Μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις φιλεaris sikiotis έγραψε: ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,
ΕΧΩ ΕΝΑ ΒΑΡΚΑΚΙ 4,30 ΜΕΤΡΑ ,ΨΑΡΕΥΩ ΣΥΡΤΗ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ,ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΕΠΙΣΗΣ,
ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΒΥΘΩΜΕΤΡΟ ,ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΒΥΘΟ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ?
GPS EXΩ .ΜΟΝΟ ΒΥΘΟΜΕΤΡΟ ΨΑΧΝΩ,ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?
THANKS ARIS
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε αρη σ αυτα τα χρηματα βρισκεις καλο βυθομετρο και ψηφιακο. κοιτα την σειρα echo της garmin. εχει το 500c 550c η διαφορα τους ειναι μονο στην μεγαλυτερη αναλυση εικονας . γι αυτο αλλωστε εχει και 100 ευρω πιο πανωaris sikiotis έγραψε: και 400ε δινω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ειναι φιλε λουκα .loukas έγραψε: Mανολη απ οσο γνωριζω η σειρα echo της garmin δεν ειναι ψηφιακη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
επειδη ειπες 400 ευρω σου προτεινα αυτο το βυθομετρο. πιστευω οτι ειναι μια καλη και τιμια επιλογη στα λεφτα αυτα. απο εκει και περα το λορανς που λες ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη αλλα .... ξεφευγεις οικονομικα 650+ ευρω και ειπες οτι εχεις gps. το hds5 gen2 ειναι βυθομετρο-gps και συνεργαζονται αψογα. Αρα η παιρνεις το λορανς δινεις 650 και βαζεις στην ακρη το δικο σου gps, η παιρνεις garmin πιο οικονομικα και εχεις το δικο σου gpsaris sikiotis έγραψε: εχεις να προτεινεις ακομα κατι πιο καλυτερο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συμφωνώ με τον Μανώλη , το καλύτερο για βαθιά συρτη ( συρτη βυθού δλδ ) είναι το HDS 5 που είναι GPS -βυθομετρο μαζί . Τώρα έχεις (κατα την γνώμη μου ) δυο επιλογές ή πουλάς το παλιό σου GPS και βάζεις την διάφορα να πάρεις καινούργιο που έχει 680 ή αγοράζεις ενα μεταχειρισμένο περίπου 450-500€, πωλούνται πολλα αυτόν τον καιρό.ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:
επειδη ειπες 400 ευρω σου προτεινα αυτο το βυθομετρο. πιστευω οτι ειναι μια καλη και τιμια επιλογη στα λεφτα αυτα. απο εκει και περα το λορανς που λες ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη αλλα .... ξεφευγεις οικονομικα 650+ ευρω και ειπες οτι εχεις gps. το hds5 gen2 ειναι βυθομετρο-gps και συνεργαζονται αψογα. Αρα η παιρνεις το λορανς δινεις 650 και βαζεις στην ακρη το δικο σου gps, η παιρνεις garmin πιο οικονομικα και εχεις το δικο σου gpsaris sikiotis έγραψε: εχεις να προτεινεις ακομα κατι πιο καλυτερο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD