Ερώτηση italcana καλαμια

10/12/2008 15:56 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Θέλεις τραλαλά?

Θέλω τραλαλό!!

Απανωτά χτυπήματα για τον Κολοβό. Αφού κρίθηκε ανεπαρκής όσον αφορά την προσφορά του στις βολές τώρα κρίνεται και ανεπαρκής όσον αφορά τις γνώσεις του για τα καλάμια.  :crazy:



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 17:22 #12 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: italcana καλαμια

...κυκλοφωρισε το "multi-action" καλαμι??? δραση κορυφης οταν τσιμπαει το ψαρι, για να το καρφωσει και μετα "αλλαζει" σε παραβολικο για να ξεθεωσει το ψαρι.


Τι είναι αυτό που κάνει το καλάμι να αλλάζει συμπεριφορά; Το υλικό του; Από τη στιγμή που δεν αλλάζει το υλικό, πως και γιατί αλλάζει η συμπεριφορά του; Στη βολή, ως τι συμπεριφέρεται;

ΥΓ. Ρωτάω καθαρά από ενδιαφέρον, ελπίζω να μην αρπαχτείς

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 18:32 #13 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: italcana καλαμια

εκει κολλησες φωτη??? δεν πειρες χαμπαρι οτι κυκλοφωρισε το "multi-action" καλαμι??? δραση κορυφης οταν τσιμπαει το ψαρι, για να το καρφωσει και μετα "αλλαζει" σε παραβολικο για να ξεθεωσει το ψαρι. εαν απλα θελεις να μου κανεις παρατιριση, οκ. τα κουφα που αναγραφωνται παραπανω, δεν τα διαβασες??? ποιος μιλησε για big game, η jigging? χαιρω πολυ. εχω 3 καλαμια jigging. για το καλαμι που ρωταει ο θανασσης, το οποιο ειναι ενα μουρμουροκαλαμο η light casting καλαμι, για ποιο λογο πρεπει να ειναι παραβολικο??? να κουρασει ποιο ψαρι??? τις μουρμουρες??? το οτι "ειναι απο τα καλυτερα ψαροκαλαμα της ελληνικης αγορας", δεν το διαβασες??? οταν εγω εγραψα κατι παρομιο, για καποια αλλα καλαμια, ξεσικωθηκατε ολοι να με φατε... που ειναι ολοι αυτοι τωρα??? δεν διαβασαν το τοπικ??? η αντιδρουν μονο οναν μιλαμε για τα συγκεκριμενα καλαμια??? προσοχη, καρφωνεστε απο μονοι σας...
φιλικα μεν, αλλα δεν ειμαστε και χαζοι...


Κωστα
Δεν υπαρχει λογος να σου κανω παρατηρηση !!!! Φυσικα και δεν υπαρχει καλαμι fast-slow ολοι οι προϋγουμενοι συμφωνησαν !
Απαντησα μονο στην τοποθετηση σου για τα παραβολικα.
Εξηγησε μου σε παρακαλω γιατι ενα light καλαμι η ενα  μουρμουροκαλαμο δεν μπορει να ειναι παραβολικο!!
Και τι μπορει να σημαινει το action σε ενα καλαμι.?


ΥΓ Aπ οτι θυμαμε (πριν 3 χρονια το δοκιμασα) το millenium ειναι medium action.





Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 21:17 #14 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: italcana καλαμια

...κυκλοφωρισε το "multi-action" καλαμι??? δραση κορυφης οταν τσιμπαει το ψαρι, για να το καρφωσει και μετα "αλλαζει" σε παραβολικο για να ξεθεωσει το ψαρι.


Τι είναι αυτό που κάνει το καλάμι να αλλάζει συμπεριφορά; Το υλικό του; Από τη στιγμή που δεν αλλάζει το υλικό, πως και γιατί αλλάζει η συμπεριφορά του; Στη βολή, ως τι συμπεριφέρεται;

ΥΓ. Ρωτάω καθαρά από ενδιαφέρον, ελπίζω να μην αρπαχτείς

δε το ξερω το καλαμι. σχολιασα τον χαρακτιτησμο του καλαμιου απο την αρετη. ρωτα καλυτερα την αρετη που ειπε ατι το καλαμι εχει δραση κορυφης και ειναι παραβολικο συναμα. Να αρπαχτω εγω? γατι???

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 21:24 #15 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: italcana καλαμια

εκει κολλησες φωτη??? δεν πειρες χαμπαρι οτι κυκλοφωρισε το "multi-action" καλαμι??? δραση κορυφης οταν τσιμπαει το ψαρι, για να το καρφωσει και μετα "αλλαζει" σε παραβολικο για να ξεθεωσει το ψαρι. εαν απλα θελεις να μου κανεις παρατιριση, οκ. τα κουφα που αναγραφωνται παραπανω, δεν τα διαβασες??? ποιος μιλησε για big game, η jigging? χαιρω πολυ. εχω 3 καλαμια jigging. για το καλαμι που ρωταει ο θανασσης, το οποιο ειναι ενα μουρμουροκαλαμο η light casting καλαμι, για ποιο λογο πρεπει να ειναι παραβολικο??? να κουρασει ποιο ψαρι??? τις μουρμουρες??? το οτι "ειναι απο τα καλυτερα ψαροκαλαμα της ελληνικης αγορας", δεν το διαβασες??? οταν εγω εγραψα κατι παρομιο, για καποια αλλα καλαμια, ξεσικωθηκατε ολοι να με φατε... που ειναι ολοι αυτοι τωρα??? δεν διαβασαν το τοπικ??? η αντιδρουν μονο οναν μιλαμε για τα συγκεκριμενα καλαμια??? προσοχη, καρφωνεστε απο μονοι σας...
φιλικα μεν, αλλα δεν ειμαστε και χαζοι...


Κωστα
Δεν υπαρχει λογος να σου κανω παρατηρηση !!!! Φυσικα και δεν υπαρχει καλαμι fast-slow ολοι οι προϋγουμενοι συμφωνησαν !
Απαντησα μονο στην τοποθετηση σου για τα παραβολικα.
Εξηγησε μου σε παρακαλω γιατι ενα light καλαμι η ενα  μουρμουροκαλαμο δεν μπορει να ειναι παραβολικο!!
Και τι μπορει να σημαινει το action σε ενα καλαμι.?


ΥΓ Aπ οτι θυμαμε (πριν 3 χρονια το δοκιμασα) το millenium ειναι medium action.

παντα μιλαμε για την προσωπικη μας αποψη και δεν θετουμε καποιους κανονες. εμενα λοιπον στα χαρεματα μου(μουρμουρας, σαργου), οταν πιαστει ψαρι μεγαλου μεγεθους, η κανενα ορφουλακι πανω απο κιλο, τα παραβολικα κανουν την ανακτιση του ψαριου ποιο δυσκολη υποθεση μιας και η παραβολη τους κουραζει εμενα πρωτα και επισης, αυξανει τις πιθανοτητες να σκαλωσει το μολυβι η να βραχωσει το ψαρι(ειδικα στους σαργους). ετσι εχω σταματισει την χρηση τους στα παραπανω ψαρεματα και χρησιμοποιω ημιπαραβολικα τρισπαστα μονο σε ψαρεματα για μεγαλυτερα ψαρια(ροφους, στειρες, συναγριδες).
φιλικα





Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 22:24 #16 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcana καλαμια
τελικα υπαρχει καποιος που να εχει αυτο το καλαμι να μου πει την αποψη του?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2008 08:19 #17 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: italcana καλαμια

Κωστα
Θελω να πω απλα οτι η δυναμη και το μηκος μπορουν να προσδιορισουν ενα καλαμι ως προς την ανακτηση. Το action δεν μας λεει τιποτε ! Απλως περιγραφει.
Εαν 2 καλαμια εχουν την ιδια δυναμη το slow θα ειναι ποιο δυνατο σε ολο του το μηκος απο το Fast. Απλως το Fast θα εχει αδυνατη μυτη σε σχεση με το slow και θα
σου επιτρεπει να ριχνεις λιγοτερα γραμμαρια.
ΟΛΑ τα καλαμια γινονται παραβολικα κατω απο πιεση ειτε η πιεση ειναι απο ριψη ειτε απο επαναφορα.
Εαν σε κουραζει το παραβολικο, αντικατεστησε το με ενα ποιο δυνατο παραβολικο που θα λυγισει λιγοτερο στην ιδια πιεση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2008 08:55 #18 από Γίαννης Τόσκας
Απαντήθηκε από Γίαννης Τόσκας στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Τα καλάμια italcna είναι κορυφαία.Απο σχέσεις garbon δεν ξέρω ούτε απο οδηγούς sic και τα λοιπά αλλά ξέρω ότι έχω ένα 5libres δίσπαστο 3,60 και φέτος έβγαλλα ένα κυπρίνο 21.500κιλά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2008 21:11 #19 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Εχω ολη την σειρα Millenioum  και σου προτεινω φιλε θαναση ανεπιφυλαχτα για το ψαρεμα που θελεις το 120αρι ειναι παρα παρα πολυ καλο ψαροκαλαμο, μην σε φοβιζει που ειναι 3,80m. Το λεω γιατι εγω ειμουν λιγο δισπιστος με το μηκος του αλλα σε διαβεβαιω οτι δεν θα σε δυσκολεψει πουθενα!

Οσο γι αυτο που ανεφερε η Αρετη μαλλον εννοει οτι δεν ειναι καλαμι που λυγιζει μονο η μυτη του, εναι ολο το καλαμι ελαφρυ και μαλακο και σου κανει το ψαρεμα σου ξεκουραστο και αποδοτικο.
Δεν σου φευγουν τα χερια στο να ριξεις η να μαζεψεις! Αλωστε τι καλυτερο απο ενα ξεκουραστο ψαρεμα!!!



          Φιλικα!!
          Mathiou74                                                                                                                                                                                                                                 
                                       

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2008 21:36 #20 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcana καλαμια
σ΄΄ευχαριστω φιλε μου.να σου κανω και 2 ερωτησεις αφου ξερεις το καλαμι.

οι οδηγοι του ειναι fugi?
ειναι πολυ παραβολικο γιατι ψαχνω κατι με δραση κορυφης.
μηπως ξερεις το fireball?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.177 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection