Ερώτηση Αγορα καλαμιου για surf!

03/09/2009 14:10 #31 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

παιδια στο θεμα μας!η τα δινεις και αγοραζεις zziplex ,century ,conoflex ,ενα καλο daiwa ,shimano η περνεις κατι απλο φθηνο ,κατι για την τσεπη του καθενος.οντως τα zziplex ειναι τσιμπημενα εδω (φωτη αν κανω λαθος διορθωσε με )αλλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω,αλωστε σαν χειροποιητα ανεβαινει και το κοστος αποκτησης.απο την αλλη λεει ο 'παπαθανασιου ' τοσα χρηματα δε τα δινω.οταν θες να  ψαρευεις casting ,να ριχνεις 150 + μετρα και να βλεπεις και τη παραμικρη τσιμπια ,εεεεεεεεε τοτε πας στης παραπανω μαρκες.κανενα απο τα τηλεσκοπικα που εχω ψαρεψει μερχι σημερα(αξιας μεχρι και 300ευρω )δεν μου εχει δωσει την αισθηση του 2σπαστου ητε zziplex ,harrison και century poy εχω.
δινεις 200 ευρω παραπανω (gia zziplex)100 gia century kai εχεις ενα απιστευτο εργαλειο στα χερια σου .δε κατηγορω τα τηλ/κα πχ που ψαρευει  ο παπαθανασιου ,για τα ψαρεματα που κανει πολυαγγιστρα ειναι τα τελοια .


Αν μιλατε για τετοιες βολες ρε παιδια, 120-180 μετρα , γιατι να περιε καποιος 4 ζζζζζζιπλεξ και να μην παρει ενα βαρκακι τηλεκατευθυνομενο να του ριχνει τα δωλωματα και στα 250μετρα και να το δινει και στο γιο του να παιζει στη θαλασσα ?
Τστστστστστστσ...δεν σκεφτεσται πρακτικα καθολου  :shok: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:16 #32 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

παιδια στο θεμα μας!η τα δινεις και αγοραζεις zziplex ,century ,conoflex ,ενα καλο daiwa ,shimano η περνεις κατι απλο φθηνο ,κατι για την τσεπη του καθενος.οντως τα zziplex ειναι τσιμπημενα εδω (φωτη αν κανω λαθος διορθωσε με )αλλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω,αλωστε σαν χειροποιητα ανεβαινει και το κοστος αποκτησης.απο την αλλη λεει ο 'παπαθανασιου ' τοσα χρηματα δε τα δινω.οταν θες να  ψαρευεις casting ,να ριχνεις 150 + μετρα και να βλεπεις και τη παραμικρη τσιμπια ,εεεεεεεεε τοτε πας στης παραπανω μαρκες.κανενα απο τα τηλεσκοπικα που εχω ψαρεψει μερχι σημερα(αξιας μεχρι και 300ευρω )δεν μου εχει δωσει την αισθηση του 2σπαστου ητε zziplex ,harrison και century poy εχω.
δινεις 200 ευρω παραπανω (gia zziplex)100 gia century kai εχεις ενα απιστευτο εργαλειο στα χερια σου .δε κατηγορω τα τηλ/κα πχ που ψαρευει  ο παπαθανασιου ,για τα ψαρεματα που κανει πολυαγγιστρα ειναι τα τελοια .


Συγγνώμη που παρεμβαίνω στην κουβέντα. Δηλαδή, με μια πρόχειρη εκτίμηση, για να ψαρέψω με 2-3 καλάμια πρέπει να δώσω (μόνο για καλάμια και μηχανάκια) 2500 - 3000€; Και λίγα λέω, γιατί θα έχω και κάποια στην αποθήκη. Και όποιος θέλει να στήνει 5-6 καλάμια τη φορά .... ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω. Ή εγώ είμαι πολύ φτωχός ή εσύ πάααααρα πολύ πλούσιος, οπότε καλά κάνεις και τα σκας και γουστάρεις κιόλας. Αλλά ... πολλά δεν είναι;

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:19 #33 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ανωμαλια ??

Ζητησε να φορεσουν στο καλαμι σου 7+tip ICLCSG και γραψε μας την τιμη του.

ΥΓ το 7 το αναφερω γιατι το καλαμι σου ειναι 40-80 και για γερες μαχες.

Σε ποιούς να την γράψω...? Θέλω λίστα. Εγώ κάνω σωστές δουλειές αγαπητέ. Μου έχουν φορέσει αλλά με 4+tip, να τους ζητήσω ντε και καλά 7? Μην βγώ βρε παιδί μου εκτός μπάτζετ και χάσω τίποτα λεφτά... Το καλάμι μου, όχι αυτό πούχω καβαλημένο, το άλλο, ο maistros λέω... δεν είναι 40-80, είναι 80-150... δεν το μελέτησες καλά μου φαίνεται το σχέδιο προδιαγραφών παραγωγής. Μάλιστα δεν είναι για γερές μάχες, είναι για ΤΙΣ μάχες. Έχεις να μου στείλεις καμμιά φωτό "δικιά σου" άμεσσα με κάποιο δικό σου ANTISTOIXO για ΜΑΧΕΣ? :whistle3: :whistle3: :whistle3:

ποιο καλαμι γιαννη φοραει εστω και 4 ICLCSG? ποιο καλαμι ειναι 80-150 και τι σημαινει αυτο?


Να πω ? να πω ? 80-150κιλα πρεπει να ειναι το βαρος του σωματος του ψαρα-αθλητη που θελει να το αποκτησει και το 4 πρεπει να ειναι ενα ειδος αξιολογησης του ψαρευτικου εργαλειου ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:21 #34 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
με μια προχειρη ματια στο ιντερνετ, καλαμια για ψαρεμα υπαρχου απο 99 σεντσ εως και 7,500ευρω. για ολα τα γουστα. το ιδιο ισχυει σε ολα σχεδον τα καθημερινα αντικειμενα(για χομπι και μη). αυτοκινητα, ρουχα, ηλεκτρονικες συσκευες, κτλ κτλ. ο καθενας κανει τις επιλογες του.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:27 #35 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

παιδια στο θεμα μας!η τα δινεις και αγοραζεις zziplex ,century ,conoflex ,ενα καλο daiwa ,shimano η περνεις κατι απλο φθηνο ,κατι για την τσεπη του καθενος.οντως τα zziplex ειναι τσιμπημενα εδω (φωτη αν κανω λαθος διορθωσε με )αλλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω,αλωστε σαν χειροποιητα ανεβαινει και το κοστος αποκτησης.απο την αλλη λεει ο 'παπαθανασιου ' τοσα χρηματα δε τα δινω.οταν θες να  ψαρευεις casting ,να ριχνεις 150 + μετρα και να βλεπεις και τη παραμικρη τσιμπια ,εεεεεεεεε τοτε πας στης παραπανω μαρκες.κανενα απο τα τηλεσκοπικα που εχω ψαρεψει μερχι σημερα(αξιας μεχρι και 300ευρω )δεν μου εχει δωσει την αισθηση του 2σπαστου ητε zziplex ,harrison και century poy εχω.
δινεις 200 ευρω παραπανω (gia zziplex)100 gia century kai εχεις ενα απιστευτο εργαλειο στα χερια σου .δε κατηγορω τα τηλ/κα πχ που ψαρευει  ο παπαθανασιου ,για τα ψαρεματα που κανει πολυαγγιστρα ειναι τα τελοια .


Αν μιλατε για τετοιες βολες ρε παιδια, 120-180 μετρα , γιατι να περιε καποιος 4 ζζζζζζιπλεξ και να μην παρει ενα βαρκακι τηλεκατευθυνομενο να του ριχνει τα δωλωματα και στα 250μετρα και να το δινει και στο γιο του να παιζει στη θαλασσα ?
Τστστστστστστσ...δεν σκεφτεσται πρακτικα καθολου  :shok: :tease:

Που ήσουνα παιδάκι μου εσύ? Πέστα γιατί θα σκάσω... ντε και καλά να πιάσω τα 250 μέτρα απ' την ακτή και μάλιστα με 500 ευρώ... 2 ευρώ το μέτρο πάει πολύ ρε παιδιά... ήμαρτων :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:


Άσε που αντί για 3-4 καλάμια των 500€ και άλλα τοσα μηχανάκια αγοράζεις και ... σκάφος! Πας και κανα δυο μίλια μέσα, άμα λάχει να κάνεις και βαρκάδα.

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:33 #36 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

ε ρε τσαμπα διαφημηση που πεφτει.....


Δε βαριέσαι, ας υπάρχει και κάτι σ'αυτόν τον τόπο. Βέβαια, με τόση υπεράσπιση ο Παπαθανασίου πρέπει να μας κάνει ... από ένα καλάμι δώρο!  :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:
Και όχι από αυτά που καβαλιούνται!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:34 #37 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
οχι δεν το εχω αγορασει. η κατασκευη του δεν διχνει οτι ειναι καλαμι για μακριες ριψεις. 150 μετρα στην θαλασσα ειναι πολλα. θελει ειδικα εργαλεια και τεχνικες βολες. βολες που το μαιστρος δεν αντεχει...κρακ

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:45 #38 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο ???? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω #sick0021#


Μια χαρά τα λες! Άσε που θα βγάλουν κανέναν ώμο από το πολύ το ζόρι και θα τους τρέχουμε!

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 14:49 #39 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο ???? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω #sick0021#


Μια χαρά τα λες! Άσε που θα βγάλουν κανέναν ώμο από το πολύ το ζόρι και θα τους τρέχουμε!

Τον ωμο ασ τον βγαλουν....δικος τους ειναι.....οχι ομωσ να παιζουν με τις τσεπες του κοσμακη.....ημαρτον.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 15:51 #40 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
και κανω μια 'προταση' αφου λες οτι ο maistros ριχνει τοσα μετρα και διχνει τσιμπιες και,και ,και γιατι δεν κανονιζεις να το δουμε live? πηγαινε στο χωραφι ριξε οπως θες ,οτι μολυβι θες (μπορεις να βαλεις και πολυαγγιστρο)να δουμε ποσα μετρα ριχνεις.(ας βαλουμε και ενα ωριο τα 150-160 οχι παραπανω)(βεβαια με την προυποθεση να μην γινει ο maistros 3 σπαστος :good:)
υ.γ ενα φιλαρακι λεει'τα μετρα φενονται στο χωραφι'
αλλα ξεχασα που να τρεχεις τωρα στα χωραφια ,αυτα ειναι (οπως ελεγες πιο παλλια ,για κατι παιδακια ,που πετανε το μολυβι στο χωραφι) :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.224 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection