Ερώτηση επιλογη καλαμιου

07/01/2013 17:35 #11 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα επιλογη καλαμιου
πολυ καλο καλάμι,τα 125 γρ τα ριχνει για πλακα(δεν ειναι βεβαια για μουρμουριτσες κτλπ)
ποσο το πηρες και ποσο τον ryobi?

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": αλεξανδρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2013 17:45 #12 από αλεξανδρος
Απαντήθηκε από αλεξανδρος στο θέμα επιλογη καλαμιου
και εμενα αυτη την εντυπωση μου εδωσε.πως ειναι αρκετα καλο το καλαμι.και ο μηχανισμος αρκετα καλος και αξιολογος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2013 23:10 #13 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα επιλογη καλαμιου
Καλησπέρα Αλέξανδρε καλοψάρευτο το σετάκι σου , μια χαρά είναι και τα δύο που αγόρασες , στο αρχικό σου κείμενο γράφεις για αποστάσεις 70 μέτρων κλπ , σε πραγματικές συνθήκες surf casting αν δεν εισαι εξοικειωμένος με την τεχνική και τον ανάλογο εξοπλισμό να ξέρεις οτι είναι αρκετά τα μέτρα έστω και κατα προσέγγιση .. Σε πραγματικές συνθήκες surf ψαρέματος , γιατί στα περιοδικά και στα φειςμπουκ και γενικα surf αναφέρουν τα 2αρια και τα 3αρια και τα 4αρια , αλλο το light surf και το κυματάκι και άλλο το ψαρεμα στις συνθήκες αυτές .. Φαντάσου 5άρι 6άρι γεμάτο να σε χτυπάει κατα μέτωπο , ένα 125αρι spike και να προσπαθείς να κάνεις βολή , δύσκολα πράματα αλλά κόλλημα απο την άλλη που κρύβει μεγάλες εκπλήξεις !!!
Καλά να περνάς φιλαράκι και μπές να μας πείς εντυπώσεις απο την αγορά σου !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2013 09:29 #14 από αλεξανδρος
Απαντήθηκε από αλεξανδρος στο θέμα επιλογη καλαμιου
απο οσο το κοιταξα το σετ φαινεται αρκετα καλο.ελπιζω να ειναι γερο το καλαμι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2013 12:11 #15 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα επιλογη καλαμιου
με προσοχη τις βολες με τα 125γρ (ωσπου να το συνηθισεις)
ειναι σκληρο καλαμι

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2013 15:13 #16 από αλεξανδρος
Απαντήθηκε από αλεξανδρος στο θέμα επιλογη καλαμιου
για αρχη λεω να ξεκινησω με 100αρι βαριδι.για πειτε και καμια καλη πετονια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2013 16:10 #17 από Γιωργος Μπονης

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2013 16:25 #18 από αλεξανδρος
Απαντήθηκε από αλεξανδρος στο θέμα επιλογη καλαμιου
ok.θα παω και μια βολτα απο την sim.gr.που ειμαι και κοντα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2013 00:05 #19 από Στρατής Θαλασσινός
Απαντήθηκε από Στρατής Θαλασσινός στο θέμα επιλογη καλαμιου
Αλέξανδρε το σετάκι σε ποιά τιμή το πήρες φίλε δν μας είπες :unknw: :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2013 13:16 #20 από αλεξανδρος
Απαντήθηκε από αλεξανδρος στο θέμα επιλογη καλαμιου
δεν θα ηθελα να αναφερθω σε τιμη...ελπιζω να καταλαβαινεις.μπορεις να επικοινωνησεις και με τον αντιπροσωπο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.251 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection