Ερώτηση αγορα καλαμιου spinning

23/08/2013 20:05 #11 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα αγορα καλαμιου spinning
Έχεις βάλει μεγάλη γκάμα καλαμιών.....

Καταρχήν σε τι ψάρια σκοπεύεις;
Μικρά τεχνητά=μικρό action 0-25=μικρά ψάρια.
Μεσαία τεχνητά=μεσαίο action10-30=μεσαία ψάρια.
Μεγάλα τεχνητά=μεγάλο action 25-60=μεγαλύτερα ψάρια.
Καλάμι πασπαρτού δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει.

Δεύτερον πόσο "σκληρό" θέλεις να είναι ένα καλάμι....εδώ περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

Τα καλάμια της κατηγορίας τιμών γύρω στα 100€ είναι πάνω κάτω ίδιας ποιότητας και αυτό που πρέπει να κοιτάξει κάποιος είναι αν τον βολεύει, αν κάθεται καλά στο χέρι του, αν θα το αντέξει να ψαρεύει 2-3 ώρες ασταμάτητα και οι τένοντές του αρχίζουν να χτυπάνε πυράκια.....αν το action ταιριάζει στα τεχνητά που θα χρησιμοποιήσει και στα ψάρια που στοχεύει κι ένα σωρό άλλους παράγοντες....

Το να πω σε κάποιον πάρε το τάδε καλάμι μπορεί να τον ταλαιπωρήσει αφάνταστα και να χαλάσει τσάμπα τα λεφτά του....

Γι' αυτό πάω στο μαγαζί το πιάνω στα χέρια μου, του βάζω το μηχανάκι που θα του ταιριάξω και το δουλεύω να δω αν μου ταιριάζει.

Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το πιο σωστό στην αγορά κάποιου καλαμιού.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, Τζαβαρας Δημητρης, μαριος αθανασιου, Κωστης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/08/2013 08:54 #12 από μαριος αθανασιου
Απαντήθηκε από μαριος αθανασιου στο θέμα αγορα καλαμιου spinning
φιλε σταθη η απαντηση σου με καλυψε πληρως ,συμφωνω απολυτα στο οτι πριν αγορασουμε ενα καλο (ακριβο ) καλαμι πρεπει να το δουμε απο κοντα, να το πιασουμε στα χερια μας και να δοκιμασουμε το μηχανισμο, γι αυτο και εγω θα πραξω αναλογως ή τουλαχιστον θα προσπαθησω , μιας και τα μαγαζια που πουλαν τα συγκεκριμενα καλαμια δεν ειναι ολα στην αθηνα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κωστης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/08/2013 08:56 #13 από μαριος αθανασιου
Απαντήθηκε από μαριος αθανασιου στο θέμα αγορα καλαμιου spinning
υ.γ. το καλαμι θα ναι μεσαιου action

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/08/2013 13:26 #14 από Κωστης
Απαντήθηκε από Κωστης στο θέμα αγορα καλαμιου spinning
καλα ολα αυτα που λετε σταθη και μαριε αλλα εγω που μενω σε νησι και δεν εχω την δυνατοτητα να επισκευτω τα μαγαζια για να δω τα καλαμια που με ενδιαφερουν , τι πρεπει να κανω?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.144 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection