Ερώτηση hiro amphora 4.50 50-200g

12/04/2013 17:35 #11 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g

Μενιδιάτης έγραψε: Δηλαδη... όσο περίπου θα κοστίζει (πάνω - κάτω) το ανταλλακτικό...


ακριβος αυτο σκεφτηκα και εγω!!!!!!!!!!!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 18:01 #12 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
χαχαχα! Ψημένος είσαι!

Καλό θα ήταν όμως να ξέραμε ακριβώς την τιμή του (ανταλλακτικού) για να μην πάρουμε βιαστικές αποφάσεις, τώρα που υπάρχει και στενότης. Στα τρίσπαστα σχεδόν πάει το ένα τρίτο της τιμής του (ολόκληρου) καλαμιού, χωρίς αυτό να είναι κανόνας

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 20:53 - 12/04/2013 20:54 #13 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
ασε και σημερα με κολασαν. πηγα σε καταστημα και ειδα ενα με 50% εκπτωση απο 260 ευρω τωρα 130 ευρω. τρισπαστο crever gran slam 200γρ[/quote]

ψαξτο λιγο γιατι νομιζω οτι το εργοστασιο της crever εχει κλεισει.
σε περιπτωση που χρειαστεις ανταλλακτικα το λεω.
επισης ξερω 2-3 περιπτωσεις που το συγκεκριμενο καλαμι εχει σπασει στη βολη...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2013 09:46 #14 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
φιλε ρωτησα αν εχει κλεισει το εργοστασιο αλλα μου ειπαν οτι δεν εκλεισε. εισαι σιγουρος;;;;;;;;;;

θα το ψαξω ακομα λιγο!!!!!!!!! αν καποιος γνωριζει κατι παρακαλω να ενημερωσει

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 04:25 #15 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
τελικα το εργοστασιο της crever εκλεισε;; γνωριζει κανεις;;;;;

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 05:31 #16 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
εγω ξερω οτι εδω και 3 χρονια περιπου εχει κλεισει και η crever και η triana.
τωρα τι να σου πω...
εχεις δει πουθενα καποιο καινουριο μοντελο ηκατι που να δειχνει οτι υπαρχει ακομα.
μονο οτι εχει μεινει στοκ στα μαγαζια υπαρχει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 05:36 #17 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
www.cannedapescapetroni.com/ita/surfcasting.html

εδω ειναι το σαιτ .
στειλ τους μαιλ για να μαθεις σιγουρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.186 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection