Ναι από εκεί! Σε ευχαριστώ!
3-4 ημέρες νωρίτερα που έψαχνα αυτό το καλάμι, είχα πάλι καταλήξει στον ίδιο διότι το είχε 84€. Τελικά, όπως μου είπες, το είχε κατεβάσει κι άλλο και το πηρα 70.
Πήρα βαρίδια σαϊτες 70άρια και 90άρια.
Θέλω να αποφύγω το σοκ λήντερ (δηλ. να βάλω σκέτη 35άρα μάνα με 25άρι παράμαλλο). Ξέρω σίγουρα ότι δε θα έχω πρόβλημα με τα 70άρια, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τα 90άρια...
Ερώτηση:
έχεις πετάξει ολόκληρη σαρδέλα με αυτό (μεγάλο μονάγκιστρο ή πολυάγκιστρο); Αν ναι, με τι βαρίδι; Το ρωτάω γιατί με μικρό βαρίδι η σαρδέλα δε θα φύγει και με μεγάλο, κινδυνεύω να ξεπεράσω το cw του καλαμιού (μιας και η φρέσκια σαρδέλα θα έχει κάποιο βάρος)