Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

01/02/2014 21:48 #401 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

aris sikiotis έγραψε: ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,

ΕΧΩ ΕΝΑ ΒΑΡΚΑΚΙ 4,30 ΜΕΤΡΑ ,ΨΑΡΕΥΩ ΣΥΡΤΗ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ,ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΕΠΙΣΗΣ,
ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΒΥΘΩΜΕΤΡΟ ,ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΒΥΘΟ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ?
GPS EXΩ .ΜΟΝΟ ΒΥΘΟΜΕΤΡΟ ΨΑΧΝΩ,ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?

THANKS ARIS

Μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις φιλε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2014 22:15 #402 από aris sikiotis
Απαντήθηκε από aris sikiotis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
και 400ε δινω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2014 22:26 - 01/02/2014 22:30 #403 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Aρη καλησπερα.
Τα ψηφιακα βυθομετρα υπερτερουν σε σχεση με τα αναλογικα αλλα σιγουρα ειναι και ακριβοτερα.
Κι εδω ισχυει ο κανονας οτι πληρωσεις παιρνεις.
Με τα 400 ευρω που λες μαλλον πας σε αναλογικο διοτι απ οσο ξερω τα ψηφιακα κοστιζουν περοσσοτερο.
Συνηθως τα μετρα στην βαθεια καθετη ειναι πανω απο 150 η και 200 ,αρα
τα ψαρεματα που κανεις εχουν ιδιαιτερες απαιτησεις, αρα θες καποιο καλο εργαλειο.
Το φτηνο απλα θα σου δειχνει το βαθος,το μετριο μονο τον βυθο με μια σχετικη σιγουρια και το καλο,τον βυθο αλλα και τα ψαρια που υπαρχουν απο κατω.
Αξιοπιστες θεωρω οτι ειναι ολες οι επωνυμες εταιριες του χωρου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": aris sikiotis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2014 23:02 - 01/02/2014 23:02 #404 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

aris sikiotis έγραψε: και 400ε δινω

φιλε αρη σ αυτα τα χρηματα βρισκεις καλο βυθομετρο και ψηφιακο. κοιτα την σειρα echo της garmin. εχει το 500c 550c η διαφορα τους ειναι μονο στην μεγαλυτερη αναλυση εικονας . γι αυτο αλλωστε εχει και 100 ευρω πιο πανω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": aris sikiotis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2014 23:56 #405 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Mανολη απ οσο γνωριζω η σειρα echo της garmin δεν ειναι ψηφιακη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2014 09:06 #406 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε: Mανολη απ οσο γνωριζω η σειρα echo της garmin δεν ειναι ψηφιακη.

ειναι φιλε λουκα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2014 10:41 #407 από aris sikiotis
Απαντήθηκε από aris sikiotis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
για τα καρμιν τα εχω δει που ειναι οικονομικα, παλι η αποψεις απο τους ψαραδες τισ περιοχης λενε οτι ειναι πολυ καλα
τα κοντεμ για τους επαγγελματιες ,για τους ερασιτεχνες τα λορανς ,δεν ξερω που να καταλιξω,αν ειναι κατι καλω δινω και περισσοτερα λεφτα
,αρκει να ειναι κατι καλο,,,,,,,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2014 10:50 #408 από aris sikiotis
Απαντήθηκε από aris sikiotis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
εχεις να προτεινεις ακομα κατι πιο καλυτερο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2014 15:35 - 02/02/2014 15:37 #409 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

aris sikiotis έγραψε: εχεις να προτεινεις ακομα κατι πιο καλυτερο?

επειδη ειπες 400 ευρω σου προτεινα αυτο το βυθομετρο. πιστευω οτι ειναι μια καλη και τιμια επιλογη στα λεφτα αυτα. απο εκει και περα το λορανς που λες ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη αλλα .... ξεφευγεις οικονομικα 650+ ευρω και ειπες οτι εχεις gps. το hds5 gen2 ειναι βυθομετρο-gps και συνεργαζονται αψογα. Αρα η παιρνεις το λορανς δινεις 650 και βαζεις στην ακρη το δικο σου gps, η παιρνεις garmin πιο οικονομικα και εχεις το δικο σου gps
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": aris sikiotis, Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2014 20:08 #410 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:

aris sikiotis έγραψε: εχεις να προτεινεις ακομα κατι πιο καλυτερο?

επειδη ειπες 400 ευρω σου προτεινα αυτο το βυθομετρο. πιστευω οτι ειναι μια καλη και τιμια επιλογη στα λεφτα αυτα. απο εκει και περα το λορανς που λες ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη αλλα .... ξεφευγεις οικονομικα 650+ ευρω και ειπες οτι εχεις gps. το hds5 gen2 ειναι βυθομετρο-gps και συνεργαζονται αψογα. Αρα η παιρνεις το λορανς δινεις 650 και βαζεις στην ακρη το δικο σου gps, η παιρνεις garmin πιο οικονομικα και εχεις το δικο σου gps

Συμφωνώ με τον Μανώλη , το καλύτερο για βαθιά συρτη ( συρτη βυθού δλδ ) είναι το HDS 5 που είναι GPS -βυθομετρο μαζί . Τώρα έχεις (κατα την γνώμη μου ) δυο επιλογές ή πουλάς το παλιό σου GPS και βάζεις την διάφορα να πάρεις καινούργιο που έχει 680 ή αγοράζεις ενα μεταχειρισμένο περίπου 450-500€, πωλούνται πολλα αυτόν τον καιρό.
Τα υπέρ που θα έχεις είναι πολλα στο ψάρεμα σου αν θες στα αναλυω.αν θες κατι μόνο για κάθετη τότε μπορείς να πας σε garmin echo τα οποία όπως είπε ο Μανώλης είναι η ψηφιακή σειρά της garmin και είναι μια χαρά για αυτο το ψάρεμα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.233 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection