× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

04/05/2011 21:55 #1741 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πάντως παιδιά ο πιό απίστευτος καιρός την κυριακή θα είναι στην υλίκη

www.freemeteo.com/default.asp?pid=22&la=2&gid=261795&nDate=4

μιλάμε για 100% λάδι,
και είναι απίστευτα όμορφα να είσαι μέσα στη λίμνη την ώρα που είναι λάδι,
αλλά......μου πέφτει λίγο μακρυά,
εκτός απο τον mike δε παίζει κανένας άλλος?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 19:07 #1742 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θα προσπαθήσω να 'ρθω και εγώ. Ειμαι μεσα για κοντά (υδρούσα) όχι για πάτροκλο και μεσημέρι κατά προτίμηση....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 19:36 #1743 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Απ το μεσημέρι και μετά βγάζει αέρα, όπως λένε τα δελτία,
καλύτερα πρωί εγώ λέω να γυρίσουμε νωρίς το απόγευμα να ξεκουραστούμε και λίγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 19:52 #1744 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αν ο καιροσ μασ πακετώσει να χουμε εναλλακτική παιδες.Αν γινεται μην χάσουμε κι αυτο το ΣΚ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 20:30 - 05/05/2011 20:31 #1745 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μike τι εννοείς ακριβώς?:umnik2:

Αντώνη με το κόκκινο που είσαι?:clapping:
βλέπεις ο κόσμος ξεσηκώθηκε για τις θάλασσες κι εσύ κρύβεσαι?
άντε έλα την κυριακή, θα πώ εγώ στην Άσπα να σ αφήσει:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 20:37 #1746 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εσεισ που ξερετε τα νοτια αν φυσαει τελευταια στιγμή ν αλλαζαμε μεροσ κοντινό πιο απάνεμο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 21:42 #1747 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγώ δε μπορώ να πώ οτι γνωρίζω κάποια περιοχή, ουτε τα νότια ούτε τα βόρεια,
το freemeteo δείνει στις 12.00 2Β και στις 15.00 4Β κι αν υπολογίσουμε +1 όπως πρέπει κανονικά,
τότε άντε γεια.

μήπως να δούμε και κανέναν άλλο προορισμό?
για ρίξτε ιδέες!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2011 22:20 #1748 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά δεν ξέρω τι βλεπεται, εγώ παντως στο meteo.gr και στο κ24.gr βλέπω στη περιοχή του καβουριού για 2β και το Σαββατο και τη Κυριακή στις 3:00μμ. Υπάρχει και πιο απάνεμο μέρος (Τρυπα Καραμανλή - Λουμπάρδα) που δεν το πιάνει σχεδόν κανένας καιρός. Εν πασει περιπτώσει ....θα δούμε και αύριο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2011 10:09 #1749 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέεεερααα.

Αντεε Μπράβοοοο!! Χριστός Ανέστη!!

Λοιπόν, παμε για Κυριακή κατά τις 11πμ. Προτείνω όμως Καβούρι. Είναι πολύ καλύτερα για τους πρακτικούς λόγους πούχουμε ξαναπεί και είναι και δίπλα στην Βούλα.

Καιρός 1Β. Μετά το μεσημέρι γίνεται 3Β. Πάλι καλά είναι.
Σημείο συνάντησης το αριστερότερο λιμανάκι (με αμουδιά)όπως βλέπουμε την θάλασσα. Μετά αρχίζουν τα βραχάκια. Συνάντηση στην αμουδιά στα δέντρα πίσω απο την παραλία, ώστε να αλληλοβοηθηθούμε να καταβάσουμε τα σκάφη.


:yahoo: Προτεινόμενο Πρόγραμμμα:

1) 11πμ Αφίξεις επισήμων (εμείς.)
είναι καλά; Μέχρι τις 12 καφές, γνωριμία, μεταφορά πραγμάτων στα καγιάκ στην παραλία.

2) 12- 13μμ. Καγιακοεκπαίδευση. Οχι βόλτες.
3) 13- 16μμ. Βόλτες μακρυνούτσικες (με καγιακοεκπαίδευση), παιχνίδια, αλλαξοκαγιακιές.
4) 16- 17μμ. Στέγνωμα- πρόχειρο ξέπλυμα καγιάκ,επισημάνσεις στους νέους για την καγιακομεταφορά. Αλληλοβοήθεια στην φόρτωση των καγιάκ στα αυτοκίνητα.

Τα παραπάνω χωρίς ψάρεμα.
:tr_hi: Απαραίτητος εξοπλισμός:

Σωσίβιο, σφυρίχτρα, σχοινί 3μ, 2ο κουπί, νερό πόσιμο (τουλάχιστον 0,5λτ), σάντουιτς, καπέλλο γιατί ο ήλιος καίει πλέον.

Ξέχασα κάτι;
Εχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης:wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2011 10:42 #1750 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρααααα,

εγώ συμφωνώ με τα παραπάνω του Αντώνη,
με τη διαφορά οτι μπορεί να πάω νωρίτερα να κάνω την καγιακοεκ.....παίδευση
για να είμαι έτοιμος,:eusa_dance:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.465 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection