Ερώτηση Shimano AX Mormora ή Vengeance ?

04/01/2013 01:32 #21 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?

Mitsos_Ded έγραψε: Ο φουρναρης θα βγαλει αφρους.!!!!χαχαχαχαχα!!!!

Του σπασε νομίζω στη βολή , όταν σκεφτόμουν την αγορά του , μου στειλε π.μ. και μου πε σε παρακαλω για ονομα του Θεού ΜΗ το πάρεις αχαχαχαχ ! Μορφή !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 20:43 #22 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
δεν μου εσπασε το εσπασα !4 κοματια ακομα ταξιδευει !80 αρι βαριδιο και γεια σας !και το συγκεκριμενο μονο σκληρο δεν ειναι !ενω το τηλεσκοπικο ειναι αξιοπρεπεστατο καλαμι και εαν το προσεχεις δν θα σε αφηση !ενω η καουκα καμια ψαρευτικη συμπεριφορα!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 20:49 #23 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
προς τα που ταξιδευει πες μου να δω εαν μπορω να σωσω τιποτα!!!!!!!!!!χαχαχαχαχααχαχαχαχα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 22:07 #24 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
:shout: είπε καούκα ???? χαχαχχαχαχα ,τι να το κάνεις μπρε το κομμάτι εσύ Μητσε ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 22:12 #25 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
ειναι συλλεκτικο Ευτυχη....!!!Ειναι του φουρναρη γιαυτο!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 22:22 #26 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?

Mitsos_Ded έγραψε: ειναι συλλεκτικο Ευτυχη....!!!Ειναι του φουρναρη γιαυτο!!!!!


XAxaxa Custom θα κανεις κ εσυ , προχθες ψαρευε ενας τυπος διπλα μου που ειχε δεσει δαχτυλιδια σε ενα απικο και το ειχε κοψει και ειχε βαλει για κατω στελεχος μια αποχη , ασε ρε ειμαστε μπροστα εμεις τι να μας πειτε χαχααχχααχχαχαχ.. ΦΙλια Μητσαρα και Κωστη τη πεφτω μαγκες για υπνο , κοπέλια συγνω΄μη σας το κάναμε αχούρι το πόστ , κύριοι διαχειριστές συγχωρέστε μας , δε θα επαναληφθεί !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis, ΘΑΝΟΣ, Mitsos_D, Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.184 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection