Ερώτηση Γνώμες για καλάμια

30/03/2008 14:28 #41 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
προσωπικα Κυριακο ψαρευω με το catana bx match 4.50m,20c.w,3σπαστο και ειμαι παρα μα παρα πολυ ευχαριστημενος.η τιμη του πριν κανα χρονο που το αγορασα ηταν στα 120 ευρω.λογικα εκει πρεπει να παιζει ακομα.




φιλικα......

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2008 22:00 #42 από Γιώργος Λιακ(giwrgos_kor)
Απαντήθηκε από Γιώργος Λιακ(giwrgos_kor) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Έχει κανείς άποψη για το shimano alivio 100/200gr 4.20m? :unknw:
Πολλύ οικονομικό είναι και με προβληματίζει :fool:

if you want to be happy for a life
go for fising!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2008 22:10 #43 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Αν γράψεις τη λέξη Alivio στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας που λέει "Αναζήτηση" θα βρείς αρκετές πληροφορίες.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2008 22:15 #44 από Φώτης Φραντζεσκακης
Απαντήθηκε από Φώτης Φραντζεσκακης στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
πολυ αξιολογο καλαμι με καλη τιμη.Δεν εχει παρουσιαση καποιο προβλημα και αν υπαρξη υπαρχουν ανταλακτηκα

                                            Φιλικα
                                          Φωτης

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2008 23:10 #45 από Γιώργος Λιακ(giwrgos_kor)
Απαντήθηκε από Γιώργος Λιακ(giwrgos_kor) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Φώτη με το συγκεκριμένο καλάμι θα μπορώ να ψαρέψω κόντρα σε ενα πεντάρι βοριά :unknw:

if you want to be happy for a life
go for fising!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 12:37 #46 από Φώτης Φραντζεσκακης
Απαντήθηκε από Φώτης Φραντζεσκακης στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Φιλε Γιωργο,μπορη αλλα μην περημενης και πολλα.
Αν θελης να ψαρευης με τετοιους καιρους θα σου προτεινα να στραφης προς 3σπαστα η ακομα καλυτερα σε δισπαστα,αλλα αυτα ξεφευγουν λιγο στην τιμη ωστοσο ομως ειναι πιο ανθεκτικα στο χρονο.

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 19:15 #47 από nickpar
Απαντήθηκε από nickpar στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Φίλε και συνονόματε Νίκο...
Σχετικά με το jigging ένα πολύ καλό καλάμι είναι το Technium της Shimano το οποίο σε συνδυασμό με τον Baitrunner  της ίδιας εταιρείας είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός και αποδίδει καλά στο σύνολό του (Απ' ό,τι ξέρω εγώ ένα μαγιάτικο 47Kg, Ροφός 26Κg Στήρες,Σφυρίδες και Συναγρίδες χωρίς να παρουσιαστεί το παραμικρό πρόβλημα). Τώρα σε σχέση με το βάθος το βέλτιστο είναι από 40 μέτρα και κάτω μεχρι το 60-70. Όχι πως δεν έχουν βγεί ψάρια σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βάθος.... Σε αυτό το βάθος δουλεύει καλά το 200άρι ψαράκι.
Και για τέλος σου άφησα το καλύτερο..... Το κόστος.... :sorry:
Όλα τα παραπάνω μαζί με το νήμα,την αόρατη,τα ψαράκια,τα αγκίστρια,τους κρίκους θα πάνε γύρω στα 600-700. Δυστυχώς.



ευχαριστώ Νικόλα για τον κόπο που έκανες..να μου γράψεις την γνώμη σου ..Αυτό το καλάμι και ο μηχανισμός κάνει και για το κλασικό ψάρεμα από βάρκα με βαριδάκια κλπ ?? (αν ρωτάω βλακίες sorry)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2008 10:31 #48 από Βασίλης (vassilis13)
Απαντήθηκε από Βασίλης (vassilis13) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Καλημέρα,

Υπάρχει καμμία πρόταση για τηλεσκοπικό καλάμι casting (3,70 -4,20 μ) με μικρό μήκος μεταφοράς;
(κάτω από 1.35μ)

Ευχαριστώ,
Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2008 12:18 #49 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Βασίλη υπάρχουν μερικά καλάμια casting που είναι τηλεσκοπικά και σπάνε λίγο κάτω από τη βάση μηχανισμού, τέτοια καλάμια έχει η veret, trabucco, colmic, badbass.

Φιλικά Γιώργος.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2008 22:30 #50 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
να σου προτεινω και εγω ενα καλαμι φιλε Βασιλη που μου προτεινε ο Κωστας,Nucdoc, που ειναι απλα φοβερο
το εχω εδω και 6 μερες και απο 3 φορες που το ψαρεψα ειδα οτι τα σπαει,μαζι με τον biomaster xta 8000.
ειναι το forcemaster ax το πορτογαλλικο www.kasambalis.bros.gr/66C09D28.el.aspx
ειναι 4.50 μετρα 100-200 και πολυ καλο σε αεριδες,στιβαρο.μηκος μεταφορας εχει κατω απο 1.30.
τιμη καταλογου 120ε εμενα μου το αφησε 110ε.δοκιμασετο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.233 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection