Ερώτηση Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου

28/08/2011 22:13 #11 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου

Nτίνος (surf boy crete) έγραψε: Απολυτα φισιολογικο στα καινουρια καλαμια και λογω καλοκαιριου , συστολες διαστολες.
Πρωτον περνεις τον αφρο και αν δεν κανεις δουλεια αγοραζεις σφουγγαρακι για τα πιατα και με τη πρασινη μερια τριβης τον ανθρακα ωστε να εφαρμοσει οχι ομως μεχρι τερμα. αφηνεις περηθωριο αρκετο.

Ναι ο φωτης

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2011 22:35 #12 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Ντίνο μου εγώ δεν το θεωρό και πολύ φυσιολογικό και ας είναι καλοκαίρι , τα στελέχη μπαίνουν το ένα μέσα στο άλλο μόλις 3 πόντους .
Έχω 7 τρίσπαστα και δίσπαστα , μόνο ένα κολλούσε από την αρχή και κολλούσε χειμώνα – καλοκαίρι. Όταν το έτριψα λίγο τελείωσε μια και καλή το πρόβλημα ….. αλλά θέλει προσοχή ….αν και με τα σπρέι carbon τώρα που κυκλοφορούν και λάθος να κάνεις μπορείς να το διόρθωσης.
Εάν έχεις A/C στο σπίτι Σπύρο , βάλτο να δουλέψει καμία ώρα στο δωμάτιο , άσε και το καλάμι μέσα και μετά δοκίμασε να το κουμπώσεις , να δούμε θα κουμπώσει ποιο εύκολα?

Μην γελάτε , δεν θα περιμένουμε να έρθει ο χειμώνας ….χαχαχαχαχαχα

www.dreamsea.gr
The Fishing Store
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2011 00:45 #13 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Ρε παιδιά ο αφρός θα βοηθήσει να γλιστράνε ? Τι αφρός είναι αυτός το κοινό φάστ για σαμπρέλες?
Τελικά τα 'ετριψα με γυαλοχαρτάκι και τα 2 αρσενικά και τώρα κουμπώνουν πολύ καλύτερα από πρίν. Το πρόβλημα υπήρχε στα 2 πρώτα στελέχη που είναι τα πιο χοντρά και όχι στο μεσαίο και στο κομμάτι της μύτης.
Παναγιώτη είπα να μην κάψω άδικα ρεύμα :victory: :victory: :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/09/2011 18:30 #14 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Έχουμε και λέμε. Καταρχήν να ευχαριστήσω τον Δημήτρη για το πρήξιμο που του έριξα για το θέμα μέσω πμ.
Τελικά ο εν λόγω αφρός είναι αφρός καθαρισμού ελαστικών. Αυτό που έκανα ήταν να τρίψω το αρσενικό μέρος με πάρα πολύ λεπτό γυαλοχαρτάκι σιγά σιγά και να δοκιμάζω να δώ κάθε φορά αν πήρε έστω και λίγο. Κατόπιν καθάρισα το αρσενικό μέρος με σφουγγάρι και σαπούνι για να φύγουν οι σκόνες από το τρίψιμο. Το άφησα να στεγνώσει και μετά έριξα αφρό στο αρσενικό και το πασάλοιψα με το χέρι να πάει γύρω γύρω. Και μετά σιγά σιγά το δούλευα μέσα στο άλλο κομμάτι. Εν τέλη τώρα μπαίνει μία χαρά και στα 2 καλαμάκια. . Έπαθα και μία νίλα και γέλαγα. Αυτη τη δουλειά την έκανα στο μπαλκόνι μεσημέρι , με αποτέλεσμα να γίνει διαστολή ενώ είχα το ένα μέρος μέσα στο άλλο.
Δεν έβγαινε με τίποτα. Ε λέω έτσι είσαι θα σου ξηγηθώ γαρίδες κατεψυγμένες. Βάζω το καλάμι μέσα στο δωμάτιο , ανάβω τα air condition και βγάζω από κατάψυξη μία σακούλα με γαρίδες και τυλίγω το μέρος που είχε κολλήσει.
Η κοπέλα μου με κοίταγε και έλεγε τι κάνει ο τρελός ?
Μετά από 20 λεπτάκια με ελάχιστη προσπάθεια ξεσφήνωσε τελικά.
Τέλος καλό όλα καλά. Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις συμβουλές τους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/09/2011 21:03 #15 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Δυσκολία στην συναρμολόγηση τρίσπαστου
Φιλε Σπυρο δεν με επρηξεs!Χαρα μου ειναι να τα λεμε!
Χαιρομαι που ολα πηγαν καλα!
Να εισαι παντα καλα!


ΥΓ-Η κοπελα σου σιγουρα θα πηρε μια γευση απο το ποσο τρελοι ειμαστε!χαχαχαχαχαχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.167 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection