Ερώτηση Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

06/05/2008 19:09 #21 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
μην ξεχνάτε τις τριβές εννοώ την διάμετρο τις πετονιάς   
στα fixed παίζουν μεγάλο ρόλο   

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 19:22 #22 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

μην ξεχνάτε τις τριβές εννοώ την διάμετρο τις πετονιάς   
στα fixed παίζουν μεγάλο ρόλο   

την περναμε αλλου την συζητηση αλλα τελος παντων.
βεβαιως και η τριβες με τους οδηγους παιζουν τεραστια σημασια αλλα και το βαρος της πετονιας(μια 0.25mm εχει περιπου το μισο βαρος απο μια 0.35mm στα 100 μετρα) που ακολουθει το βαριδι και ασκει αντιθετη δυναμη στο βαριδι απο αυτη που αυτο εχει οταν ειναι στον αερα εχει μεγαλη σημασια.

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 19:26 #23 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

την περναμε αλλου την συζητηση αλλα τελος παντων

:give_rose:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 19:46 #24 από Χρήστος Κ
Απαντήθηκε από Χρήστος Κ στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Βλέπω στο τέλος να γίνομαι φυσικός μέχρι να μάθω να ρίχνω.  :tease:
Αύριο έχω ελεύθερο το πρωί και θα πάω να δοκιμάσω ρίψεις με το μεγάλο droop.

Δεν θα το φανταζόμουν να αφήσω την θάλασσα και να τρέχω στα χωράφια να βαράω με καλάμι, ασε που γίνομαι θέαμα στους αγρότες νομίζουν ότι τα έπαιξα  :crazy:και με κοιτούν με απορία :mega_shok:

«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 20:00 #25 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

την περναμε αλλου την συζητηση αλλα τελος παντων

:give_rose:

εγω συγνωμη Γιουσουφ μαλλον διαβαζοντας αυτο που ειπα να εδειξε λιγο εκνευρισμο,καθε αλλο, αυτο που ηθελα να πω,αυτο που ενοουσα ειναι οτι αυτα,ειναι πολυ ψιλα γραμματα και δεν ενδιαφερουν τον μεσο ψαρα.Και παλι συγνωμη

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 20:05 #26 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Βλέπω στο τέλος να γίνομαι φυσικός μέχρι να μάθω να ρίχνω.  :tease:
Αύριο έχω ελεύθερο το πρωί και θα πάω να δοκιμάσω ρίψεις με το μεγάλο droop.

Δεν θα το φανταζόμουν να αφήσω την θάλασσα και να τρέχω στα χωράφια να βαράω με καλάμι, ασε που γίνομαι θέαμα στους αγρότες νομίζουν ότι τα έπαιξα  :crazy:και με κοιτούν με απορία :mega_shok:

Καλα να δεις τι εχουμε ακουσει εμεις εδω κατω μεχρι να μας ρωτανε που ειναι τα ψαρια.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Τι να κανουμε δεν μπορουν και δεν χρειαζετε να καταλαβουν ολοι την δικη μας τρελα οπως δεν μπορουμε να καταλαβουμε εμεις την τρελα των αλλων!!!!!!!!!!!

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2008 00:17 #27 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
δεν παρεξηγήθηκα φίλε μου Γιώργο κατάλαβα για πιο λόγω το είπες  :give_rose: :give_rose: :give_rose: :ok:   

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2008 00:53 #28 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Επειδη δεν εχω δωκιμασει μεγαλο ντροπ σε τρισπαστο θα υθελα να ξερω που πρεπει να το φτασω σε μηκος το ντροπ για να μην κλεω τα 300.
Αν κανω βολη πανω απο το κεφαλι με μεγαλο ντροπ θα εχω προβλημα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2008 02:21 #29 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Επειδη δεν εχω δωκιμασει μεγαλο ντροπ σε τρισπαστο θα υθελα να ξερω που πρεπει να το φτασω σε μηκος το ντροπ για να μην κλεω τα 300.
Αν κανω βολη πανω απο το κεφαλι με μεγαλο ντροπ θα εχω προβλημα;

μοιαζει απιθανο να εχεις προβλημα αρκει να μην υπερβενεις το action του καλαμιου και το droop θα το φτασεις εκει που η βολη σου θα φευγει στης 45 μοιρες περιπου(σιγα-σιγα θα φτασεις περιπου το πρωτο δαχτυλιδι ισως και λιγο πιο κατω)

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2008 02:39 #30 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Δεν εχω προβλημα στην απελευθερωση ,απλα ειμαι διστακτικος γιατι εχω παρει στα χερια 4 φωρες καλαμια τηλεσκοπικα [ανοιχτα]και γεινανε δισπαστα με ντροπ περιπου στην μεση του καλαμιου [4,20+4,50]Τωρα για το αξιον δεν εχω προβλημα γιατι ποτε δεν τα φτανω στα ορια τους.Με την πρωτη ευκαιρια θα τεσταρο 1 καλαμι στα 125gr και ακσιον 250.

Ευχαριστω Γιωργο  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.197 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection