φιλε σταθη η απαντηση σου με καλυψε πληρως ,συμφωνω απολυτα στο οτι πριν αγορασουμε ενα καλο (ακριβο ) καλαμι πρεπει να το δουμε απο κοντα, να το πιασουμε στα χερια μας και να δοκιμασουμε το μηχανισμο, γι αυτο και εγω θα πραξω αναλογως ή τουλαχιστον θα προσπαθησω , μιας και τα μαγαζια που πουλαν τα συγκεκριμενα καλαμια δεν ειναι ολα στην αθηνα