Ερώτηση italcana καλαμια

07/12/2008 13:38 #1 από spatharaios(thanasis)
italcana καλαμια δημιουργήθηκε από spatharaios(thanasis)
καλησπερα παιδια.
εχει ψαρεψει καποιος με αυτα τα καλαμια να μας πει εντυπωσεις.
itallcanna millenium 3,80 m,120 gr action,
italcanna Hexagon 4m,100gr action.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2008 22:12 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Η σειρά  millenium της Italcana, πιστευω πως είναι από τα καλύτερα ψαροκάλαμα που κυκλοφορούν στην Αγορά.
Αξιόπιστα με δράση κορυφής, ευελικτα και παραβολικά. Δεν χρειάζονται οπτικοί για να δεις τις τσιμπιές απλά κοιτάς την κορυφή του καλαμιού σου και καταλαβαίνεις !!!! Ιδιαίτερα για το 120 αρη που αναφέρεις με 90 gr βαρίδι είναι
ότι καλύτερο για να ψαρέψεις ξεκούραστα και αποδοτικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2008 22:21 #3 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: italcana καλαμια
ευχαριστω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2008 22:35 #4 από Γαλλής Γιώργος
Απαντήθηκε από Γαλλής Γιώργος στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Αγαπητή Αρετή ,δράση κορυφής ,και παραβολικό δεν γίνεται .γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2008 22:55 #5 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: italcana καλαμια

Αγαπητή Αρετή ,δράση κορυφής ,και παραβολικό δεν γίνεται .γιώργος


Θα συμφωνήσω απόλυτα, κάτι άλλο ήθελες να πείς....  :scratch_one-s_head:

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 11:04 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Θανάση καλημέρα,
το 120 είναι το καλύτερο από την  σειρά. το 90 είναι αρκετά μαλακό και το 150 που έχω τώρα πολύ σκληρό. βαριά καλάμια αλλά δυνατά, δουλεύει η κορυφή ακόμη και σε μικρά τσιμπήματα και η ανάκτηση είναι σχετικά εύκολη υπόθεση. σε βολές αντέχουν μια χαρά. τσιμπημένη τιμή (αν και νομίζω ότι έπεσε και πλέον είναι σε ικανοποιητικά πλαίσια).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 14:34 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: italcana καλαμια
Ναι πράγματι δεν ήμουν σαφής, θέλω να πω πως το συγκεκριμένο καλάμι ενώ έχει δράση κορυφής (καρφώνει τέλεια), όταν μαζέυουμε  και φέρνουμε ψάρι
το καλάμι γίνεται παραβολικό με την έννοια ότι λυγίζει σταδιακά σε όλο το μήκος του καλαμιού  και όχι μόνο η κορυφή(μύτη)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 15:01 #8 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: italcana καλαμια
παλι το ιδιο πραγμα λες αρετη. μαλλον τελικα το καλαμι δεν εχει δραση κορυφης, αλλα ειναι παραβολικο η ημιπαραβολικο. και τα παραβολικα καρφωνουν το ψαρι, υστερουν ομως οταν φερνουμε ενα μεγαλο. η ανακτιση γινετε δυσκολη(πολυ λυγισμενο καλαμι).

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 15:21 #9 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: italcana καλαμια

υστερουν ομως οταν φερνουμε ενα μεγαλο. η ανακτιση γινετε δυσκολη(πολυ λυγισμενο καλαμι).


Κωστα
Συμβαινει το αντιθετο.... Σχεδιαστηκαν για να φερνουν μεγαλα ψαρια με αλλα λογια να κουραζουν και να μας κρατουν σε συνεχη επαφη με το ψαρι.
Τα καλαμια Carp, Big-Game, jigging ειναι ολα Medium -Slow Action.





Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2008 15:51 #10 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: italcana καλαμια
εκει κολλησες φωτη??? δεν πειρες χαμπαρι οτι κυκλοφωρισε το "multi-action" καλαμι??? δραση κορυφης οταν τσιμπαει το ψαρι, για να το καρφωσει και μετα "αλλαζει" σε παραβολικο για να ξεθεωσει το ψαρι. εαν απλα θελεις να μου κανεις παρατιριση, οκ. τα κουφα που αναγραφωνται παραπανω, δεν τα διαβασες??? ποιος μιλησε για big game, η jigging? χαιρω πολυ. εχω 3 καλαμια jigging. για το καλαμι που ρωταει ο θανασσης, το οποιο ειναι ενα μουρμουροκαλαμο η light casting καλαμι, για ποιο λογο πρεπει να ειναι παραβολικο??? να κουρασει ποιο ψαρι??? τις μουρμουρες??? το οτι "ειναι απο τα καλυτερα ψαροκαλαμα της ελληνικης αγορας", δεν το διαβασες??? οταν εγω εγραψα κατι παρομιο, για καποια αλλα καλαμια, ξεσικωθηκατε ολοι να με φατε... που ειναι ολοι αυτοι τωρα??? δεν διαβασαν το τοπικ??? η αντιδρουν μονο οναν μιλαμε για τα συγκεκριμενα καλαμια??? προσοχη, καρφωνεστε απο μονοι σας...
φιλικα μεν, αλλα δεν ειμαστε και χαζοι...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.167 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection