- Δημοσιεύσεις: 260
- Μου αρέσει που έλαβε 2
παιδια στο θεμα μας!η τα δινεις και αγοραζεις zziplex ,century ,conoflex ,ενα καλο daiwa ,shimano η περνεις κατι απλο φθηνο ,κατι για την τσεπη του καθενος.οντως τα zziplex ειναι τσιμπημενα εδω (φωτη αν κανω λαθος διορθωσε με )αλλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω,αλωστε σαν χειροποιητα ανεβαινει και το κοστος αποκτησης.απο την αλλη λεει ο 'παπαθανασιου ' τοσα χρηματα δε τα δινω.οταν θες να ψαρευεις casting ,να ριχνεις 150 + μετρα και να βλεπεις και τη παραμικρη τσιμπια ,εεεεεεεεε τοτε πας στης παραπανω μαρκες.κανενα απο τα τηλεσκοπικα που εχω ψαρεψει μερχι σημερα(αξιας μεχρι και 300ευρω )δεν μου εχει δωσει την αισθηση του 2σπαστου ητε zziplex ,harrison και century poy εχω.
δινεις 200 ευρω παραπανω (gia zziplex)100 gia century kai εχεις ενα απιστευτο εργαλειο στα χερια σου .δε κατηγορω τα τηλ/κα πχ που ψαρευει ο παπαθανασιου ,για τα ψαρεματα που κανει πολυαγγιστρα ειναι τα τελοια .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
παιδια στο θεμα μας!η τα δινεις και αγοραζεις zziplex ,century ,conoflex ,ενα καλο daiwa ,shimano η περνεις κατι απλο φθηνο ,κατι για την τσεπη του καθενος.οντως τα zziplex ειναι τσιμπημενα εδω (φωτη αν κανω λαθος διορθωσε με )αλλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω,αλωστε σαν χειροποιητα ανεβαινει και το κοστος αποκτησης.απο την αλλη λεει ο 'παπαθανασιου ' τοσα χρηματα δε τα δινω.οταν θες να ψαρευεις casting ,να ριχνεις 150 + μετρα και να βλεπεις και τη παραμικρη τσιμπια ,εεεεεεεεε τοτε πας στης παραπανω μαρκες.κανενα απο τα τηλεσκοπικα που εχω ψαρεψει μερχι σημερα(αξιας μεχρι και 300ευρω )δεν μου εχει δωσει την αισθηση του 2σπαστου ητε zziplex ,harrison και century poy εχω.
δινεις 200 ευρω παραπανω (gia zziplex)100 gia century kai εχεις ενα απιστευτο εργαλειο στα χερια σου .δε κατηγορω τα τηλ/κα πχ που ψαρευει ο παπαθανασιου ,για τα ψαρεματα που κανει πολυαγγιστρα ειναι τα τελοια .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ποιο καλαμι γιαννη φοραει εστω και 4 ICLCSG? ποιο καλαμι ειναι 80-150 και τι σημαινει αυτο?
Σε ποιούς να την γράψω...? Θέλω λίστα. Εγώ κάνω σωστές δουλειές αγαπητέ. Μου έχουν φορέσει αλλά με 4+tip, να τους ζητήσω ντε και καλά 7? Μην βγώ βρε παιδί μου εκτός μπάτζετ και χάσω τίποτα λεφτά... Το καλάμι μου, όχι αυτό πούχω καβαλημένο, το άλλο, ο maistros λέω... δεν είναι 40-80, είναι 80-150... δεν το μελέτησες καλά μου φαίνεται το σχέδιο προδιαγραφών παραγωγής. Μάλιστα δεν είναι για γερές μάχες, είναι για ΤΙΣ μάχες. Έχεις να μου στείλεις καμμιά φωτό "δικιά σου" άμεσσα με κάποιο δικό σου ANTISTOIXO για ΜΑΧΕΣ?Ανωμαλια ??
Ζητησε να φορεσουν στο καλαμι σου 7+tip ICLCSG και γραψε μας την τιμη του.
ΥΓ το 7 το αναφερω γιατι το καλαμι σου ειναι 40-80 και για γερες μαχες.![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Που ήσουνα παιδάκι μου εσύ? Πέστα γιατί θα σκάσω... ντε και καλά να πιάσω τα 250 μέτρα απ' την ακτή και μάλιστα με 500 ευρώ... 2 ευρώ το μέτρο πάει πολύ ρε παιδιά... ήμαρτων
παιδια στο θεμα μας!η τα δινεις και αγοραζεις zziplex ,century ,conoflex ,ενα καλο daiwa ,shimano η περνεις κατι απλο φθηνο ,κατι για την τσεπη του καθενος.οντως τα zziplex ειναι τσιμπημενα εδω (φωτη αν κανω λαθος διορθωσε με )αλλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω,αλωστε σαν χειροποιητα ανεβαινει και το κοστος αποκτησης.απο την αλλη λεει ο 'παπαθανασιου ' τοσα χρηματα δε τα δινω.οταν θες να ψαρευεις casting ,να ριχνεις 150 + μετρα και να βλεπεις και τη παραμικρη τσιμπια ,εεεεεεεεε τοτε πας στης παραπανω μαρκες.κανενα απο τα τηλεσκοπικα που εχω ψαρεψει μερχι σημερα(αξιας μεχρι και 300ευρω )δεν μου εχει δωσει την αισθηση του 2σπαστου ητε zziplex ,harrison και century poy εχω.
δινεις 200 ευρω παραπανω (gia zziplex)100 gia century kai εχεις ενα απιστευτο εργαλειο στα χερια σου .δε κατηγορω τα τηλ/κα πχ που ψαρευει ο παπαθανασιου ,για τα ψαρεματα που κανει πολυαγγιστρα ειναι τα τελοια .
Αν μιλατε για τετοιες βολες ρε παιδια, 120-180 μετρα , γιατι να περιε καποιος 4 ζζζζζζιπλεξ και να μην παρει ενα βαρκακι τηλεκατευθυνομενο να του ριχνει τα δωλωματα και στα 250μετρα και να το δινει και στο γιο του να παιζει στη θαλασσα ?
Τστστστστστστσ...δεν σκεφτεσται πρακτικα καθολου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ε ρε τσαμπα διαφημηση που πεφτει.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο
? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Τον ωμο ασ τον βγαλουν....δικος τους ειναι.....οχι ομωσ να παιζουν με τις τσεπες του κοσμακη.....ημαρτον.
Ε μα αδικο εχω ρε μπαμινο
? Ακου 150 μετρα βολη λεει για πσαρεμα ......μη χ....ω
Μια χαρά τα λες! Άσε που θα βγάλουν κανέναν ώμο από το πολύ το ζόρι και θα τους τρέχουμε!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD