Ερώτηση shimano καλαμι και μηχανησμο shimano

30/07/2009 14:17 #21 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano


θωμα καλησπερα ,φιλε μου ειχες στηλει π.μ και σου απαντησα αλλα κατι γινεται με τα π.μ σου και δε μπορεις να τα παρεις .ρωτα ξανα οτι θες :give_rose: :give_rose: :give_rose:



Έστείλα pm στον adminstrator, ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα και να δώ επιτέλους τα pm μου!!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΛΑΜΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ....!!!

Εύχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 14:34 #22 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
πες μας τη ψαρεμα θες να κανεις? τη χρηματα διαθετεις?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 14:41 #23 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
max 100euro,
casting (medium) απ οτι έχω καταλάβει απο αυτά που γράφονται μέσα στο forum
μέχρι τώρα χρησιμοπόιούσα μόνο τηλεσκόπικα καλάμια όποτε σκέφτομαι να ανέβω μια κατηγορία και να πάω σε 3 σπαστο
Οι βολές μου είναι ψιλόατεχνες, πάνω απο το κεφάλι..γύρω στα 60m
Ψαρεύω με σχετικά καλό καιρό όχι πάνω απο 4, 5max bofor
Γενικά θέλω ενα καλάμι που θα με βοηθήσει να κερδίσω μέτρα και να μου δώσει ερέθισμα να βελτιώσω την τεχνική μου.
Το Shimano hyperloop ακούγεται καλό αλλα δεν το έχω δει καν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 15:50 #24 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
max 100 ευρω μονο για το καλαμι(αν εννοεις και μηχανισμο ,απλα ξεχναμε τα 100 ευρω)3σπαστο light στα 100 ευρω ,λιγο δυσκολο.το hyperllop σε 3σπαστο απλα ξεχνα το γιατι ειναι πολυ'βαρυ' και ογκοδες.3σπαστο απιστευτο ψαροκαλαμο veret tuareg αλλα εκει παμε ψιλα.για Light casting απο shimano καλο ηταν το beastmaster το quiver αλλα καταργηθηκε ,για τετοια φαση θα μπορουσες να παρεις και ενα heavy feeder να κανεις μια χαρα τη δουλεια σου και να αλαζεις και 'της' μυτες.ριξε και μια ματια στα hiro ,εχει καλαμια 3σπαστα σε καλες τιμες και σαν εταιρια ειναι αξιολογη ,απο κει και περα ομως δεν τα εχω ψαρεψει  www.anglermania.com/product.php?xProd=278&xSec=92  -  www.anglermania.com/product.php?xProd=235&xSec=92  -  www.anglermania.com/product.php?xProd=194&xSec=92  .σε 3σπαστο με προβληματιζει το χρηματικο ποσο ,για αυτο δεν αναφερω αλλες εταιριες ,ας ακουσουμε και αλλες γνωμες.απο κει και περα περνεις ενα αξιοπρεπες τηλεσκοπικο και κανεις τη δουλεια σου μια χαρα!
υ.γ μπορεις να ψωνισεις απο το συγκεκριμενο καταστημα ,απο οτι ξερω στελνει αντικαταβολη απο κυπρο :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 16:01 #25 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
100 euro για το καλάμι..
Ήμουν προετοιμασμένος να δώσω περισσότερα αλλα με χτύπησε η "πόρτα" της οικονομικής κρίσης..
Απ'οτι καταλάβαινω πλέον κοιτάμε και για τηλεσκόπικο.

Περιμένω προτάσεις!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 16:35 #26 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano

100 euro για το καλάμι..
Ήμουν προετοιμασμένος να δώσω περισσότερα αλλα με χτύπησε η "πόρτα" της οικονομικής κρίσης..
Απ'οτι καταλάβαινω πλέον κοιτάμε και για τηλεσκόπικο.

Περιμένω προτάσεις!!

www.anglermania.com/product.php?xProd=235&xSec=92
αυτο πιστευω ειναι μια χαρα ,'ξεφευγεις' μονο 10 ευρω παραπανω αλλα περνεις 3σπαστο

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 16:53 #27 από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨
Απαντήθηκε από Θωμάς ο ¨Θεσσαλός¨ στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
Φαινεται καλή επιλογή,
Έστειλα mail και τους ζήτησα να μου πούνε τιμή με μεταφορικά
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει το συγκεκριμένο καλάμι?.
Το συγκεκριμένο μαγαζί ειναι στην Κύπρο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 17:14 #28 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
ναι στη κυπρο ειναι      Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  Telephone: 357 99 580 233
Venizelou 13, Ormidhia, Larnaca, Cyprus

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 17:32 #29 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
Το συγκεκριμενο καταστημα δοκιμαζει καλαμια και μηχανισμους 1 προς 1,οτι βλεπεις εκει μεσα ειναι δοκιμασμενο πριν μπει στο σιτε ακομα και lures δοκιμαζονται,υπαρχει μια ολοκληρη ομαδα για αυτο το σκοπο,μην σε ξεγελουν οι τιμες τα προιοντα ειναι Α+
επιασα 4-5 τεχνητα και με επιασε τηλεφωνο ο ιδιοκτητης απο μονος του να μου εξηγησει τι και πως δουλευουν,ως και για συνδιασμους καλαμιων-μηχανισμων με γνωμονα το βαρος ειπαμε  στο τελος  :heart:
ελπιζω να βοηθησα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2009 22:47 #30 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: shimano καλαμι και μηχανησμο shimano
μολις μαθεις για τα μεταφορικα ενυμερωσε και εμας αν θελεις.

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.192 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection