραβηγμα της και πονηρευτει παλι.Τελος απο δωλωματα προσωπικα βαζω μονοδολια,αμερικανο.τα τιμαει ιδιαιτερα αυτο το ψαρι!Ελπιζω να βοηθησα.Φιλικα Γιαννης!καλες ψαριες!!!!!! :6:


Καλημέρα Γιάννη μερικές απορίες έχω για το κείμενο σου , το σισσι έχει την ιδιότητα να κάνει το σταθερό βαρίδια συρομενο τι εννοείς βάζεις συρομενο πάνω στο σισσυ ;
Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι; Επίσης το χαρακτηριστικο των έντονων καιρικών συνθηκών είναι ότι κάνει τα ψάρια να αφήσουν επιφυλάξεις κ φοβίες στην άκρη λόγω θολουρας και ανακατωσουρας έπισης για όσους έχουν ψαρεψει με σερφαδικες συνθήκες τα μακριά παραμαλλα γνωρίζουν πως είναι απαγορευτικά λόγω μπερδεματων, απο προσωπική εμπειρία πάντα δε τρώνε ιδιαίτερα με τέτοιες συνθήκες αλλα αυτο απο τόπο σε τόπο μπορει να αλλάζει .. Να σαι καλα φίλε μου καλές ψαριες κ σε σένα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 08:20 #483 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 08:31 - 23/07/2012 08:34 #484 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει


Για να μαζί ειλικρινής προτιμώ ασσους για να αποφεύγω λιγδες κ μικροψαρα και απο προσωπική εμπειρία δε μου στέκεται καλα το μανακι στο 5 αρι αλλα αυτο είναι θέμα βολεψης του καθενός επίσης με τα παραμαλλα τα μακριά στις σερφαδικες καταστάσεις ότι εξάρτημα κ αν χρησιμοποιήσεις πιστεύω σε συρομενες η σταθερές αρματωσιες το κοκορέτσι δε το γλιτωνεις , φιλικά πάντα , Ευτυχης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 08:33 - 23/07/2012 08:42 #485 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Εγω παλι,στο ψαρεμα της τσιπουρας,-ενος ψαριου που ειναι το φετιχ μου εδω και μια 20ετια-,θεωρω λαθος το 5αρι αγγιστρι,για δυο λογους!Πρωτον γιατι σε μεγαλη τσιπουρα,ο κινδυνος να μασηθει το παραμαλο ειναι μεγαλος και δευτερον και κυριοτερον,γιατι με το 5αρι αγγιστρι,θα συλληφθουν και πολλες μικρες ,πραγμα που θεωρω απαγορευτικο για αυτο το ειδος ψαριου!Τωρα βεβαια θα μου πειτε και που ειναι το προβλημα;Αν εισαι μαγκας και ευσυνειδητος,απελευθερωσε τες!Ελα ομως που δεν ζουν ολες!Γι'αυτο λοιπον αγγιστρια κατα προτιμηση κυκλικα γι'αυτο το ειδος ψαριου και νουμερα 1 εως 2.Παραμαλο 25αρι φλουοροκαρμπον σε μπουνατσα και εως 28αρι,οταν εχει καιρο!Το δε μηκος του,συνηθως μια οργια,εχει δεν εχει καιρο.Ισως κοντυνει λιγο,σε τοπο με ντεματα,αλλα και αυτο σπανια,γιατι συνηθως τα ψαροτοπια που τις κυνηγαω,ειναι αμμουδες με διασπαρτες φυκιαδες!Ξεχασα να πω,πως η αρματωσια ειναι παντα συρομενη με σισσυ!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης, Δημητρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 08:35 - 23/07/2012 08:37 #486 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Να τον ακουτε τον Ευτυχη,γιατι τον τελευταιο καιρο,εχει εξελιχθει,σε κορυφαιο τσιπουροκυνηγο! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 10:24 #487 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
μεχρι 4 μπορει να δουλεφτει σε κυκλικο!ο Παντελης θυμαμαι ειχε πει νουμερο 4 mustad ειχε βαλει στην 4αρα,την κινηση την κανει το αγκιστρι και μικρο να ειναι να καρφωσει δηλαδη,εμεις βαζουμε 2 και 1 γιατι τα μονοδολια ειναι δυσκολα στην δολωση τους,για 5 δεν εχω ακουσει κατι αν και με αυτα παλι θα καρφωσει το θεμα ειναι αν θα αντεξει,οσο για το εαν το καταπινουν ολα μπορουν μεχρι και τον ασσο σε κυκλικο το εχουμε δει και με 150 γραμμαρια τσιπουρα οποτε σε κυκλικο ειναι αλλο θεμα απο τι με ενα αλλο ακγιστρι με κοινο αρπαδι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 10:36 #488 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει


Για να μαζί ειλικρινής προτιμώ ασσους για να αποφεύγω λιγδες κ μικροψαρα και απο προσωπική εμπειρία δε μου στέκεται καλα το μανακι στο 5 αρι αλλα αυτο είναι θέμα βολεψης του καθενός επίσης με τα παραμαλλα τα μακριά στις σερφαδικες καταστάσεις ότι εξάρτημα κ αν χρησιμοποιήσεις πιστεύω σε συρομενες η σταθερές αρματωσιες το κοκορέτσι δε το γλιτωνεις , φιλικά πάντα , Ευτυχης



ευτυχη πιστευω οτι μπορεις να το γλιτωσεις το (κοκορετσι) τοποθετοντας μετα το στριφταρι σε συρωμνη αρματωσια εναν αποστατη καουτσουκ ειναι σαν μονωση απο κλωδιο ενα πραγμα πως το λενε δεν ξερω αλα κανει δουλεια και εισαι παντα καθαρος οταν βγαινεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 10:38 #489 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει


Για να μαζί ειλικρινής προτιμώ ασσους για να αποφεύγω λιγδες κ μικροψαρα και απο προσωπική εμπειρία δε μου στέκεται καλα το μανακι στο 5 αρι αλλα αυτο είναι θέμα βολεψης του καθενός επίσης με τα παραμαλλα τα μακριά στις σερφαδικες καταστάσεις ότι εξάρτημα κ αν χρησιμοποιήσεις πιστεύω σε συρομενες η σταθερές αρματωσιες το κοκορέτσι δε το γλιτωνεις , φιλικά πάντα , Ευτυχης



ευτυχη πιστευω οτι μπορεις να το γλιτωσεις το (κοκορετσι) τοποθετοντας μετα το στριφταρι σε συρωμνη αρματωσια εναν αποστατη καουτσουκ ειναι σαν μονωση απο κλωδιο ενα πραγμα πως το λενε δεν ξερω αλα κανει δουλεια και εισαι παντα καθαρος οταν βγαινεις



ομοαξωνικο καλωδιο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 10:43 #490 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
καταλαβες ποιο λεω φιλε γιωργο? σαν θερμοκολητηκο ενα πραγμα και καθετε πανω στο στριφταρι και σου δίνει μεγαλύτερη αποσταση απο το σισι και το βαριδιο που κρεμεται ομοαξονικο δεν ειναι παντος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.249 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection