Ερώτηση Το carbon και οι κατηγοριες.

31/12/2010 09:55 #21 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Είναι συχνό φαινόμενο να σπάνε καλάμια το καλοκαίρι , ίσως για αυτό αρκετά καλάμια, ακριβά όμως λένε ότι έχουν sun core protection , προστασία από τον ήλιο , δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματικό , γιατί αυτό εφαρμόζετε λίγα χρόνια , θα δείξει σύντομα .

Έχω μια απορία γενικά , έχει ημερομηνία λήξης το carbon? Γιατί σε άλλα προϊόντα που κατασκευάζονται από  carbon , Kevlar και γραφίτη , υλικά δηλαδή  που συναντάμε στα καλάμια μας , όπως για παράδειγμα τα κράνη μοτοσικλετιστών , έχουν ημερομηνία λήξης.
Αν ναι , τότε είναι ένας λόγος που τα καλάμια μας , μετά από χρόνια (δεν ξέρω πόσα) είναι ποιο εύκολο να σπάσουν .

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2010 13:07 #22 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Ακριβως αυτο που αναφερεις φωτη μου συναιβηκε το καλοκαιρι που περασε κ εκτοτε το πηρα για τα καλα το μαθημα μου.
Κ εξηγω τι εννοω,
το καλοκαιρι που λετε ο μεγαλος εγω ψαρας για να μην μπαινω στην διαδικασια να αναιβοκατεβαζω τα καλαμι απο το σπιτι τα ειχα μονιμα στο καρο , ενα ζευγαρι σιμανο , κ μια ωραια μερα μεσημερακι μετα την δουλεια πηγα βολιδα πηρα δολους κ κατευθηνθηκα στο γνωστο μου σημειο για το ραντεβου μου με τις μεσημεριανες τσιπουρες.
Βγαινω λοιπον απο το καρο βγαζω τριποδες , δολους , βαλιτσακι κ στο τελος παω να βγαλω τα καλαμια.
Σοκ κ δεος κ τα δυο καλαμια ειχαν παθει σοκ, δλδ κ στα δυο ειχαν σκασει τα λουστρα στα σημεια ενωσεις των οδηγων σχεδον σε ολους.
Οταν λεμε ειχαν σκασει λεμε οτι ειχαν ανοιξει σαν τριανταφυλο ακομα τα εχω ετσι αφησει στην αποθηκη κ εκτοτε ουτε κουβεντα για να ξαναφησω καλαμια στο καρο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2010 16:37 #23 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Το carbon και οι κατηγοριες.
Παναγιωτη καποιοι τυποι carbon εχουν την ιδιοτητα να "γερνανε" και με τον καιρο να χανουν τα χαρακτηριστικα και τις ιδιοτητες που ειχαν στην αρχη.Υπαρχουν καποιοι αλοι τυποι που δεν παθαινουν σχεδον τιποτα αλλα ειναι για αλλη χρηση,εχουν εξοφρενικο κοστος και απιστευτες ανοχες-αντοχες.Μου το ειπε γνωστος που κατασκευαζει δοξαρια για βιολια,μπασα κτλ.Δεν θυμαμαι τι ταση δεχεται ενα δοξαρι αλλα ειναι πολυ μεγαλη.Αν μαθω περισσοτερα θα σας πω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.147 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection