- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
Ναι και εγώ έχω δει σε πολλά καλάμια αυτό , σε διάφορες μορφές IM6-IM9-IM-12 η όπως το περιέγραψες εσύ , πάντως γενικά οι εταιρίες έχουν επιλέξει να αναγράφουν την κατηγορία carbon που χρησιμοποίησαν σύμφωνα με το σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό που φυσικά δεν περιέχει μέσα μόνο άνθρακα αλλά και διάφορα άλλα υλικά σε μικρότερη ποσόστωση. Βέβαια δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό για να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα (καλάμι). Θα πρέπει να δεις πως είναι πλεγμένο το carbon, που έχει ενισχυθεί , κάθετα? Οριζόντια , σταυρωτά? Με τι έχει ενισχυθεί , πόσο βάρος έχει , πόσο πάχος έχει , και πάει λέγοντας . είναι μεγάλο το θέμα και αυτά που ανέφερα είναι επιγραμματικά και γενικά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ναι και εγώ έχω δει σε πολλά καλάμια αυτό , σε διάφορες μορφές IM6-IM9-IM-12 η όπως το περιέγραψες εσύ , πάντως γενικά οι εταιρίες έχουν επιλέξει να αναγράφουν την κατηγορία carbon που χρησιμοποίησαν σύμφωνα με το σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό που φυσικά δεν περιέχει μέσα μόνο άνθρακα αλλά και διάφορα άλλα υλικά σε μικρότερη ποσόστωση. Βέβαια δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό για να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα (καλάμι). Θα πρέπει να δεις πως είναι πλεγμένο το carbon, που έχει ενισχυθεί , κάθετα? Οριζόντια , σταυρωτά? Με τι έχει ενισχυθεί , πόσο βάρος έχει , πόσο πάχος έχει , και πάει λέγοντας . είναι μεγάλο το θέμα και αυτά που ανέφερα είναι επιγραμματικά και γενικά.
Εαν εχεις χρονο φιλε μου γραψε τι εννοεις ....
Σε πόσους τόνους πρέσας χτυπήθηκε το υλικό αυτό![]()
Φιλε Θαναση
Εαν θελεις να φτιαξεις καλαμι που θα σ ευχαριστει πρεπει δυστυχως να μπεις σε αλλη διαδικασια.
Να εχεις υποψην σου οτι τα υλικα ειναι προσιτα σε ολους τους κατασκευαστες. Διαφερει η δουλεια του καθενος σΤο πως θα το σχεδιασουν και θα εκτελεσουν την "συνταγη" για το τελικο προιον.
Το εχουμε ξαναπει... μπορεις παρεις τα ιδια υλικα που χρησιμοποιει ενας ΣΕΦ αλλα δεν θα μπορεσεις ΠΟΤΕ να φτιαξεις το ιδιο φαγητο.
Προταση μου Επελεξε εναν κατασκευαστη που θα ακουσει την προταση σου και θα μπει στην διαδικασια να φτιαξει ενα πρωτοτυπο κορμο για σενα και μεσα απο δοκιμες θα το "φερει" στα μετρα σου.
Μπορουν να κατασκευαστουν καλαμια που ειναι λεπτα, ελαφρια, ζυγισμενα, να μην σπανε αλλα δυστυχως εσυ να μην μπορεις να ψαρεψεις μ αυτα.
Η Αισθηση σου, το τι θελεις να νιωθεις στο ψαρεμα, αφορουν εσενα και διαφερουν.
Σιγουρα θα φτασεις σε ενα πανακριβο καλαμι αλλα πιστεψε με το τελευταιο που θα σ απασχολει σ αυτη την διαδικασια θα ειναι η εξερευνηση των υλικων και ειδικα αυτων που δεν ειναι "ορατα".
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κατι μου λεει πως κατι αλλο ειχε ρωτηση να μαθει ο κυριος Θανασης...Γεια σε ολους!
Στα καλαμια ορισμενων εταιριων,εκτος απ'το μηκος,cw,action αναγραφεται και ο τυπος ανθρακονηματος που εχει χρησιμοποιηθει.Μ46,Μ55 κτλ.
Γνωριζει καποιος ποιες ειναι οι ουσιαστικες διαφορες τους?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Και πως πρέπει να αναφέρεται ?
Σε αυτήν την κυλινδρική πρέσα τυλίγετε το φύλλο carbon επάνω στις inox βέργες με μεγάλη πίεση και ταυτόχρονη θέρμανση . Η πίεση αυτή μετράτε σε τόνους .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
fishingmania.pblogs.gr/tags/carbon-kalamia-gr.html
Τα γνωστά platens στην ορολογία των κατασκευαστών carbon, είναι αυτοί οι κύλινδροι που πιέζουν και θερμαίνουν το φύλλο επάνω στους ράβδους inox , η πρέσα αυ
τή δεν αφαιρεί μόνο των αέρα (όπως είναι φυσικό αλώστε με τόση πίεση) , αλλά σε αυτήν την διαδικασία λόγο της πίεσης και της θερμότητας η ρητίνη θα σκληρύνει και θα δόση στο φύλλο την τελική του μορφή , αλλά όχι 100% συνοχή , αυτό πετυχαίνεται νομίζω μετά, στο φούρνο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD