- Δημοσιεύσεις: 31
- Μου αρέσει που έλαβε 11
Γιαννης έγραψε:
Καλησπέρα φίλε , να σαι καλα .XeNoS έγραψε: Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?
Ποιο βυθομετρο έχεις ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλόριζικα φίλε μου , καλοταξιδο το εργαλείο με πολλές απροβληματιστες ώρες στην θάλασσα .XeNoS έγραψε:
Γιαννης έγραψε:
Καλησπέρα φίλε , να σαι καλα .XeNoS έγραψε: Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?
Ποιο βυθομετρο έχεις ;
Το hds 5 gen 2.Το πήρα πρόσφατα μαζί με την βάρκα (μεταχειρισμένο)και ακόμα δεν το γνωρίζω καλά.οΠως δεν γνωρίζω ακόμα και την βάρκα καλά δλδ!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπορείς να αγοράσεις τον χάρτη της περιοχή σου ,ο οποίος στοιχίζει περίπου 100€ αλλά μην νομίζεις ότι αυτά που λέει ισχύουν. Δεν υπάρχει σοβαρή χαρτογράφηση στην Ελλάδα δυστυχώς από καμία εταιρία. Εγώ δεν έχω βάλει χάρτη , χρησιμοποιώ για να βρω μερικά στίγματα τον navionics που έχω κατεβάσει στο κινητό μου (10€) και τον MapSend που έχω κατεβάσει στο laptop (δωρεάν). Τα καλύτερα σημεία τα έχω βρει μόνος μου!!!!XeNoS έγραψε: Και πάλι σ ευχαριστώ για τις ευχές.Μέχρι στιγμής καλά με έχει πάει ψαρευτικά και τα προβληματάκια που μου παρουσιάζει είναι λόγω απειρίας μου και μόνο.
Αν δείς κάποια ποστ παρακάτω σε είχα ρωτήσει γιατι δεν βλέπω τα βάθη στον χαρτη του gps.Τελικά το μασίνι έχει τους βασικούς χάρτες και πρέπει να αγοράσω άλλον.Είναι λίγο ακριβοί οι άτιμοι..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης έγραψε:
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?
Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε ξενοφωντα εχω εναν πολυ καλο φιλο εκει κοντα θα ξερει σιγουρα τις ξερες αυτεςXeNoS έγραψε:
Γιαννης έγραψε:
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?
Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.
Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .XeNoS έγραψε:
Γιαννης έγραψε:
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?
Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.
Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD