Ερώτηση Αγορά εγγλέζικου καλαμιού

07/04/2011 19:02 #1 από Nik
Αγορά εγγλέζικου καλαμιού δημιουργήθηκε από Nik
Το ξέρω οτι το θέμα έχει ξανατεθεί αλλά επειδή δέν μπορώ να αποφασίσω ποιό καλαμι να πάρω σκέφτηκα να ρωτήσω και τη δική σας γνώμη

Το καλάμι θα είναι
-4,20 - 4,50
-τηλεσκοπικό ή τρίσπαστο
-CW 5-15 ή 10-30

Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα καλάμια

1)www.takiskalaitzis.gr/8FFE3920.en.aspx

2)www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=123
www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=550


3)το 3ο είναι της maver αλλά έχει πρόβλημα η σελίδα και δεν μπορώ να βάλω το link


μηχανάκι θα μπεί μάλλον κάποιο 1000ράκι της shimano


Κάθε βοήθεια δεκτή:help1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2011 22:28 #2 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Εγω προσωπικα θα πηγαινα σε επιλογη 5-15 σε τρισπαστο καλαμι παντα βασει των επιλογων που δινεις. Ψαξε λιγο το ζητημα του action (παραβολικο, ημιπαραβολικο, δραση κορυφης), αν και ενα ημιπαραβολικο θα καλυψει αρκετα καλα νομιζω. Απο κει και περα ειναι καθαρα θεμα οικονομικο. Προιοντα με καλη σχεση ποιοτητας τιμης υπαρχουν ευτυχως πολλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2011 22:46 #3 από thehawk7 (Αντώνης)
Απαντήθηκε από thehawk7 (Αντώνης) στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Φίλε Νικ, Εμένα στην αγορά εγγλέζικου καλαμιού με απασχόλησε κυρίως το μήκος μεταφοράς. Φυσικά τα τρίσπαστα είναι τα καλύτερα για τη συγκεκριμένη τεχνική αλλά με δεδομένο οτι πρέπει να στήνεις την αρματωσιά σου κάθε φορά on the spot και οχι απο το σπίτι είναι λόγος για να το σκεφτείς. Αν τώρα διαθέτεις την ανάλογη εμπειρία οκ για τρίσπαστο. Η δική μου επιλογή μετα από πολύ ψάξιμο και ερωτήσεις στο φόρουμ κατέληξα στο Shimano Beastmaster midi (δεν είμαι και ο πιο εμπειρος)

Αν θες δες το και αυτό. Είναι πολύ κοντά στα χρήματα που προτείνεις με μήκος μεταφοράς 78cm!!!

φιλικά

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2011 23:06 #4 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Πιστεύω ότι το 3σπαστο είναι μονόδρομος!!
1 καλύτερη παραβατικότητα
2 περισσότεροι οδηγοί (Πολύ βασικό στο εγγλέζικο!!!!)
3 πιο δυνατό γενικά
4 σχεδόν ίδιο μήκος μεταφοράς
για casting weight-action-μήκος θα σου πουν οι ειδικότεροι. Βέβαια αυτά είναι γούστα!!! Με το 4.5 λογικά θα κάνεις καλύτερες(μακρύτερες) βολές. Τώρα casting weight αναλόγως και με τι καιρό θες να ψαρεύεις…. Και που;
Α!!! και αν αφήσεις απόσταση από την μύτη ως το πρώτο βαριδάκι (stop φελλού) σχεδόν ένα στέλεχος κλεινή κανονικά με την αρματωσιά πάνω (το υπόλοιπο σε αφρολέξ)..

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 10:58 #5 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Φίλε Nik το τρίσπαστο καλύτερο, το τηλεσκοπικό πρακτικότερο η γνώμη μου, η επιλογή δική σου! :scratch_one
Αν τα μέρη που ψαρεύεις είναι εύκολα προσβάσιμα, τότε 4,20 μήκος και 5-15 action :bye:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 11:22 #6 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Αγαπητε φιλε νικ καλημερα καταρχην κ θα ηθελα με την ευκαιρεια να σε καλωσορισω στην παρεα του σαιτ μας.
Ειναι μεγαλη χαρα να βλεπω , κατι που συζητουσαμε κ με τον Γιωργο Τσεντελιερο στην τελευταια μας συναντηση, πολλα νεα μελη να γραφοντε στην παρεα μας τον τελευταιο καιρο και αυτο ειναι ωραιο γιατι ετσι εχουμε την ευκαιρεια να ακουμε περισσοτερες γνωμες ιδεες κ να κανουμε κ νεους φιλους.
αυτα με τα καλωσορισματα τωαρ για οτ θεμα που σε απασχολει αν εγω ημουν στη θεση σου αυτο που θα εκανα θα ηταν να στειλω ενα πμ στον Γιατρακο κ να του ζητουσα την γνωμη του.
Γιατι πιστευω οτι αν υπαρχει καποιος σε αυτο το σαιτ που μπορει να εχει την θεση του ειδικου στο εγγλεζικο εεεε αυτος τοτε ειναι ο Γιαννης Γιατρακος κ τελος.

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 15:44 #7 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Το πρώτο καλάμι που αναφέρεις το έχω ψαρέψει πάρα πολύ καιρό , στην αρχή βέβαια , τώρα στέκι και αυτό στην αποθήκη . Έχει ένα πρόβλημα , τα συρόμενα στο πρώτο στέλεχος είναι τα κλασικά με το πλαστικό και όχι δετά σε κομμάτι carbon και συνεχώς μου ξεκολλούσαν , και μου έσπαγε τα νεύρα(και μου χάλασε καμπόσα ψαρέματα), γενικά δεν θα έλεγα ότι είναι τίμιο για τα λεφτά του και είναι αρκετά παραβολικό , από ένα σημείο και μετά και όσο μάθαινα την τεχνική δεν μου έκανε την δουλεία . Για τα άλλα δυο δεν έχω άποψη , αν και βγάζω σπυράκια με τα καλάμια shimano σε αντίθεση με τα μηχανάκια.

Φιλικά Πάνος

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 16:06 #8 από Nik
Απαντήθηκε από Nik στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις:12:

Πρίν ένα χρόνο δεν είχα ιδέα για τις τεχνικές του bolo κ του inglese, όμως τώρα χάρη των μελών της σελίδας μπορώ να πώ οτι έχω ενημερωθεί αρκετά

Όλες οι απαντήσεις σας είναι σωστές και καταλαβαίνω οτι δεν μπορεί κάποιος ξεκάθαρα να μου πει πάρε αυτό γιατί ανάλογα με το πού και πώς ψαρεύει ο καθένας αλλάζει και ο εξοπλισμός του

Το Falcon είναι στην λίστα επειδή έχω δεί το falcon eclettica (bolo 7m)και απο ότι έχω ακούσει το καλάμι είναι πολύ καλό

Τα shimano δέν έχω ακούσει και ότι καλύτερο( αναλόγως το μοντέλο) αλλά δεν παύει να είναι μια μεγάλη-γνωστή εταιρία

Επειδή για κάποιους "παλιούς" η επιλογή ενός καλαμιού μιας καλής εταιρίας είναι εύκολη υποθεση θα τους ζητούσα να μου πούνε κάποια καλάμια που μπορώ να πάρω και να μην το μετανιώσω μετά επειδή πήρα κάτι που δέν είναι κ ότι καλύτερο στον χώρο...

*Το pm στον Γιατράκο θα σταλεί, έχω διαβάσει αρκετά που έχει γραψει στο customrods.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2011 23:49 - 10/04/2011 23:50 #9 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού

Nik έγραψε: Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις:12:

Επειδή για κάποιους "παλιούς" η επιλογή ενός καλαμιού μιας καλής εταιρίας είναι εύκολη υποθεση θα τους ζητούσα να μου πούνε κάποια καλάμια που μπορώ να πάρω και να μην το μετανιώσω μετά επειδή πήρα κάτι που δέν είναι κ ότι καλύτερο στον χώρο...

*Το pm στον Γιατράκο θα σταλεί, έχω διαβάσει αρκετά που έχει γραψει στο customrods.gr


Nik, εδώ και 2 χρόνια χρησιμοποιώ το Hercules match τηλεσκοπικό 4 μέτρων & 5-15, απόλυτα ευχαριστημένος! Για περισσότερες πληροφορίες δες κι εδώ: www.takiskalaitzis.gr/8FFE3920.el.aspx

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/04/2011 16:13 #10 από Nik
Απαντήθηκε από Nik στο θέμα Απ: Αγορά εγγλέζικου καλαμιού
Θα πάω να δώ απο κοντά κάποια εγγλέζικα της shimano που έχω σημειώσει και νομίζω οτι μου κάνουν στο τοπικό κατάστημα και άν μου αρέσει θα το πάρω

Μακάρι να μπορούσα να δώ και κάποια άλλα καλάμια να τα συγκρίνω αλλά δυστηχώς δέν...

Θα κοιτάξω ποιότητα καλαμιού και τιμή και αν μου "κάτσει" θα το πάρω αλλιώς πάω για maver ή tubertini και χωρίς δοκιμή απο κοντά...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.186 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection