Ελαβα ενα mail απο το www.dimensionepescabrindisi.com που λεει οτι 1-15 Αυγουστου θα εχει εκπτωσεις 7% σε μηχανισμους και καλαμια Shimano (στις ηδη χαμηλες τιμες του site).
Οποτε να λοιπον η ευκαιρια που ψαχνει ο Θωμας!
Φιλικα v4vangelis
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ελαβα ενα mail απο το www.dimensionepescabrindisi.com που λεει οτι 1-15 Αυγουστου θα εχει εκπτωσεις 7% σε μηχανισμους και καλαμια Shimano (στις ηδη χαμηλες τιμες του site).
Οποτε να λοιπον η ευκαιρια που ψαχνει ο Θωμας!
Φιλικα v4vangelis
Γιατί ρε παιδιά τόση ξενομανία? Για ένα σετ καλάμι-μηχανισμός ξεσηκώσαμε όλο το Ευρωπαϊκό παρασκήνιο των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Ας αφήσουμε τον Θωμά να ψάξει λίγο και την εγχώρια αγορά. Θα βρει κι' εδώ συμφέρουσες τιμές, και κάτι άλλο: Θα αποκτήσει διαπροσωπική σχέση με τον καταστηματάρχη, πράγμα εξίσου σημαντικό.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ελαβα ενα mail απο το www.dimensionepescabrindisi.com που λεει οτι 1-15 Αυγουστου θα εχει εκπτωσεις 7% σε μηχανισμους και καλαμια Shimano (στις ηδη χαμηλες τιμες του site).
Οποτε να λοιπον η ευκαιρια που ψαχνει ο Θωμας!
Φιλικα v4vangelis
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Πως εξηγείται η διαφορά των 25 και των 40 Ευρώ μεταφορικών?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD