Γεια σας παιδια!
επειδη σκευτομαι να αγορασω ενα καλο σετακι καλαμι μηχανισμο εννοψη της νεας ψαρευτικης χρονια(φθινοπορο χειμωνα) ειπα να σας ρωτησω να μ πειτε και σεις την αποψη σας...
ελεγα για το antares το τηλεσκοπικο της shimano...το εχει κανεις??
αλλη επιλογη ειναι να χτυπισω ενα δευτερο τρισπαστο aerocast...
καμια ιδεα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αρχικα αυτο ακριβως καναμε Γιαννη και οπως βλεπεις βρηκαμε και τον μπελα μας απο πανω, επειδη μερικοι ασχετοι δεν μπορουν να καταλαβουν την διαφορα μεταξυ ΥOUGO KAI MERCENDES... και δν φτανει μονο αυτο αλλα προσπαθουν και να μας πεισουν πως και τα δυο αμαξια ειναι ισαξια και αδικα πληρωνουμε 40000ευρω για Mercendes...Γεια σας παιδια!
επειδη σκευτομαι να αγορασω ενα καλο σετακι καλαμι μηχανισμο εννοψη της νεας ψαρευτικης χρονια(φθινοπορο χειμωνα) ειπα να σας ρωτησω να μ πειτε και σεις την αποψη σας...
ελεγα για το antares το τηλεσκοπικο της shimano...το εχει κανεις??
αλλη επιλογη ειναι να χτυπισω ενα δευτερο τρισπαστο aerocast...
καμια ιδεα?
σαν μελος του σαιτ βρισκω απαραδεχτη την συμπεριφορα καποιον μελλον (συνηθως νεα μελη) που ξεπιδανε σαν τα μανιταρια, καθε φορα που δημιουργειτε ενα θεμα, λες και ειναι βαλτοι...
θα παρακαλουσα την διαχειρηση του σαιτ να κανει κατι για αυτο το θεμα...αρχιναει και γινετε κουραστικο. ναι μεν θελουμε νεα μελη στο σαιτ, αλλα πανω απο ολα σοβαρα ατομα με ορεξη για μαθηση και εκμαθηση...
Ο Ανδρέας ρώτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο.ΜΠΟΡΕΙ κάποιος ψαράς ή "ψαράς" να του απαντήσει;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εγω παντος χ..ω , γιατι οταν εγω εβγαζα τις 2κιλες - 3κιλες και 4κιλη τσιπουρα στην Ηρακλειτσα - Καβαλας οι αλλοι διπλα μου εβγαζαν τα λιγδακια. Στην Καργιανη φετος πηρα τσιπουρες απο 1μιση κιλο εως 3 κιλα . Η αποκορυφωση ηταν πριν απο 20ημερες περιπου ενα λαυρακι 9,5κιλα με παστομενο γαυρο μοναγγιστρο να ψαρευει στα 150μετρα.Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο
? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εγω παντος χ..ω , γιατι οταν εγω εβγαζα τις 2κιλες - 3κιλες και 4κιλη τσιπουρα στην Ηρακλειτσα - Καβαλας οι αλλοι διπλα μου εβγαζαν τα λιγδακια. Στην Καργιανη φετος πηρα τσιπουρες απο 1μιση κιλο εως 3 κιλα . Η αποκορυφωση ηταν πριν απο 20ημερες περιπου ενα λαυρακι 9,5κιλα με παστομενο γαυρο μοναγγιστρο να ψαρευει στα 150μετρα.Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο
? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω
Ολα ειναι θεμα γουστου και ευχαριστησεις του καθενος μας , ναι εγω τη βρεισκω οταν ψαρευω στα 120+ και αυτο δεν σημαινει οτι βγαζω τον ωμο μου συνεχεια γιατι με καλα εργαλεια και τη γνωση καλης τεχνικης τα μετρα αυτα πιανονται. (ενα μεγαλο ευχαριστω στον Φωτη Κολοβο που ηταν ο υπευθηνος στο να μαθω την τεχνικη των βολων)
Υ.Γ για το λαυρακι μπορει ο μπαμπικος να ρωτησει στην γειτονια γιατι το ειδαν ολοι εκει.
για τα ψαρεματα μου ρωτηστε στην ΔΡΑΜΑ για τον Τασο που δουλευει στο ΤΕΒΕ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
στου μπαμπικου το μερος . Το κολπακι πριν το Σουσι οπως παμε απο καργιανη
εγω παντος χ..ω , γιατι οταν εγω εβγαζα τις 2κιλες - 3κιλες και 4κιλη τσιπουρα στην Ηρακλειτσα - Καβαλας οι αλλοι διπλα μου εβγαζαν τα λιγδακια. Στην Καργιανη φετος πηρα τσιπουρες απο 1μιση κιλο εως 3 κιλα . Η αποκορυφωση ηταν πριν απο 20ημερες περιπου ενα λαυρακι 9,5κιλα με παστομενο γαυρο μοναγγιστρο να ψαρευει στα 150μετρα.Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο
? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω
Ολα ειναι θεμα γουστου και ευχαριστησεις του καθενος μας , ναι εγω τη βρεισκω οταν ψαρευω στα 120+ και αυτο δεν σημαινει οτι βγαζω τον ωμο μου συνεχεια γιατι με καλα εργαλεια και τη γνωση καλης τεχνικης τα μετρα αυτα πιανονται. (ενα μεγαλο ευχαριστω στον Φωτη Κολοβο που ηταν ο υπευθηνος στο να μαθω την τεχνικη των βολων)
Υ.Γ για το λαυρακι μπορει ο μπαμπικος να ρωτησει στην γειτονια γιατι το ειδαν ολοι εκει.
για τα ψαρεματα μου ρωτηστε στην ΔΡΑΜΑ για τον Τασο που δουλευει στο ΤΕΒΕ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Αδερφέ, δε μου λες κατά που ψαρεύεις Κάργιανη, μια που θα κατεβώ αύριο εκεί; Να πάρω κι εγώ καμιά τσιπουρίτσα ο Χριστιανός! Έχω ψοφήσει στα μουρμούρια φέτος (όχι πως με χαλάνε, είμαι ταπεινός και καλόβολος)!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το κατάλαβα το μέρος, Τάσο. Ευχαριστώ πολύ! Αν κατεβείς προς τα εκεί και δεις έναν παλαβό γυαλάκια 95-100 κιλά να ψαρεύει και να τραγουδάει μόνος του να ξέρεις εγώ θα είμαι. Κερνάω και ουισκάκι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
τακη φιλε, δεν ειμαι εμπορας και δεν πουλαω καλαμια με τον τροπο που το λες. εχτισα μερικα καλαμια απο την αρχη, μιας και ασχωλουμε με το rodbuilding και εβαλα αγγελεια στο σαιτόταν πήγα να δω τι θέλει ο Αντρέας έπεσα πάνω του στην πρώτη σελίδα.
Ολα τα δισπαστα που πουλαω Ντινο, ειναι καινουρια. Εντελως αψαρευτα. Τα εχτισα μονος μου με σκοπο να τα πουλησω σε καλες τιμες.
Υ.Γ ο Ανδρέας που χάθηκε ? μήπως πήρε καλάμι ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD