Ερώτηση επιλογη τρισπαστου καλαμιου

20/08/2008 14:21 #21 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

καλλημερα φιλε μου σευχαριστο για την συμβουλη σου θελω να μου πεις τα χεις δουλεψη τα σηγκεκρημενα shimano
ειναι παρωμίο με  awa swima το acualis. :give_rose: :give_rose:

Καλημερα Μανο  :bye:
Αν ρωτας εμενα για τα shimano power aero εχω 2 .
Το awa swima καμια σχεση με το καλαμι που σου εχω στην φωτο.
Θα σου ελεγα ομως πως η αποφαση ειναι δικη σου και μονο!
Ο λογος νωμιζω πως ειναι ενας και μοναδικος για τον καθε φιλο που θελει να κανει επιλογη σε αγωρα καλαμιου.
Το καθε καλαμι καθετε διαφωρετικα σε καθε ανθρωπο!Η πρωτη επαφη στα χερια σου νωμιζω πως θα σε βγαλει απο το αδιεξοδο φυσικα να εχει και τα καταληλα υλικα το καλαμι για να ειναι καλης ποιοτιτας  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 14:27 #22 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
σευχαριστο Ηλία μεσα απ την καρδια μου ειναι ορεο να λαζης αποψης με ο ρεους αθρωπους. :hello: :hello:να σε καλλα φιλε μου. :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 14:51 #23 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
Να εισαι καλα Μανο  :good:
Να σου τιμες στο περιπου για

Shimano power aero xtr 425 ax 289,00 eyro BIOFIBRE  TCURVE XT250 LRC
Shimano power aero twin tip 380,00 eyro με 2 μυτες [ στελεχος ]
Shimano super aero technium 425 bx-g 389,00 eyro XT300LAC
Το τεκνιουμ με το αερο της φωτο ειναι σχεδων ιδια καλαμια και εχουν διαφωρα στο πρεσαρισμα του καρμπον που σου εχω διπλα στης τιμες.
Ριξε μια ματια και σε balzer αν θες! Κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλα ψαρευτικα καλαμια με την διαφωρα δεν εχουν φουτζι οδηγους και δεστρα. Απο μοντελα μπωρεις να δεις την σειρα diabolo και μετα.
Ειχα 2 miracle balzer τα οποια τα αλαξα!Φανταστικα καλαμια και ψαρευουν 2 πολυ καλοι μου φιλοι καθε μερα χωρις να εχουν προβλημα εδω και 2 χρονια κανενα.Αυτο το μοντελο που σου λεω miracle ηταν ιδιο με το awa swima που ειδα σε ενα μαγαζι.Η διαφωρα ηταν στην Τιμη  :yes:Το Balzer  τωρα εχει 50,00ευρο σε πρωσφωρα  :this: και το awa swima 200,00 περιπου.Η σειρα της Diabolo ειναι πολυ καλη και παιζει στα 120,00 περιπου ευρο.
Και να μην ξεχασω η τιμες που σου λεω ειναι Γερμανιας .
Να εισαι καλα Μανο και σου ευχωμε η επιλογη σου να ειναι και απολαυση σου!!  :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 14:56 #24 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
Γεια σου ηλια :bye: :bye:αχ αυτα τα shimano ....μασ εχουν κλεψει τη καρδια :heart: :heart: :heart:ΜΑΝΟ[color=blacksuper aero technium [/color]παρτο να παμε κανα ψαρεμα επιτελουσ :crazy: :crazy:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 15:02 #25 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
σας ευχαριστο παιδια με ψησατε :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:ναστε καλλα αδερφία :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 15:13 #26 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 15:25 #27 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

www.subprof.com/tienda/product_info.php?...R+AERO+TECHNIUM+ROD+
www.pescando.it/cat136.htm
shop.ebay.de/items/_W0QQ_nkwZshimanoQ20s...Z1QQ_fromZR40QQ_mdoZ
βαλε λεφτα στη καρτα και αγοραζε :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:ΜΑΝΟ

ρε ορεος ο ντινος τη νε ρε στραγαλια. :violent1: :violent1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 01:29 #28 από Orca
Απαντήθηκε από Orca στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΝΟ ΕΧΩ ΔΥΟ ΤΡΙΣΠΑΣΤΑ VERET TOUAREG  ΜΕ ACTION 100-200 ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 01:43 #29 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
www.psarema.eu/component/option,com_smf/...d,161/topic,10640.0/
φιλε μου orca για ριξε μια ματια :yes3:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 07:57 #30 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΝΟ ΕΧΩ ΔΥΟ ΤΡΙΣΠΑΣΤΑ VERET TOUAREG  ΜΕ ACTION 100-200 ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ


Φίλε μου orca.τα  VERET TOUAREG  ΜΕ ACTION 100-200 είναι εξαιρετικά καλαμιά. εγώ έχω ένα awa sima akoualis είναι εξαιρετικό καλάμι και θέλω να πάρω ένα ακόμα γιαυτο πουλάω το VERET. Να σε καλά για την βοήθεια που μου προσέφερες. :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.165 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection