Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

18/02/2014 22:02 #441 από nikos
Απαντήθηκε από nikos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

nikos έγραψε: Γιαννη δεν το γνωριζω αλλα θα προσπαθησω να μαθω .παιζει τοσο πολυ ρολο το ματι πιστευεις?εσυ τι βυθομετρο εχεις ?


Καλημέρα Νίκο , το μάτι παίζει το σημαντικότερο ρόλο στο βυθόμετρο αφού είναι όπως λέει και το όνομα του τα «ματια» του βυθομέτρου. Άρα θα πρέπει να κάνω σωστή τοποθέτηση στον καθρέπτη της βάρκας ή εσωτερικά και δεύτερον να επιλέξω τα σωστά Watt.
Δλδ αν ψαρεύω βαθιά καθετή τότε το μάτι μου θα πρέπει να είναι 1 KW και μιλάω για βάθη πάνω από 300 μέτρα . Εκεί με αυτό το μάτι και σωστές ρυθμίσεις θα μπορείς να ξεχωρίσεις τους μπαλάδες «ένα προς ένα» και να καταλάβεις το μέγεθος τους!
Αν τα ψαρέματα μου είναι πιο ρηχά (φύλακας, jigging, καθετή, παραγάδι…..) κάτω από 300μέτρα θα επέλεγα μάτι 600 Watt το οποίο είναι καλύτερο γιατί έχει μεγαλύτερη γωνία εκπομπής σήματος άρα και θα σου καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια βυθού, σε αυτά τα μέτρα το 1000αρη μάτι δεν είναι το καταλληλότερο.
Εγώ είχα HDS 5 μετά πήγα στο 7αρη (Gen 1) και τώρα μαζεύω χρήματα για το 8αρη (Gen 2).



Γιαννη τα ψαρεματα μου οπως αναφερεις απο τι βλεπω ειναι για ματι 600 αρι.Πιστευεις οτι ενα ματι εσωτερικο με ενα ματι το οποιο μπαινει εξωτερικα στο καθρεπτη της βαρκας εχει διαφορα?Υπαρχουν πολλων ειδων ματια π.χ για το hds 5 ?Και πως θα το επιλεξουμε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2014 14:49 #442 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

nikos έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

nikos έγραψε: Γιαννη δεν το γνωριζω αλλα θα προσπαθησω να μαθω .παιζει τοσο πολυ ρολο το ματι πιστευεις?εσυ τι βυθομετρο εχεις ?


Καλημέρα Νίκο , το μάτι παίζει το σημαντικότερο ρόλο στο βυθόμετρο αφού είναι όπως λέει και το όνομα του τα «ματια» του βυθομέτρου. Άρα θα πρέπει να κάνω σωστή τοποθέτηση στον καθρέπτη της βάρκας ή εσωτερικά και δεύτερον να επιλέξω τα σωστά Watt.
Δλδ αν ψαρεύω βαθιά καθετή τότε το μάτι μου θα πρέπει να είναι 1 KW και μιλάω για βάθη πάνω από 300 μέτρα . Εκεί με αυτό το μάτι και σωστές ρυθμίσεις θα μπορείς να ξεχωρίσεις τους μπαλάδες «ένα προς ένα» και να καταλάβεις το μέγεθος τους!
Αν τα ψαρέματα μου είναι πιο ρηχά (φύλακας, jigging, καθετή, παραγάδι…..) κάτω από 300μέτρα θα επέλεγα μάτι 600 Watt το οποίο είναι καλύτερο γιατί έχει μεγαλύτερη γωνία εκπομπής σήματος άρα και θα σου καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια βυθού, σε αυτά τα μέτρα το 1000αρη μάτι δεν είναι το καταλληλότερο.
Εγώ είχα HDS 5 μετά πήγα στο 7αρη (Gen 1) και τώρα μαζεύω χρήματα για το 8αρη (Gen 2).



Γιαννη τα ψαρεματα μου οπως αναφερεις απο τι βλεπω ειναι για ματι 600 αρι.Πιστευεις οτι ενα ματι εσωτερικο με ενα ματι το οποιο μπαινει εξωτερικα στο καθρεπτη της βαρκας εχει διαφορα?Υπαρχουν πολλων ειδων ματια π.χ για το hds 5 ?Και πως θα το επιλεξουμε?

Το τι μάτι θα επιλέξεις εξαρτάται από τι βάρκα έχεις :
Δλδ σε πλαστικό ή φουσκωτό η καλύτερη λύση είναι το μάτι που μπαίνει στον καθρέπτη της βάρκας και βγαίνει και 600W και 1000W . To ίδιο μάτι μπορείς να το βάλεις και εσωτερικά αλλά δεν θα στο συμβούλευα γιατι οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν έχουν προβλέψει μέρος για τοποθετήση αισθητήρα εσωτερίκα και αν εκεί που το βάλεις υπάρχουν φυσαλίδες στον πολυερτέρα τότε θα έχεις πρόβήμα . Σου βάζω και μια photo.





Σε ξύλινες βάρκες ή σε δύσκολες γάστρες (ιστιοπλοϊκά) συνήθως βάζουν τα παρακάτω μάτια
Εσωτερικά



Εξωτερικά με τρύπα στην βάρκα


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2014 17:14 #443 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

fkostis έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Να και ,μερικές δικές μου , με σφυρίδες και συναγρίδες......


γιαννη πως καταλαβαίνουμε οτι ειναι συναγρίδες ;


Η πρώτη είναι χαρακτηριστική εικόνα σφυρίδας, εδω φαίνονται δύο, η αψίδες που σχηματίζουν είναι ατελής και καταπράσινες, χαρακτηριστικές για αυτό το είδος ψαριού.
Η δευτερη είναι κοπαδι συναγρίδες μεγάλου μεγέθου 8αρες, θα φαινόντουσαν καλύτερα αν είχα βάλει λιγότερη ευαισθησία, είναι σε κίνηση και δημιουργούν πολυ πιο καμπυλωτές αψίδες ενω κιτρινιζει ή πρασινιζει μόνο η νυκτική κύστη ανάλογα το μεγεθος. Δεν είναι χαρακτηριστική εικόνα θα σου ανεβάσω καλύτερη για να μπορώ να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, fkostis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2014 09:27 #444 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα καπεταναίοι μου.Μετά απο καιρό ο Ποσειδώνας έπεσε στον Σαρωνικό και πάλι για ολονύχτια καθετή.
Αντιμετωπίζω ένα θεματάκι όμως και θέλω μια βοήθεια.
Εχω σώσει 2 στίγματα στον χάρτη από προηγούμενα ψαρέματα τα οπία όταν πηγαίνω εκεί δεν έχουν καμμιά σχέση με το τόπο που ήμουν.Δείχνουν αλλα ντ άλλων!Τις πταίει άραγε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2014 13:29 #445 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε: Καλημέρα καπεταναίοι μου.Μετά απο καιρό ο Ποσειδώνας έπεσε στον Σαρωνικό και πάλι για ολονύχτια καθετή.
Αντιμετωπίζω ένα θεματάκι όμως και θέλω μια βοήθεια.
Εχω σώσει 2 στίγματα στον χάρτη από προηγούμενα ψαρέματα τα οπία όταν πηγαίνω εκεί δεν έχουν καμμιά σχέση με το τόπο που ήμουν.Δείχνουν αλλα ντ άλλων!Τις πταίει άραγε?


Καλημέρα φίλε μου, κατ' εμε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν , είτε ότι το στίγμα είναι πολύ παλιο (2-3χρόνια πίσω) και ίσως να θέλει "καλίμπράρισμα" το οποίο δεν ξέρω πως και να γίνεται αλλά μπορώ να μάθω. Δευτερον αν τα στίγματα τα πήρες από αλλό gps και τα έβαλες σε άλλο τότε δεν είχαν τις ιδιες ρυθμίσεις αποθήκευσης στιγμάτων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2014 16:32 #446 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

XeNoS έγραψε: Καλημέρα καπεταναίοι μου.Μετά απο καιρό ο Ποσειδώνας έπεσε στον Σαρωνικό και πάλι για ολονύχτια καθετή.
Αντιμετωπίζω ένα θεματάκι όμως και θέλω μια βοήθεια.
Εχω σώσει 2 στίγματα στον χάρτη από προηγούμενα ψαρέματα τα οπία όταν πηγαίνω εκεί δεν έχουν καμμιά σχέση με το τόπο που ήμουν.Δείχνουν αλλα ντ άλλων!Τις πταίει άραγε?


Καλημέρα φίλε μου, κατ' εμε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν , είτε ότι το στίγμα είναι πολύ παλιο (2-3χρόνια πίσω) και ίσως να θέλει "καλίμπράρισμα" το οποίο δεν ξέρω πως και να γίνεται αλλά μπορώ να μάθω. Δευτερον αν τα στίγματα τα πήρες από αλλό gps και τα έβαλες σε άλλο τότε δεν είχαν τις ιδιες ρυθμίσεις αποθήκευσης στιγμάτων.


Σ ευχαριστώ για την απάντηση,τα στίγματα τα πήρα τον Νοέμβρη στο gps που έχω ,lowrance hds 5 genius..σε ξέρα με βάθος 40 μέτρα ,πήγα εκεί και ήταν 119....τι στο καλό>??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2014 18:08 #447 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

XeNoS έγραψε: Καλημέρα καπεταναίοι μου.Μετά απο καιρό ο Ποσειδώνας έπεσε στον Σαρωνικό και πάλι για ολονύχτια καθετή.
Αντιμετωπίζω ένα θεματάκι όμως και θέλω μια βοήθεια.
Εχω σώσει 2 στίγματα στον χάρτη από προηγούμενα ψαρέματα τα οπία όταν πηγαίνω εκεί δεν έχουν καμμιά σχέση με το τόπο που ήμουν.Δείχνουν αλλα ντ άλλων!Τις πταίει άραγε?


Καλημέρα φίλε μου, κατ' εμε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν , είτε ότι το στίγμα είναι πολύ παλιο (2-3χρόνια πίσω) και ίσως να θέλει "καλίμπράρισμα" το οποίο δεν ξέρω πως και να γίνεται αλλά μπορώ να μάθω. Δευτερον αν τα στίγματα τα πήρες από αλλό gps και τα έβαλες σε άλλο τότε δεν είχαν τις ιδιες ρυθμίσεις αποθήκευσης στιγμάτων.


Σ ευχαριστώ για την απάντηση,τα στίγματα τα πήρα τον Νοέμβρη στο gps που έχω ,lowrance hds 5 genius..σε ξέρα με βάθος 40 μέτρα ,πήγα εκεί και ήταν 119....τι στο καλό>??

Επειδή έχω μπεδρευτεί λίγο, το στίγμα το έβαλες εσύ στο gps και ξαναπήγες και σε έδειχνε αλλού ή το πήρες από άλλο βυθόμετρο και το έβαλες στο HDS ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2014 21:25 #448 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Παιδία ποστάρω κάποια απεικόνιση βυθού από το HDS. Τι μπορεί να είναι αυτά τα μαύρα που υπάρχουν στον βυθό? Να υποθέσω πέτρες? Πρέπει το υλικό που είναι καλυμμένες να είναι μαλακό γιατί το μαύρο χρώμα δείχνει πως το σήμα που επιστρέφει στο βυθόμετρο δεν είναι ισχυρό σωστά? Αν ήταν φύκια δεν θα υπήρχαν και κάποια άλλα χρώματα επάνω τους? Να πω πως είναι σχηματισμοί από λάσπη? Εσείς τι πιστεύετε?



Ευχαριστώ
Ανέστης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2014 07:07 #449 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Επειδή έχω μπεδρευτεί λίγο, το στίγμα το έβαλες εσύ στο gps και ξαναπήγες και σε έδειχνε αλλού ή το πήρες από άλλο βυθόμετρο και το έβαλες στο HDS ?[/quote]

Εγώ τα έβαλα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2014 10:42 #450 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Ane Kane έγραψε: Παιδία ποστάρω κάποια απεικόνιση βυθού από το HDS. Τι μπορεί να είναι αυτά τα μαύρα που υπάρχουν στον βυθό? Να υποθέσω πέτρες? Πρέπει το υλικό που είναι καλυμμένες να είναι μαλακό γιατί το μαύρο χρώμα δείχνει πως το σήμα που επιστρέφει στο βυθόμετρο δεν είναι ισχυρό σωστά? Αν ήταν φύκια δεν θα υπήρχαν και κάποια άλλα χρώματα επάνω τους? Να πω πως είναι σχηματισμοί από λάσπη? Εσείς τι πιστεύετε?



Ευχαριστώ
Ανέστης


Καλημέρα Ανέστη , στην φωτογραφία που ανέβασες θα ήθελα να είχες ανεβάσει λίγο την ευαισθησία γιατί είναι πολύ καθαρή η εικόνα σου και χάνεις πληροφορίες. Όπως λες και εσύ το μαύρο στον πυθμένα δηλώνει άμμο ή λάσπη και επειδή είναι πολύ έντονο (κυρίως στα αριστερά της οθόνης σου) θα έλεγα μάλλον λάσπη . Φύκια σε τόσο μεγάλο βάθος δεν βρίσκουμε γιατί δεν μπορούν να αναπτυχθούν, συνήθως ψάχνουμε για κοράλλια. Στο κέντρο που κοκκινίζει είναι ψάρια, μικρά σε μέγεθος.
Γνώμη μου είναι μην καθαρίζεις πολύ την οθόνη από παράσιτα γιατί χάνεις πληροφορίες.

Υ.Γ.
Φίλε μου δεν σε έχω ξεχάσει αλλά τελευταία έχω πάρα πολύ δουλεία (χθες έφυγα 11 το βράδυ) και δεν πρόλαβα να σε πάρω να βρεθούμε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.316 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection