Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

29/12/2013 13:52 #351 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps

Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 14:35 #352 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε:

Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps

Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.

δεν ξερω απο θεμα χωρου αν θα βολευτεις να εχεις δυο μηχανηματα σχετικα μεγαλα στην κονσολα σου. πιστευω οτι σε αλλη περιπτωση το hds ειναι μονοδρομος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 23:05 #353 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε:

makis kiriakidis έγραψε: καλημερα και χρονιά πολα σε όλους μετα απο καιρο που είχα να μπω λόγο σοβαρου οικογενειακού προβλήματος καταφερα και έριξα το φουσκωτό
θέλω να σας ρωτήσω πως μπορώ να αποφύγω τα παράσιτα απο το βυθόμετρο [garmin 150 ego] οταν ανηγ
ω το γκαζι ειναι τοποθετημένο 15 cm απο την δεξια μερια της προπελας

Μακη καλημερα και χρονια πολλα.
Εαν εννοεις οτι σου βγαζει παρασιτα απο την στιγμη που αναπτυσει ταχυτητα το σκαφος,τοτε φταιει η τοποθετηση του ματιου.Δεν ειναι ολο κατω απο την γαστρα του σκαφους γι αυτο και σου βγαζει παρασιτα.

φιλε μου το ματι το εβαλα ακριβός οπως λεει το manual δηλαδή 15 cm δεξιά απο την προπέλα και η βάση πάνω στον καθρέφτη και βγαίνει μονο το μάτι κάτω απο την γαστρα ,ποιο κατω δεν μπορω να το βαλω γιατι βγαίνει η βαση κατω απο την γαστρα . :-[ :-[

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 23:09 #354 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
βασικά παιδια σορυ που σας ζαλίζω αλλα πρώτη φόρα δουλεύω βυθόμετρο ειναι φυσιολογικό οταν βαζω τα οικονηδια που έδειχνε τα ψαράκια να μου έδειχνε οτι εχει ψαρια και οταν το απενεργοποιώ να μην μου δειχνη αψίδες;
exv το garmin 150

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 23:27 #355 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
φιλε μου το ματι το εβαλα ακριβός οπως λεει το manual δηλαδή 15 cm δεξιά απο την προπέλα και η βάση πάνω στον καθρέφτη και βγαίνει μονο το μάτι κάτω απο την γαστρα ,ποιο κατω δεν μπορω να το βαλω γιατι βγαίνει η βαση κατω απο την γαστρα . :-[ :-[

Συνηθως οταν εχουμε παρασιτα απο την στιγμη που αναπτυσει ταχυτητα το σκαφος και μετα ο λογος ειναι αυτος.Απ οτι λες ομως,η τοποθετηση του ματιου ειναι σωστη.Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο αυτην την στιγμη,εκτος κι αν το σκαφος σου εχει <<περιεργη>> γαστρα και δημιουργει φυσαλιδες στο σημειο του ματιου,κατα την κινηση του.Εαν το δει καποιος που γνωριζει θα σου λυσει αυτην την απορια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 23:32 #356 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε: φιλε μου το ματι το εβαλα ακριβός οπως λεει το manual δηλαδή 15 cm δεξιά απο την προπέλα και η βάση πάνω στον καθρέφτη και βγαίνει μονο το μάτι κάτω απο την γαστρα ,ποιο κατω δεν μπορω να το βαλω γιατι βγαίνει η βαση κατω απο την γαστρα . :-[ :-[

Συνηθως οταν εχουμε παρασιτα απο την στιγμη που αναπτυσει ταχυτητα το σκαφος και μετα ο λογος ειναι αυτος.Απ οτι λες ομως,η τοποθετηση του ματιου ειναι σωστη.Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο αυτην την στιγμη,εκτος κι αν το σκαφος σου εχει <<περιεργη>> γαστρα και δημιουργει φυσαλιδες στο σημειο του ματιου,κατα την κινηση του.Εαν το δει καποιος που γνωριζει θα σου λυσει αυτην την απορια.

ευχαριστώ θα βάλω μια βάση που να ανεβοκατεβενη και θα το κηταξο αυτο που ειπεσ για της φυσαλιδες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 23:37 #357 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε: βασικά παιδια σορυ που σας ζαλίζω αλλα πρώτη φόρα δουλεύω βυθόμετρο ειναι φυσιολογικό οταν βαζω τα οικονηδια που έδειχνε τα ψαράκια να μου έδειχνε οτι εχει ψαρια και οταν το απενεργοποιώ να μην μου δειχνη αψίδες;
exv το garmin 150

Μακη δεν μας ζαλιζεις,μην στεναχωριεσαι.Φιλικη κουβεντα κανουμε για κατι που αγαπαμε και μας αρεσει.Ουτε κι εγω ειμαι ειδικος,προσπαθω να βοηθησω με τις λιγες γνωσεις που εχω κι εννοειται φυσικα οτι μπορει να κανω και λαθος.
Το βυθομετρο σου δεν το ξερω,αλλα το σωστοτερο ειναι να εχουμε την λειτουργια που μας δειχνει αψιδες κι οχι ψαρακια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 23:55 #358 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε:

makis kiriakidis έγραψε: βασικά παιδια σορυ που σας ζαλίζω αλλα πρώτη φόρα δουλεύω βυθόμετρο ειναι φυσιολογικό οταν βαζω τα οικονηδια που έδειχνε τα ψαράκια να μου έδειχνε οτι εχει ψαρια και οταν το απενεργοποιώ να μην μου δειχνη αψίδες;
exv το garmin 150

Μακη δεν μας ζαλιζεις,μην στεναχωριεσαι.Φιλικη κουβεντα κανουμε για κατι που αγαπαμε και μας αρεσει.Ουτε κι εγω ειμαι ειδικος,προσπαθω να βοηθησω με τις λιγες γνωσεις που εχω κι εννοειται φυσικα οτι μπορει να κανω και λαθος.
Το βυθομετρο σου δεν το ξερω,αλλα το σωστοτερο ειναι να εχουμε την λειτουργια που μας δειχνει αψιδες κι οχι ψαρακια.

προσπαθώ να το μάθω εβαλα ολες της λειτουργίες, να φανταστης σημερα προσπαθουσα να μαθω πως ξεχωρίζω τον βυθο απο ενα φιλο εδω που ειχε γραψη ενα topic, πειγενα μέχρι εκει που ξεχώριζα το βυθο και εγραφα σε χαρτακι πως φαίνεται στο βυθομετρο ;D [φυκιαδα-αμουδια-τραγανα κλπ]
αν υπαρχή και κατι αλλο θα το βρω με ψάξιμο η αν κάποιος φιλος μπορεί να με βοήθησε ,
αυριο βγαίνω για αλλη μια εξόρμηση αλλα μαζι με ψαρεμα αυτη την φόρα θα σας πω εντύπωσης αυριο το βραδάκι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2013 16:24 #359 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλησπέρα και καλή χρονιά να εχουμε μια ερώτηση πηγα για ψαρεμα εχθες και ενώ ήμουνα αραγμενοσ και εβγαλα κατι λιθρινακια κατι γοπες και ενα σαργουδακι και ενώ υπήρχαν ψάρια απο κάτω το βυθόμετρο δεν μου δείχνε τιποτα .ψάρευα στα 60 μετρα βαθος
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2014 18:51 #360 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε:

Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps

Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.


Μετα απο παρα πολυ ψαξιμο αποφασισα να παρω το FURUNO GP1870F με 600αρι ματι το p66
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.272 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection