Ερώτηση Ψάχνω καλάμι

25/02/2011 09:05 #11 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Λέω να κοιταξω καλάμι leader το μοντελο Surfrider,  μου ειπε φιλος που το εχει οτι ειναι πολυ ευχαριστιμενος και ειναι κ φθηνό.  τι αποψη έχετε για τα συγκεκριμένα καλάμια???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2011 20:07 #12 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Θα επαναφέρω και εγώ το θέμα λίγο γιατί είμαι στην αναζήτηση . Θέλω να φτιάξω 2 καλάμια για surfcasting. Μέχρι τώρα ψαρεύω με καλάμια casting και μιας και έχω μαζέψει κάποια χρήματα είπα να αρχίσω να κοιτάω για κάτι ακόμα. Τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είναι περίπου 300-350 ευρώ και για τα δύο καλάμια οπότε για κάθε καλάμι με μηχανισμό μαζί μπορώ να ξοδέψω περίπου τα μισά. Έχω σταμπάρει κάποια μοντέλα της colmic όπως το Albatros



η το Eureka



. Αρχικά θέλω να καταλήξω στα καλάμια και μετά βλέπω και για μηχανάκια . Θα ήθελα να μου προτείνετε και εσείς κάποιες εταιρείες και μοντέλα δεδομένων των χρημάτων που αναφέρω πιο πάνω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2011 20:38 #13 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Στο πιο πάνω πόστ είχα βάλει λινκ αλλά δεν ξέρω τι έγινε. Θα προσπαθήσω να ξαναβάλω
Eureka

Albatros

Επίσης έχω δεί και κάνα δυό ακόμα όπως το Remixon Terminator και το Olympus Top Buster.

Top Buster

Terminator

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 10:57 #14 από ritz
Απαντήθηκε από ritz στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Γεία σας και από εμένα!!!
Επι της ευκαρίας που ρωτάει ο φιλος παραπάνω ας μας πει κάποιος πιο έμπειρος τι από αυτα ειναι καλό για ξεκίνημα σε surf μιας και εγώ σε casting είμαι με κατι φτηνο και πραγματικά οι ψαρευτικές αποδόσεις μου είναι χάλια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 12:22 #15 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο ακριβός εξοπλισμός κάνει τον ψαρά και τις καλές ψαριές . Απλά του δίνει ένα μικρό αβαντάζ σε κάποια πράγματα. Βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζει κάποιος είναι η μορφολογία του βυθού , τι ψάρια κρατάει ο τόπος , σε τί δολώματα χτυπάνε τα ψάρια κτλπ. Έχω δεί δίπλα μου πολλές φορές παππούδες με καρούλες να σηκώνουν σαργουδάρες και τσιπούρες που δεν έχω σηκώσει εγώ στα 15 χρόνια που ψαρεύω με καλάμια κάστινκ και θεωρητικά καλύτερο εξοπλισμό. Συγκεκριμένα θυμάμαι σε μία εξόρμηση όταν ήμουν φοιτητής στην χαλκίδα 'εχω πάει στην Ν. Αρτάκη για ψάρεμα ένα απόγεμα στο λιμάνι της. Έχω στήσει 4 καλάμια με μονάγγκιστρα και φαραώ , όλα λουκούμια. Έχω πετάξει εναλάξ το ένα μακριά το άλλο κοντά για να ψαρεύω μεγαλύτερη επιφάνεια θαλάσσης . Δίπλα μου ο παππούς με μία καρούλα στο χέρι με αρματωσιά διπλαράκι με πολύ μικρό βαρυδάκι στο τέλος , πετάει εκεί μπροστά στα 3 μέτρα απόσταση από τον μόλο με δόλωμα καραβικάκι ξανθό. Σε λίγη ώρα έχει βγάλει 2 μουρμούρια 700άρια και μία τσιπούρα αντίστοιχη. Εμένα να μου έχει πέσει το σαγόνι . Ο τύπος κράταγε την πετονιά στο χέρι και κάρφωνε το ψάρι.Τεσπα τι μου θύμησες τώρα :yahoo:
Οι ψαράδες της παλιάς σχολής δεν βρίσκονται παρά μόνο σπάνια στις μέρες μας :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 14:03 #16 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι

Spiros έγραψε: Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο ακριβός εξοπλισμός κάνει τον ψαρά και τις καλές ψαριές . Απλά του δίνει ένα μικρό αβαντάζ σε κάποια πράγματα. Βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζει κάποιος είναι η μορφολογία του βυθού , τι ψάρια κρατάει ο τόπος , σε τί δολώματα χτυπάνε τα ψάρια κτλπ. Έχω δεί δίπλα μου πολλές φορές παππούδες με καρούλες να σηκώνουν σαργουδάρες και τσιπούρες που δεν έχω σηκώσει εγώ στα 15 χρόνια που ψαρεύω με καλάμια κάστινκ και θεωρητικά καλύτερο εξοπλισμό. Συγκεκριμένα θυμάμαι σε μία εξόρμηση όταν ήμουν φοιτητής στην χαλκίδα 'εχω πάει στην Ν. Αρτάκη για ψάρεμα ένα απόγεμα στο λιμάνι της. Έχω στήσει 4 καλάμια με μονάγγκιστρα και φαραώ , όλα λουκούμια. Έχω πετάξει εναλάξ το ένα μακριά το άλλο κοντά για να ψαρεύω μεγαλύτερη επιφάνεια θαλάσσης . Δίπλα μου ο παππούς με μία καρούλα στο χέρι με αρματωσιά διπλαράκι με πολύ μικρό βαρυδάκι στο τέλος , πετάει εκεί μπροστά στα 3 μέτρα απόσταση από τον μόλο με δόλωμα καραβικάκι ξανθό. Σε λίγη ώρα έχει βγάλει 2 μουρμούρια 700άρια και μία τσιπούρα αντίστοιχη. Εμένα να μου έχει πέσει το σαγόνι . Ο τύπος κράταγε την πετονιά στο χέρι και κάρφωνε το ψάρι.Τεσπα τι μου θύμησες τώρα :yahoo:
Οι ψαράδες της παλιάς σχολής δεν βρίσκονται παρά μόνο σπάνια στις μέρες μας :victory:


Σπύρο καλώς μας ήρθες,
να ξέρεις ότι συμφωνούμε απόλυτα στο...

''ο ακριβός εξοπλισμός δεν κάνει τον ψαρά''....

Η σωστή επιλογή όμως του εξοπλισμού ανάλογα με την τεχνική
που θα εφαρμόσουμε κρίνεται αναγκαία, για μία επιτυχημένη εξόρμηση και όχι τυχαία.

Ειδικά για τεχνικές όπως το surfcasting που αναφέρεις παραπάνω
και αφού λάβουμε υπ όψιν μας τις καιρικές συνθήκες που συνήθως επικρατούν,
τις οποίες και θα αντιμετωπίζουμε, μπορούμε να οριοθετήσουμε κάπως τα πρέπει και τα θέλω μας.

Φιλικά Αντώνης

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 15:26 #17 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Αντώνη συμφωνώ μαζί σου ότι σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις κρίνεται αναγκαία η επιλογή κατάληλου εξοπλισμού.Δεν γίνεται σε ψάρεμα εγγλέζικου να πάς με ότι να ναι εξοπλισμό.

Κανένας φίλος να μας πεί γνώμες από προσωπική εμπειρία για τα καλάμια που αναφέρθηκαν? Γιατί μετά σειρά θα έχουν και οι μηχανισμοί που θέλω να σετάρω .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 17:23 #18 από ΒΑΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΙΟΣ στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
file kosma sta 100 eyro phra ego 3 kalamia ths fox 390 mhkos k 3.50 limpres,eimai poly eyxaristhmenos.psaksto ligo....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 18:23 #19 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι

ΒΑΙΟΣ έγραψε: file kosma sta 100 eyro phra ego 3 kalamia ths fox 390 mhkos k 3.50 limpres,eimai poly eyxaristhmenos.psaksto ligo....


Μήπως είναι καλάμια Carp ? γιατί το 3.9 και 3.5 Lbs καρφί εκεί πάει.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2011 11:07 #20 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Ψάχνω καλάμι
Άλλο ένα καλάμι που βρήκα ψάχνωντας είναι της εταιρείας Remixon . Μου φαίνεται για τα λεφτά του προσεγμένο. Βέβαι δεν την γνωρίζω καθόλου σαν εταιρεία . Ποιάς χώρας είναι κατασκευή?

Το μοντέλο ειναι το Strong 200 και η τιμή του 75 ευρώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.197 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection