Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

21/07/2012 13:23 #471 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Με τις τσιπούρες ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ και ισχύουν και ΤΙΠΟΤΑ ! Δεν είναι τυχαία το πιό μαγικό ψάρι όλων με διαφορά ..Μου χει τυχει τσιπουρα εναμιση κιλό να ανεβασει τον οπτικό 2 εκατοστά και να μείνει εκεί ένα τέταρτο , μου χει τύχει λίγδα 200 γραμμαρίων να κοπανήσει τον οπτικό στο Θεό , μου χει τυχει να μην ακουστει καθολου και μου χει τυχει να μου ριξει το καλαμι απο τον τρίποδα πολλες φορές ..Το τελευταίο συνέβαινε κυρίως όταν χρησιμοποιούσα μή εξειδικευμένες βάσεις στήριξης για το ψάρεμα μου αλλά τελοσπαντων για τη συμπεριφορά μιλάμε ..
Κυρίως τεντωμένη πετονιά κρατάω με τα κυκλικά εγω προσωπικά αλλά ωρες ωρες και αυτο με προβληματίζει , εννοώ και μπόσικα 10 εκατοστών με τον οπτικό να της δώσω βλέπω οτι κάποιες μέρες ειναι καλύτερα , στο λέω αυτο γιατι καθε φορά έχουν διαφορετική διάθεση τα ψαρια αυτά θα παρεις κανα δείγμα σε ενα πολύωρο ψαρεμα σου απο τη συμπεριφορα τους και πραξε αναλόγως ..Οντως άβυσσος η ψυχή τους αλλά είναι μαγικές σε ολα τους .. Σήμερα το πρωί πήρα μια γυρω στα 300 -400 γραμμάρια που δεν κούνησε καθόλου , σε κυκλικό με τεντωμένη πετονιά , μα καθόλου όμως , ενα ανεπαίσθητο τσικ έκανε η μύτη και μετα έδωσε η μικρούλα μια φοβερή μάχη ! Θα ανεβάσω αν προλάβω βιντεάκι με την απελευθέρωση της .. Άβυσσος αλλά μαγεία και ο απόλυτος έρωτας αυτό το ψάρι ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 14:32 #472 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
opote oi megales tsibane elafros kai oi mikres san gaidourgia
me anikta frena vazw optiko idopiiti efxaristw :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 16:18 - 21/07/2012 16:22 #473 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Δυστυχώς ουτε αυτο το συμπέρασμα ευσταθεί .. Αν και ανήκουν στο ίδιο είδος κάθε ψάρι εχει τη δικιά του οντότητα και προσωπικότητα οπότε κατα συνέπεια και διαφορετική συμπεριφορά.. Αυτή είναι κιόλας η μαγεία της τσιπούρας ..Δεν είναι τυχαίο που γράφω την απάντηση νο 460 χαχααχ σε αυτό το θέμα !!!
Και πόσες θα γράψουμε ακόμαααααααααα..
Στο θέμα μας όμως ..
Εχει τύχει επίσης τσιπουρίτσα να μην ακουστεί καθόλου και η 3,100 η μεγάλη σχεδόν στα ορια θραυσης , σχεδόν το τονίζω και όχι τοσο πολύ ποτέ , να πάρει φρένα για τη πλάκα της αρκετά μα αρκετά μέτρα !
Επειδή χαθηκε η συνδεση του ιντερνετ και χαθηκε μια μεγαλη απαντηση που σου χα γραψει θα γραψω καποια πραματακια που δε θυμουμαι αν τα χα ξαναγραψει οποτε αν τα δεις σε καποιο θεμα συγχωρα με μεγαλωνω κ ξεχνω γω ..
Αν εχεις τελειως ανοιχτα τα φρενα το ψαρι φευγοντας με το δολωμα στο στομα του δε θα βρει αντισταση και δε θα καρφωθει , βαλε τα λιγο πιο χαλαρα απο τα ορια θραυσης και αν εχεις οπτικο κρεμασε τον 10 -15 ποντους θα παρει τα μποσικα και καρφωνοντας τον οπτικο στα δαχτυλιδια θα βρει κοντρα , αν δε παει ως τερμα ο οπτικος παρε το καλαμι στα χερια και βλεπουμε .. Οχι αμεσα ασε την να παιξει λιγο και καλη τυχη αχχαχα!!!
Ειναι ενα ψαρι ομως μαγικο πανω απ ολα και μη ξεχνας οτι ψαρι σε ψαρι και απο τοπο σε τοπο και μερα με τη μερα εχουν τεραστιες διαφορες !
Εχει τυχει σε μενα να τρωνε ΜΟΝΟ στον αμερικανο τη μια μερα ΜΟΝΟ στο μονοδολι την αλλη και ΜΟΝΟ τσουτσουνι αλλη φορα ειναι απροβλεπτες και θελουν αρκετα καλουδια να κρατας μαζι σου για δοκιμή !
Καλη τυχη και καλη απεξάρτηση φίλε , είναι μονόδρομος το ψάρι αυτό ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": παντελης κλωναρης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 21:56 #474 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Καλησπερα.. Μιλαμε για ψαρια αλανιαρικα. Οχι ιχθειοτροφειου. Αυτα ειναι αλλη ιστορια.
Τα μεγαλα κομματια, βγαινουν με πολυ προσπαθεια, και τυχη. Για ψαρια πανω απο δυο κιλα...
Λοιπον, πως τις ψαρευω εγω, με αρκετες επιτυχιες.. Τα μεγαλα ψαρια, τσιμπουν συνηθως ξημερωμα, και νταλα μεσημερι.
Λιγοτερες πηρα νυχτα, η σουρουπο. Λιγο περιεργο βεβαια, αλλα απο δικη μου εμπειρεια αυτο...
Παντα κυκλικο αγκιστρι, και φρενα λασκα αρκετα.. Στο μασουλημα, τις πιανω στο στομα, και περισοτερο στο πλαι.
Ενα πλεονεκτημα αυτου του τυπου αγκιστριου. Για δολωματα, οπως σαρδελα, μυδι, γαριδα καβουρι..
Σε σκουλικια τωρα, μακρυκοτσανα, τυπου Αμπερτην. Ασσος, μεχρι 4 για μικροτερα ψαρια..
Θελουν ομως, καλο καρφωμα.. Το Α και Ω της επιτυχιας.. Μαζεμα τα μποσικα, και καρφωμα συντομο και δυνατο.
Απο δολωματα τωρα, τα παντα.. Μονοδολι Ελληνικο, Αμερικανος, μανες, καβουρι τον χειμωνα, και μυδι ολο τον χρονο..
Τα περισοτερα ψαρια και μεγαλα, με μανες ροδελα, και μυδια.. (Τα μυδια, τα βραζω στην φωτια με χοντρο αλατι)..
Μολις καψει η κατσαρολα καλα, ριχνω τα μυδια.. Οταν ανοιξουν, σε τρια-τεσσερα λεπτα, ειναι ετοιμα)
Σφιγει η σαρκα, και δολωνεις ανετα.. Στο ψαρεμα με σκαφος, και ρεμπελο αγκιστρι, τις τσακιζει..
Θα μπορουσα να πω περισοτερα για τις τσιπουρες.. Ψαρι, που θελει και πονηρια, στο ψαρεμα του..
Αξιζει ομως καθε προσπαθεια..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 00:44 #475 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Για ψάρια ιχθυοτροφειου δε ξέρω κ δεν έχω άποψη γιατί δεν έχουμε στα Χανια , οι ώρες και το φαΐ τους αλλάζουν απο επαρχία σε επαρχία στα Χανιά πόσο μάλλον στην Ελλάδα , μέγαλες έχουνε πιαστεί και στο σουρουπο αλλα και τη νύχτα απο μένα αλλα διαφέρουν οι συμπεριφορές τους απο τόπο σε τόπο όπως προειπα . .Θέλει πολύ υπομονη κ κάποια στιγμή αν είσαι εκει τα ψάρια θα φάνε .. Καλή τύχη σε όλους ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 08:42 #476 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
φρενα ΠΟΤΕ τελειως λυτα(οχι μονο για την τσιπουρα αλλα και για αλλα ψαρια)
με ενα αποτομο τραβηγμα θα δεις την πετονια κοκορετσι και να μπερδευετε κατω απο την μπομπινα

φρενα αναλογα της κλισης που ειναι τοποθετημενο το καλαμι
σε καποια αποσταση βολης η κοιλια της πετονιας κανει την δουλεια της για να μην πονηρεψει

εν τελει χρησιμοποιω φρενα τετοια ωστε να εχω ασφαλισμενο το καλαμι στην βαση
ολα τα αλλα τα αφηνω στην ορεξη του οποιου ψαριου περασει

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 12:38 #477 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
katalava diladi frena sfixta isa gia to karfoma
tsipoures sas erxomai :spiteful:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2012 12:41 #478 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Thanos έγραψε: katalava diladi frena sfixta isa gia to karfoma
tsipoures sas erxomai :spiteful:


Διαβασε ολες τις προηγούμενες απαντήσεις καλά , δοκίμασε τα και κράτα όποια σε καλύπτουν ..Καλα να περάσεις Θάνο :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 05:52 #479 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
ευχαριστω για τις απαντησεις :14:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 07:03 #480 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Thanos έγραψε: ευχαριστω για τις απαντησεις :14:

Το σάιτ είναι μεγάλο σκολειο ....!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.266 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection