Ερώτηση italcana καλαμια

14/12/2008 21:52 #21 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Το καλαμι εχει δραση κορυφης  οσο για το FireBall ειναι πολυ ποιο σφιχτο και σκληροτερο καλαμι θα στο προτεινα για δυσκολους βυθους και για δυνατα ψαρια (σαργους συκιους) εγω εκει το ψαρευω και μιλαω για το FireBall    που ειναι 150 Action Υπαρχει και 170
Θελεις απαραιτητα δισπαστο μουρμουροκαλαμο φιλε μου???

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2008 22:09 #22 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcana καλαμια
δεν ψαχνω  απαραιτητα για δισπαστο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2008 22:17 #23 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Απο τηλεσκοπικο θα σου προτεινα το miura της Italcanna και απο δισπαστα το millenium το 120 και το exploit το 2-4 oz της Ultra Marine αν και ξεφευγει λιγο στην τιμη του
Και συγνωμη για πριν που δεν σου απαντησα για τα δαχτυλιδια, ειναι fugi και τα δαχτυλιδια και η βαση στηριξης του μηχανισμου

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2008 22:24 #24 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcana καλαμια
το miura νομιζω οτι εχει κινουμενα δαχτυλιδα και δεν μαρεσει,ενω το exploit ειναι βαρυ γιαυτο που θελω,οποτε παω για millenium.
σ ευχαριστω φιλε μου για τις πληροφοριες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 11:17 #25 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Θανάση καλημέρα,
το millenium είχε fuji οδηγούς αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι συνεχίζει να έχει. Τσέκαρε το πριν την αγορά. επίσης μουρμουροκάλαμο πολύ καλό της italcanna είναι το clipper (τηλεσκοπικό).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 14:53 #26 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcana καλαμια
thanks

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.169 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection