Ερώτηση Πρώτο καλάμι με μηχανισμό για αρχάριο

03/02/2011 15:13 #11 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ
αυτο βασιλη ειναι απο τον νεο καταλογο
το προηγουμενο εβγαινε μονο σε μαυρο χρωμα , το οποιο οπως λεω κατεχω κ ειναι ντιπ για ντιπ κουτσουρο
για το νεο ασημι χρωματος δεν μπορω να εκφερω γνωμη γιατι δεν το εχω πιασει στα χερια μου.
καλα κ εσυ το αλιβιο πηρες εντυπωση μου κανει μπιλ

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 15:22 #12 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ
Ελα ντε! Σα μαλ...ας πήγα.
Δεν βαριέσαι. 45 ευρώ μου στοίχισε. Πάντως είναι μαλακούλικο.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 15:24 #13 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ
εεεεε αφου ειναι μαλακουλικο ενταξη τοτε  :give_rose:

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 15:36 #14 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ

αυτο βασιλη ειναι απο τον νεο καταλογο
το προηγουμενο εβγαινε μονο σε μαυρο χρωμα , το οποιο οπως λεω κατεχω κ ειναι ντιπ για ντιπ κουτσουρο
για το νεο ασημι χρωματος δεν μπορω να εκφερω γνωμη γιατι δεν το εχω πιασει στα χερια μου.
καλα κ εσυ το αλιβιο πηρες εντυπωση μου κανει μπιλ


Σωστός ο Νάσος!
Όντως το προηγούμενο αλίβιο το είχα κι εγώ,απλά τραγικό καλάμι!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2011 12:08 #15 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ
Γειά σας και απο μένα!!(πρωτο μυνημα που γραφω)
Ειμαι κάτοχος ενος alivio cx 150. Δεν λεω.. καλό καλαμάκι, αλλα δεν θα το πρότεινα σε κανέναν, σε αρχαριο γιατη ειναι λιγο σκληρό και δεν φορτίζει εύκολα. αλλα αν πας να το φορτίσεις (ποιο εμπειρος) γυρίζουν οι  #sick0021# συρόμενοι  οδηγοί.
Για καλάμι casting θα κοιτούσα  maver Falcon tele Surf110
www.lamdanet.gr/index.php?page=shop.prod...4&vmcchk=1&Itemid=64
και για μηχανάκι εκτός απο shimano δες και www.way2fish.gr/product_details.asp?product_id=2191
δεν το εχω δοκιμάσει το καλάμι αλλά η maver ειναι πολύ καλη και το καλαμι φαίνεται προσεγμενο!!
74+79=153 (εντάξει 3ε παραπάνο :crazy:) γνώμες  καταθέτουμε ετσι!! δεν πάει να πεί οτι ειναι και σωστές!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2011 12:40 #16 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ
Σωστός

Παιδιά μην κολλάτε στη Shimano,απλά ψάξιμο χρειάζεται και γνώμες.
Η shimano σε γενικές γραμμές είναι απλά μία καλή εταιρία.Τα <<δυνατά>> προιόντα της εταιρίας κοστίζουν ακριβά και θεωρούνται κορυφή.

Για εξοπλισμό για αρχάριο μπορείτε με ψάξιμο και χωρίς βιασύνη να βρείτε καλύτερα προιόντα με χαμηλότερες τιμές! :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2011 13:45 #17 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Απ: ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΑΜΙ-ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ
Κλασική περίπτωση εταιρίας που πουλά τα φθηνά προϊόντα γιατί έχει πολύ καλά ακριβά προϊόντα, χωρίς ταυτόχρονα αυτό να σημαίνει , ότι τα φθηνά προϊόντα της εξ ορισμού είναι καλά , Ορισμένοι τα προτείνουν ανεπιφύλακτα γιατί πολύ απλά γραφούν ένα shimano από κάτω . Εάν θέλεις την άποψη μου όταν  ψάχνεις προϊόντα σχετικά φθηνά , μην πας σε μεγάλα ονόματα του χώρου. Σίγουρα θα πληρώσεις και κάτι παραπάνω για το όνομα. (Δεν είναι κανόνας αυτό, αλλά συνήθως έτσι γίνετε).

www.dreamsea.gr
The Fishing Store

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2011 14:09 #18 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Πρώτο καλάμι με μηχανισμό για αρχάριο
Παναγιώτη, το είπες όσο πιο τέλεια γινόταν!

:ok:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2011 15:51 #19 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Πρώτο καλάμι με μηχανισμό για αρχάριο
:good:

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2011 06:21 #20 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Απ: Πρώτο καλάμι με μηχανισμό για αρχάριο
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και συγγνώμη που δεν απάντησα τόσο καιρό αλλά δεν έμπαινα καθόλου.Τελικά είχα πάρει ένα πολύ φθηνό καλάμι μέχρι να μάθω τα πιο βασικά.Όπως ήταν επόμενο δεν άντεξε τις κακουχίες και αρχισε να διαλύεται...!!!Δεν πειράζει πρόλαβα να βγάλω καμιά καλή μουρμούρα κ μια δράκαινα!!Τώρα λέω να πάρω ένα "αληθινό" καλάμι.Είδα ενα LEADER από κοντά παιδιά κ μου φάνηκε πολύ καλό για τα λεφτά του (100 ευρώ).Ελαφρύ,δείχνει ναχει καλό δέσιμο και δεν έχει αυτους τους σπαστικούς συρώμενους οδηγούς!!!Όποιος έχει εμπειρία ας βοηθήσει.Ξέρω οτι έχει ανοίξει άλλο θέμα για καλάμι LEADER απλά ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές σας!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection