Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

09/03/2016 13:51 #1664 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να ενημερώνουμε το βυθόμετρο μας με την τελευταία αναβάθμιση που έχει βγάλει η εταιρία γιατί πολλές φορές περιέχει βελτιώσεις που μπορεί να βελτιώσουν την εμπειρία από την χρήση της. Επειδή όμως πολλούς τους φοβίζει το γεγονός ότι μπορεί κάτι να κάνουν λάθος και να συμβεί κάτι στο βυθόμετρο κατά την αναβάθμιση, έχω φτιάξει το παρακάτω βιντεο που φαίνεται η διαδικασία βήμα-βήμα πως κάνουμε αναβάθμιση στο βυθόμετρο μας. Το συγκεκριμένο αφορά τα Lowrance και όλα τα μοντέλα Gen 1,2,3.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, miltosz, loukas, ΣΤΑΥΡΟΣ, Νεκταριος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2016 12:34 #1665 από Νεκταριος
Απαντήθηκε από Νεκταριος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα σε όλους..
Γιάννη πριν την αναβάθμιση στο lowrance πρέπει να κάνουμε κάτι για τα αποθηκευμένα αρχεία που έχουμε μέσα στην συσκευή για να μην τα χάσουμε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2016 15:50 #1666 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Νεκταριος έγραψε: Καλημέρα σε όλους..
Γιάννη πριν την αναβάθμιση στο lowrance πρέπει να κάνουμε κάτι για τα αποθηκευμένα αρχεία που έχουμε μέσα στην συσκευή για να μην τα χάσουμε?


Καλησπέρα Νεκτάριε,
Όταν κάνεις αναβάθμιση δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι γιατί ότι είχες αποθηκεύσει στίγματα, εικόνες κτλ δεν σβήνονται από την αναβάθμιση. Αλλά καλό είναι, γιατί μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, να πάρεις back up τα στίγματα σου για να είσαι σίγουρος. Αν δεν γνωρίζεις πως γίνεται πες μου να σου πω.
Γενικά καλό είναι ανά τακτό χρονικό διάστημα να παίρνουμε backup τα στίγματα μας και να τα αποθηκεύουμε στον υπολογιστή μας γιατί οτιδήποτε και να συμβεί στην συσκευή είναι κρίμα να χαθούν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2016 15:04 #1667 από Κώστας (kostasaig)
Απαντήθηκε από Κώστας (kostasaig) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να ενημερώνουμε το βυθόμετρο μας με την τελευταία αναβάθμιση που έχει βγάλει η εταιρία γιατί πολλές φορές περιέχει βελτιώσεις που μπορεί να βελτιώσουν την εμπειρία από την χρήση της. Επειδή όμως πολλούς τους φοβίζει το γεγονός ότι μπορεί κάτι να κάνουν λάθος και να συμβεί κάτι στο βυθόμετρο κατά την αναβάθμιση, έχω φτιάξει το παρακάτω βιντεο που φαίνεται η διαδικασία βήμα-βήμα πως κάνουμε αναβάθμιση στο βυθόμετρο μας. Το συγκεκριμένο αφορά τα Lowrance και όλα τα μοντέλα Gen 1,2,3.


Πάρα πολύ χρήσιμο...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2016 22:47 #1668 από Πάνος
Απαντήθηκε από Πάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα στην παρεα.
Ειμαι κατοχος ενος lowrance elite 4 chirp.
Θα παρακαλουσα οποιος γνωριζει να μου πει ποιες ειναι οι σωστες ρυθμισεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2016 14:39 #1669 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα να ρωτήσω τι κίνδυνοι υπάρχουν για το βυθόμετρο σε περίπτωση διακοπής της τροφοδοσίας του είτε λόγω χαμηλής τάσης (χαμηλή μπαταρία) είτε λόγω αποσύνδεσης από την πηγή κλπ.
Είμαι κάτοχος ενός Lowrance elite-5HDI και για λόγους φορητότητας χρησιμοποιώ μια μπαταρία από μηχανάκι η οποία σίγουρα φτάνει για 5-6 ώρες. Για την ώρα δεν με έχει απασχολήσει η διάρκεια αλλά σε περίπτωση όμως που δεν το απενεργοποιήσω εγκαίρως θα ήθελα να ξέρω τι μπορεί να συμβεί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2016 15:44 #1670 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μανο καλησπερα.
Υπαρχει κινδυνος να καει το μηχανημα.
Εαν δεν το εχεις κανει ηδη,βαλε να χτυπαει αλαρμ οταν η ταση πεσει στα 11 volt κι ετσι να προλαβεις να το κλεισεις εσυ πριν παθει ζημια.
Επισης να ξερεις οτι εαν εχει χαμηλη ταση δεν αποδιδει ετσι οπως πρεπει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2016 16:43 #1671 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ευχαριστώ πολύ!
Μόλις διάβασα στο ίντερνετ ότι μπορώ να εμφανίσω στην οθόνη την τάση της μπαταρίας αλλά δεν βρήκα πουθενά τρόπο για την ειδοποίηση. Θα το ψάξω όμως και πιστεύω ότι κάτι θα υπάρχει.
Από την σχετική αναζήτηση πάντως δεν αναφέρεται πουθενά ότι μπορεί να προκληθεί βλάβη παρά μόνο απώλεια δεδομένων και ρυθμίσεων. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία???
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2016 17:03 #1672 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Μάνος έγραψε: Ευχαριστώ πολύ!
Μόλις διάβασα στο ίντερνετ ότι μπορώ να εμφανίσω στην οθόνη την τάση της μπαταρίας αλλά δεν βρήκα πουθενά τρόπο για την ειδοποίηση. Θα το ψάξω όμως και πιστεύω ότι κάτι θα υπάρχει.
Από την σχετική αναζήτηση πάντως δεν αναφέρεται πουθενά ότι μπορεί να προκληθεί βλάβη παρά μόνο απώλεια δεδομένων και ρυθμίσεων. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία???


Στην αναφορά μου για δεδομένα, να σημειώσω ότι αναφέρομαι για δεδομένα που δεν έχουν αποθηκευτεί και όχι για ήδη αποθηκευμένα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2016 12:22 #1673 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μανο καλημερα.
Οτιδηποτε θελεις να επεξεργαστεις στην οθονη του μηχανηματος (να προσθεσεις,να αφαιρεσεις ενδειξεις η να μεγαλωσεις να μικρυνεις το μεγεθος των αριθμων) το κανεις απο την "επικαλυψη οθονης".
Πατας "μενου" και πας "σελιδα" η "συστημα" δεν θυμαμαι σε ποιο απο τα δυο ακριβως.
Μετα πας στα "στοιχεια επικαλυψης">"επεξεργαζομαι" κι απο εκει μπορεις με τα βελη που εχει το μηχανημα στο πρωτο κουμπι να μεταφερεις τις ενδειξης οπου θελεις επανω στην οθονη.
Με το ζουμ ιν και ζουμ αουτ να μεγαλωσεις η να μικρυνεις το μεγεθος των αριθμων.
Για να προσθεσεις ενδειξεις απο το "επεξεργαζομαι" πας τερμα κατω εκει που γραφει "αλλα">"προσθετω" κι εκει σου βγαζει τι θελεις να προσθεσεις π.χ βολτ,θερμοκρασια κ.λ.π.
Για να καταχωρησεις στο μηχανημα, αυτο που εχεις επιλεξει θα πατας καθε φορα το enter.
Εμπειρια δεν εχω προσωπικα να σου πω, εαν θα παθεις ζημια η θα χασεις δεδομενα,απο χαμηλη ταση,διοτι δεν το εχω παθει και αυτο που σου εγραψα πιο πανω, ειναι οτι μου ειπε ο κυριος Πασχοπουλος απο την τεχναβα και το οποιο το εχω διαβασει απο πολλους κατοχους lowrance στο διαδυκτιο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.354 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection