Ερώτηση Αγορα καλαμιου για surf!

03/09/2009 20:16 #41 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Γεια σας παιδια!
επειδη σκευτομαι να αγορασω ενα καλο σετακι καλαμι μηχανισμο εννοψη της νεας ψαρευτικης χρονια(φθινοπορο χειμωνα) ειπα να σας ρωτησω να μ πειτε και σεις την αποψη σας...
ελεγα για το antares το τηλεσκοπικο της shimano...το εχει κανεις??
αλλη επιλογη ειναι να χτυπισω ενα δευτερο τρισπαστο aerocast...
καμια ιδεα?


Ο Ανδρέας ρώτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο.  :rtfm: ΜΠΟΡΕΙ κάποιος ψαράς ή "ψαράς" να του απαντήσει;

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 20:23 #42 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Τάκη,καλό μου παιδί ,αν μπορείς να απαντήσεις στην ερώτηση που έκανε ο Ανδρέας κάντο........αν όχι γιατί δεν πας να παίξεις παραπέρα και να μας αφήσεις στη ησυχία μας?

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 20:30 #43 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Γεια σας παιδια!
επειδη σκευτομαι να αγορασω ενα καλο σετακι καλαμι μηχανισμο εννοψη της νεας ψαρευτικης χρονια(φθινοπορο χειμωνα) ειπα να σας ρωτησω να μ πειτε και σεις την αποψη σας...
ελεγα για το antares το τηλεσκοπικο της shimano...το εχει κανεις??
αλλη επιλογη ειναι να χτυπισω ενα δευτερο τρισπαστο aerocast...
καμια ιδεα?

αρχικα αυτο ακριβως καναμε Γιαννη και οπως βλεπεις βρηκαμε και τον μπελα μας απο πανω, επειδη μερικοι ασχετοι δεν μπορουν να καταλαβουν την διαφορα μεταξυ ΥOUGO KAI MERCENDES... και δν φτανει μονο αυτο αλλα προσπαθουν και να μας πεισουν πως και τα δυο αμαξια ειναι ισαξια και αδικα πληρωνουμε 40000ευρω για Mercendes...
σαν μελος του σαιτ βρισκω απαραδεχτη την συμπεριφορα καποιον μελλον (συνηθως νεα μελη) που ξεπιδανε σαν τα μανιταρια, καθε φορα που δημιουργειτε ενα θεμα, λες και ειναι βαλτοι...
θα παρακαλουσα την διαχειρηση του σαιτ να κανει κατι για αυτο το θεμα...αρχιναει και γινετε κουραστικο. ναι μεν θελουμε νεα μελη στο σαιτ, αλλα πανω απο ολα σοβαρα ατομα με ορεξη για μαθηση και εκμαθηση...


Ο Ανδρέας ρώτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο.  :rtfm: ΜΠΟΡΕΙ κάποιος ψαράς ή "ψαράς" να του απαντήσει;


Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 21:29 #44 από Τάσος- Δράμα
Απαντήθηκε από Τάσος- Δράμα στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο ???? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω #sick0021#

εγω παντος χ..ω , γιατι οταν εγω εβγαζα τις 2κιλες - 3κιλες και 4κιλη τσιπουρα στην Ηρακλειτσα - Καβαλας οι αλλοι διπλα μου εβγαζαν τα λιγδακια. Στην Καργιανη φετος πηρα τσιπουρες απο 1μιση κιλο εως 3 κιλα . Η αποκορυφωση ηταν πριν απο 20ημερες περιπου ενα λαυρακι 9,5κιλα με παστομενο γαυρο μοναγγιστρο να ψαρευει στα 150μετρα.
Ολα ειναι θεμα γουστου και ευχαριστησεις του καθενος μας , ναι εγω τη βρεισκω οταν ψαρευω στα 120+  και αυτο δεν σημαινει οτι βγαζω τον ωμο μου συνεχεια γιατι με καλα εργαλεια και τη γνωση καλης τεχνικης τα μετρα αυτα πιανονται. (ενα μεγαλο ευχαριστω στον Φωτη Κολοβο που ηταν ο υπευθηνος στο να μαθω την τεχνικη των βολων)

Υ.Γ  για το λαυρακι μπορει ο μπαμπικος να ρωτησει στην γειτονια γιατι το ειδαν ολοι εκει.
      για τα ψαρεματα μου ρωτηστε στην ΔΡΑΜΑ για τον Τασο που δουλευει στο ΤΕΒΕ. 

:give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 21:37 #45 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο ???? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω #sick0021#

εγω παντος χ..ω , γιατι οταν εγω εβγαζα τις 2κιλες - 3κιλες και 4κιλη τσιπουρα στην Ηρακλειτσα - Καβαλας οι αλλοι διπλα μου εβγαζαν τα λιγδακια. Στην Καργιανη φετος πηρα τσιπουρες απο 1μιση κιλο εως 3 κιλα . Η αποκορυφωση ηταν πριν απο 20ημερες περιπου ενα λαυρακι 9,5κιλα με παστομενο γαυρο μοναγγιστρο να ψαρευει στα 150μετρα.
Ολα ειναι θεμα γουστου και ευχαριστησεις του καθενος μας , ναι εγω τη βρεισκω οταν ψαρευω στα 120+  και αυτο δεν σημαινει οτι βγαζω τον ωμο μου συνεχεια γιατι με καλα εργαλεια και τη γνωση καλης τεχνικης τα μετρα αυτα πιανονται. (ενα μεγαλο ευχαριστω στον Φωτη Κολοβο που ηταν ο υπευθηνος στο να μαθω την τεχνικη των βολων)

Υ.Γ  για το λαυρακι μπορει ο μπαμπικος να ρωτησει στην γειτονια γιατι το ειδαν ολοι εκει.
      για τα ψαρεματα μου ρωτηστε στην ΔΡΑΜΑ για τον Τασο που δουλευει στο ΤΕΒΕ. 

:give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart:


Αδερφέ, δε μου λες κατά που ψαρεύεις Κάργιανη, μια που θα κατεβώ αύριο εκεί; Να πάρω κι εγώ καμιά τσιπουρίτσα ο Χριστιανός! Έχω ψοφήσει στα μουρμούρια φέτος (όχι πως με χαλάνε, είμαι ταπεινός και καλόβολος)!

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 22:04 #46 από Τάσος- Δράμα
Απαντήθηκε από Τάσος- Δράμα στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο ???? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω #sick0021#

εγω παντος χ..ω , γιατι οταν εγω εβγαζα τις 2κιλες - 3κιλες και 4κιλη τσιπουρα στην Ηρακλειτσα - Καβαλας οι αλλοι διπλα μου εβγαζαν τα λιγδακια. Στην Καργιανη φετος πηρα τσιπουρες απο 1μιση κιλο εως 3 κιλα . Η αποκορυφωση ηταν πριν απο 20ημερες περιπου ενα λαυρακι 9,5κιλα με παστομενο γαυρο μοναγγιστρο να ψαρευει στα 150μετρα.
Ολα ειναι θεμα γουστου και ευχαριστησεις του καθενος μας , ναι εγω τη βρεισκω οταν ψαρευω στα 120+  και αυτο δεν σημαινει οτι βγαζω τον ωμο μου συνεχεια γιατι με καλα εργαλεια και τη γνωση καλης τεχνικης τα μετρα αυτα πιανονται. (ενα μεγαλο ευχαριστω στον Φωτη Κολοβο που ηταν ο υπευθηνος στο να μαθω την τεχνικη των βολων)

Υ.Γ  για το λαυρακι μπορει ο μπαμπικος να ρωτησει στην γειτονια γιατι το ειδαν ολοι εκει.
      για τα ψαρεματα μου ρωτηστε στην ΔΡΑΜΑ για τον Τασο που δουλευει στο ΤΕΒΕ. 

:give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart:


Αδερφέ, δε μου λες κατά που ψαρεύεις Κάργιανη, μια που θα κατεβώ αύριο εκεί; Να πάρω κι εγώ καμιά τσιπουρίτσα ο Χριστιανός! Έχω ψοφήσει στα μουρμούρια φέτος (όχι πως με χαλάνε, είμαι ταπεινός και καλόβολος)!

στου μπαμπικου το μερος . Το κολπακι πριν το Σουσι οπως παμε απο καργιανη
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 22:07 #47 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Το κατάλαβα το μέρος, Τάσο. Ευχαριστώ πολύ! Αν κατεβείς προς τα εκεί και δεις έναν παλαβό γυαλάκια 95-100 κιλά να ψαρεύει και να τραγουδάει μόνος του να ξέρεις εγώ θα είμαι. Κερνάω και ουισκάκι.

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 22:17 #48 από Τάσος- Δράμα
Απαντήθηκε από Τάσος- Δράμα στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Το κατάλαβα το μέρος, Τάσο. Ευχαριστώ πολύ! Αν κατεβείς προς τα εκεί και δεις έναν παλαβό γυαλάκια 95-100 κιλά να ψαρεύει και να τραγουδάει μόνος του να ξέρεις εγώ θα είμαι. Κερνάω και ουισκάκι.



:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

εσυ αν δεις εναν παλαβο γυαλακια 130-135 κιλα και ΟΚΤΑΒΙΑ5 θα ειμαι εγω.

:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2009 22:45 #49 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

όταν πήγα να δω τι θέλει ο Αντρέας έπεσα πάνω του στην πρώτη σελίδα.

Ολα τα δισπαστα που πουλαω Ντινο, ειναι καινουρια. Εντελως αψαρευτα. Τα εχτισα μονος μου με σκοπο να τα πουλησω σε καλες τιμες.


Υ.Γ ο Ανδρέας που χάθηκε ? μήπως πήρε καλάμι ?

τακη φιλε, δεν ειμαι εμπορας και δεν πουλαω καλαμια με τον τροπο που το λες. εχτισα μερικα καλαμια απο την αρχη, μιας και ασχωλουμε με το rodbuilding και εβαλα αγγελεια στο σαιτ
να πουλησω καποια απο αυτα. αυτο δεν νομιζω οτι με κανει εμπορο, ειδικα το γεγονος οτι τα πουλαω σε πολυ χαμηλωτερες τιμες απο οτι πουλιουνται σε καταστηματα διχνει οτι δεν υπαρχει προθεση κερδους. ασε λοιπον τις εξυπναδες και μην ψαχνεις...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2009 07:42 #50 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Αφελής απορία: Αν κάποιο από τα επώνυμα μοντέλα που "κάνουν" πωλήσεις το έλεγαν... Mitsos by G. Dodis, θα πούλαγε το ίδιο; Και σε ποια τιμή;
Δεν θέλω απάντηση μιας κι όλα είναι σχετικά, απλά ηρεμία  και κυρίως ψυχραιμία. Και στο κάτω - κάτω, με τον παρά μου .... και την κυρά μου, δουλεμένα τα έχω, όχι κλεμμένα! Δεν έβαλε κανένας το χέρι στην τσέπη του διπλανού του...

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.201 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection