- Δημοσιεύσεις: 1769
- Μου αρέσει που έλαβε 98
Φιλε μου δεν τα ξερω καθολου , εχω ακουσει ακλα λογια για τα hiro αλλα καλαμι που δεν εχω πιασει στα χερια μου δεν μπορω να εκφέρω γνωμη.andro έγραψε: Ντίνο τι γνώμη έχεις για τα τρισπαστα HIRO Levantas 4,20 c.w 100-200gr και το HIRO Rubicundus 4,20 c.w100-200gr; Είναι πορτογαλικα αν δεν κάνω λάθος!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
kostas genikis έγραψε:
μην μιλας αλλο για αυτο το καλαμιΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ έγραψε:
andro έγραψε: Γεια σου φιλε Κώστα ! Γενικά στις μακρινές βολές είναι καλό; Ευαισθησία στις τσιμπιες των ψαριών; Έχεις παλέψει με κανένα μεγάλο ψάρι;
Με τσιπουρες συν πλην στο κιλο μεσα απο πλακες και βραχια και με μεγαλες ρινες. Η συμπεριφορά του στις βολες ειναι μια χαρα. Βεβαια στο δικο μου παιζει ρολο και η τροποποιηση και προσθεση καινουργιων οδηγων. Οσο αναφορα τις τσιμπιες μια χαρα δειχνει και συμπεριφερεται.
ΦΙΛΙΚΑ
fishingimages.blogspot.com/
ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΡΦΕΑΣ![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Hλιας [ elias37 ] έγραψε: Σε βραχια δεν το εχω τεσταρει φιλε μου,αλλα εχει βγει αξιος μαχητης,σε βυθους με τρομερα σκαλωματα,και χοντρα ψαρια,που βραχονουν ευκολα,οπως μεγαλες σιναγριδες σε βαθεια νερα.
Λιγο χοντροκομενα θα σου φανουν,αλλα θα τα συνηθισεις με τον καιρο.
Το μονο που πρεπει να προσεξεις,ειναι με τι μηχανισμους θα το συνδιασεις,ωστε να μην σου βγουν αρκετα βαρια.
Π.Χ Με ultegra 12000 ειναι λιγο βαρια σαν συνολο.
Με biomaster επισεις,αλλα εχει ποιο λεπτη πομπινα και αμολαει ποιο ευχαριστα.
Με tica ειναι ακομη ποιο ευχαριστα,λογου βαρους και ποιο μικρης ακομη πομπινας.
Με αυτα τα μηχανακια δουλευω,και ειναι σουπερ.
Κατα την αποψη μου ειναι να παρεις τα 3,96 και οχι τα 4,50 .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD