Ερώτηση Αγορά εγγλέζικου καλαμιού

19/04/2011 17:19 #11 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
κ τα maver αλλα κ τα tubertini ειναι γνωστα καλαμια κ εταιρειες με μεγαλη ιστορια στο χωρο αν κραταει η τσεπη σου να φροντισσεις να παρεις ενα με οδηγους fugi κ μετα θα εχεις ενα καλαμι for ever and ever
κ ικανο να ανταποκριθει σε ολες τις προκλησεις

νασος

ΥΓ: βασιλη η ομαδαρα το πηρε το χ μεσα στο λονδινο αντε να δουμε το χρονου κατι καλυτερο κ να γελασει επιτελοςυ το χειλακι μας κ εμας

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2011 16:04 #12 από Nik
Απαντήθηκε από Nik στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Η τσέπη κρατάει αλλά...επειδή είμαι καινούργιος στο άθλημα δέν έχω την ανάλογη εμπειρία να ξέρω τί μου κάνει

Προς το παρόν ξεκινάω με εγγλέζικο 4,20 ή 4,50 με cw μέχρι 20 και μετά βλέπουμε:umnik2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2011 16:09 #13 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Μια χαρα εισαι με αυτα και για μετα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2011 10:46 #14 από Nik
Απαντήθηκε από Nik στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Τελικά λέω να πάρω αυτό www.kasambalis.bros.gr/F38AFE88.el.aspx

Η επιλογή της συγκεκριμένης εταιρίας έγινε κυρίως γιατί

1)στο τοπικό κατάστημα που ψωνίζω φέρνει κυρίως καλάμια shimano

2)Ο άνθρωπος είναι πολύ εξυπηρετικός και "σωστός" επαγγελματίας

Το θέμα όμως που προέκυψε είναι ότι αυτό το καλάμι είναι fast action που σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει είναι δράσης κορυφής απο την μία...αλλά και σύμφωνα με το cw του που είναι 20gr πρέπει να είναι medium action(ημιπαραβολικό):BangHead:

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με .... εταιρίας μου είπε οτι το συγκεκριμένο καλάμι είναι παραβολικό, και δέν θα μπορόυσε να είναι δράσης κορυφής γιατί πολύ απλά το μισό καλάμι είναι ένα ολόκληρο στέλεχος και ότι δέν υπάρχουν 3 κατηγορίες σε action απλά είναι κατασκευάσματα των περιοδικών...

*αυτά τα τελευταία με επιφύλαξη γιατί δεν τα θυμάμαι ακριβώς πώς μου τα είπε

Το θέμα θα σταλεί στον ειδικό απλά το γράφω και εδώ προς ενημέρωση και των άλλων μελών

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2011 12:29 #15 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Καλημέρα και χρόνια πολλά...

Το fast action δεν είναι δράση κορυφής, όπως αντίστοιχα το cw 20gr, δεν μεταφράζεται σε medium action δλδ., ημιπαραβολικό. Θεωρώ πάντα κατά την προσωπική μου εκτίμηση και εμπειρία, ότι το καλάμι είναι ημιπαραβολικό με δράση fast και μπορείς να χειριστείς άνετα διαμέτρους μάνας μέχρι 0,18 - 0,20 mm (ανάλογα τα κιλά που έχει η καθεμία) και παράμαλλο από 0,14 έως 0,16mm, ίσως και ελάχιστα μεγαλύτερο, αν έχεις πιο ανοιχτά τα φρένα του μηχανισμού...

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2011 00:16 #16 από Nik
Απαντήθηκε από Nik στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Okk κατάλαβα...κατατοπιστικός όπως πάντα

Απο εβδομάδα πάω να το πάρω, αρκετά το παίδεψα

Καλό πάσχα και καλή ανάσταση!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.164 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection