Ερώτηση shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο

20/12/2011 16:39 #11 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο

andro έγραψε: Ντίνο τι γνώμη έχεις για τα τρισπαστα HIRO Levantas 4,20 c.w 100-200gr και το HIRO Rubicundus 4,20 c.w100-200gr; Είναι πορτογαλικα αν δεν κάνω λάθος!

Φιλε μου δεν τα ξερω καθολου , εχω ακουσει ακλα λογια για τα hiro αλλα καλαμι που δεν εχω πιασει στα χερια μου δεν μπορω να εκφέρω γνωμη.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2011 17:06 #12 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
φιλε andro εχω στην κατοχη μου ενα hiro aphora 4.50 50-200 με low rider και δεν εχω κανενα παραπονο.

σε ενα σεμηναριο βολων που το ειχα παρει με τον Mackelow οταν το επιασε στα χερια του και το λιγισε απλα ειπε 'this is a nice rod'

δεν εχω κανει παλι με μεγαλο ψαρι ακομα αλλα ειναι καλο καλαμι και μαλακο.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2011 21:51 #13 από andro
Απαντήθηκε από andro στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
Σκέφτομαι να αγοράσω ή το hiro levitas c.w 100-200 ή το hiro rubicundus c.w.100-200! Και τα δυο τα δίνουνε με δυο κορυφές, μια σκληρή και μια πιο μαλακή! Το πρώτο το βρήκα 150€ και το δεύτερο 180€! Και είναι και στα λεφτά που θέλω να διάθεσω για καλάμι! Κι εμένα πάντως όσους ρώτησα και ξέρανε μου είπανε καλά λόγια! Τώρα αν υπάρχει κάτι αρκετά καλύτερο σε αυτά τα λεφτά δεν ξέρω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2011 22:52 #14 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
Να πω και κατι αλλο .
Γιατι δεν κοιτατε τις αγγελέιες , ειτε εδω μεσα ειτε σε αλλα φορουμ,ειτε στο περιοδικο ψαρεμα?
Υπαρχουν πραγματικες ευκαιριες σε καλαμια shimano 3σπαστα τα πολυ καλα μοντελα σε πολυ καλες τιμες με alconite οδηγους fuji και πιστευω σε αριστη κατασταση .Ειδα καλαμια antares και power aero .Ακομα μηχανισμοι κορυφαιοι σε καλες τιμες.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2011 00:20 #15 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο

kostas genikis έγραψε:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ έγραψε:

andro έγραψε: Γεια σου φιλε Κώστα ! Γενικά στις μακρινές βολές είναι καλό; Ευαισθησία στις τσιμπιες των ψαριών; Έχεις παλέψει με κανένα μεγάλο ψάρι;


Με τσιπουρες συν πλην στο κιλο μεσα απο πλακες και βραχια και με μεγαλες ρινες. Η συμπεριφορά του στις βολες ειναι μια χαρα. Βεβαια στο δικο μου παιζει ρολο και η τροποποιηση και προσθεση καινουργιων οδηγων. Οσο αναφορα τις τσιμπιες μια χαρα δειχνει και συμπεριφερεται.

ΦΙΛΙΚΑ

fishingimages.blogspot.com/

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΡΦΕΑΣ

μην μιλας αλλο για αυτο το καλαμι :love4: :love4:


χαχαχαχαχαχα καλα εεεεεε εχει γινει θρυλος!!!! ξερεις εσυ..... :hello2: :hello2:


Ολα τα καλαμια του εμποριου εχουνε πολυ λιγοτερους οδηγους απο αυτους που επρεπε να εχουνε. Γενικα δεν τα στηνουνε σωστα (οικονομικος παραγοντας) τα καλαμια και νομιζω ειμαι ο πρωτος που ειχα την ιδεα να τροποποιησω 5μετρο τρισπαστο και αυτο διοτι ακομη και σε μουρμουρα 200gr με κουραζε. Eτσι κατι δεν με καθοτανε καλα στην ελξη των ψαριων και κατεληξα στην αλλαγη οδηγων. Ριξτε μια ματια στο παρακατω καλαμι και τους οδηγους που εχει συνολικα αλλα και το μεσσαιο στελεχος. Ακομη και σε καλαμια των 4.50 μετρων το μεσσαιο στελεχος επρεπε να ειχε 3 οδηγους και οχι 2. Αλλαζει τελειως η συμπεριφορα του καλαμιου σε ριψη και σε σινιαλο τσιμπιας.

www.fishingtackle24.de/product_info.php?...erRods-SurfShoreRods

ΦΙΛΙΚΑ

fishingimages.blogspot.com/

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΡΦΕΑΣ

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis, Γιώργος Βασιλακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2011 00:50 - 21/12/2011 00:52 #16 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
Κωντσαντινε θα συνφωνησω μαζι σου,οσον αφορα τους περισσοτερους οδηγους,σε ενα καλαμι.
Εχω στην κατοχη μου 2 penn powerstix και ειναι οντος καταπληκτικα καλαμια,σε θεμα ελξης,παραβολης,και ριψης.
Στις τσιμπιες σε μικροψαρα,δεν ειναι και τοσο μαλακο,ωστε να εχεις το παραμικρο τσιμπιμα στην κορυφη σου.
Αυτο το καλαμι εχει τρομερη παραβολη που φθανει εως την δεστρα του μηχανισμου,ειδικα οταν εχεις μαχη με μεγαλα ψαρια.
Σε γενικες γραμμες ειναι ενα ευχαριστο καλαμι,και αρκετα φθηνο.
Τα forcemaster ειναι μια σχετικα φθηνη και καλη σειρα,που θα βγαλουν και αυτα αξιολογα ψαρια,αρκει να μαθεις τα χουγια του,οπως και σε καθε καλαμι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2011 00:54 #17 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
Ευγε Ηλια! Τ απολαμβανεις φανταζομαι. Σε βραχοψαρεματα τα δοκιμασες; Τα εχω βαλει και γω στο ματι! Θελω καποια στιγμη να φερω 2 απο δαυτα!

ΦΙΛΙΚΑ

fishingimages.blogspot.com/

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΡΦΕΑΣ

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2011 01:06 #18 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
Σε βραχια δεν το εχω τεσταρει φιλε μου,αλλα εχει βγει αξιος μαχητης,σε βυθους με τρομερα σκαλωματα,και χοντρα ψαρια,που βραχονουν ευκολα,οπως μεγαλες σιναγριδες σε βαθεια νερα.
Λιγο χοντροκομενα θα σου φανουν,αλλα θα τα συνηθισεις με τον καιρο.
Το μονο που πρεπει να προσεξεις,ειναι με τι μηχανισμους θα το συνδιασεις,ωστε να μην σου βγουν αρκετα βαρια.
Π.Χ Με ultegra 12000 ειναι λιγο βαρια σαν συνολο.
Με biomaster επισεις,αλλα εχει ποιο λεπτη πομπινα και αμολαει ποιο ευχαριστα.
Με tica ειναι ακομη ποιο ευχαριστα,λογου βαρους και ποιο μικρης ακομη πομπινας.
Με αυτα τα μηχανακια δουλευω,και ειναι σουπερ.
Κατα την αποψη μου ειναι να παρεις τα 3,96 και οχι τα 4,50 .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2011 04:43 #19 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο
Ηλια μου καλησπερα ,καιρο εχουμε να τα πουμε.
Προτεινω συνεχως τα power stix ,διοτι ειναι οτι καλυτερο στα χρηματα του , λογικα θα εχεις τα παλια σχεδιασμενα απο τη σειρα του Mackellow πολυ καλυτερα απο τα σημερινα καιμεμ alconite πανω και κινητη θεση μηχανισμου .
τα καινουρια καθαρα κινεζικα, ωραιο look πιο πολυ οδηγοι,10 στο συνολο ,αλλα λιγοτερο ποιοτικοι ,αλλα μια φορα κανουν τη δουλεια τους αριστα.Ταεχω φερει σε πολους κολλητους μου απο αγγλια και τα παλια ακι τα καινουρια συνδοιασμενα με tica abyss tf & okuma powerliner 860-865 αψωγα.
τωρα ψαρευα παραλιες -ανοιχτα κομματια θα επερνα το 4,50 , πιο κλειστα βραχωδη το 4μ.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2011 23:37 #20 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: shimano forcemaster 4.25m τρισπαστο

Hλιας [ elias37 ] έγραψε: Σε βραχια δεν το εχω τεσταρει φιλε μου,αλλα εχει βγει αξιος μαχητης,σε βυθους με τρομερα σκαλωματα,και χοντρα ψαρια,που βραχονουν ευκολα,οπως μεγαλες σιναγριδες σε βαθεια νερα.
Λιγο χοντροκομενα θα σου φανουν,αλλα θα τα συνηθισεις με τον καιρο.
Το μονο που πρεπει να προσεξεις,ειναι με τι μηχανισμους θα το συνδιασεις,ωστε να μην σου βγουν αρκετα βαρια.
Π.Χ Με ultegra 12000 ειναι λιγο βαρια σαν συνολο.
Με biomaster επισεις,αλλα εχει ποιο λεπτη πομπινα και αμολαει ποιο ευχαριστα.
Με tica ειναι ακομη ποιο ευχαριστα,λογου βαρους και ποιο μικρης ακομη πομπινας.
Με αυτα τα μηχανακια δουλευω,και ειναι σουπερ.
Κατα την αποψη μου ειναι να παρεις τα 3,96 και οχι τα 4,50 .


χαχαχα πιο χοντροκομενα απο το παρακατω tuning rod δεν νομιζω.Εχω μηχανακια να το συνδυασω! Θα προτιμησω το 4.50 ή το 4.77 διοτι με βοηθανε πολυ σε ψηλα βραχια για να ελεγχω καλυτερα το ψαρι οταν ερχεται κοντα μου. Λοιπον απο εδω και περα καθοερωνεται η φραση TUNING ROD για πειραγμενα τουρμπο καλαμια :pleasantry:



ΦΙΛΙΚΑ

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΡΦΕΑΣ

fishingimages.blogspot.com/

ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΙΜΟΓΕΝΕΤΙΚΗ ΔΟΜΗ

ΑΡΧΩΝ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΔΩΔΩΝΗΣ

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.220 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection