Ερώτηση Αγορα τρίσπαστου surf

12/02/2009 21:36 #21 από spaiderman6
Απαντήθηκε από spaiderman6 στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Πραγματικα φιλοι μου δεν ξερω κατα ποσο υπαρχουν φθηνα καλαμια που να μπορουν να ριξουν αγκυρα 150 γραμμαριων συν τα ψιψιψινια και τα κοκοψονια =180 γραμμαρια μια βολη ψαρευτικη της ταξεως των 80 με 100 μετρον χωρις να νιωσεις το καλαμι να ποναει. Και ενα αλλο ερωτημα ειναι ποσες φορες θα αντεξει να ξεκαρφωσει 150 αγκυρα απο τον βυθο οπου ασκουνται και εκει τρομερες πιεσεις στο καλαμι. Αν αποδεδειγμενα ενα καλαμι της ταξης τον 100με 200 ευρω προσφερει αφοβα αυτα τα πραγματα τοτε   θα :BangHead: και θα βγαλω στο σφυρι τα ακριβοπληρωμενα μου.

ψαρευα χρονια με ενα καλαμι τον 20 εβρο κ 20-40γρα. κ εβαζα 150γρ. βαριδια κ δεν παθενε τιποτα εσπασε απο προσκρουσει σε βραχο α ξεχασα τηλεσκοπικο ηταν κ εσπασε μονο το ενα στελεχος.

                    φιλικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 22:21 #22 από BIGMAIK
Απαντήθηκε από BIGMAIK στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Πραγματικα φιλοι μου δεν ξερω κατα ποσο υπαρχουν φθηνα καλαμια που να μπορουν να ριξουν αγκυρα 150 γραμμαριων συν τα ψιψιψινια και τα κοκοψονια =180 γραμμαρια μια βολη ψαρευτικη της ταξεως των 80 με 100 μετρον χωρις να νιωσεις το καλαμι να ποναει. Και ενα αλλο ερωτημα ειναι ποσες φορες θα αντεξει να ξεκαρφωσει 150 αγκυρα απο τον βυθο οπου ασκουνται και εκει τρομερες πιεσεις στο καλαμι. Αν αποδεδειγμενα ενα καλαμι της ταξης τον 100με 200 ευρω προσφερει αφοβα αυτα τα πραγματα τοτε   θα :BangHead: και θα βγαλω στο σφυρι τα ακριβοπληρωμενα μου.

ψαρευα χρονια με ενα καλαμι τον 20 εβρο κ 20-40γρα. κ εβαζα 150γρ. βαριδια κ δεν παθενε τιποτα εσπασε απο προσκρουσει σε βραχο α ξεχασα τηλεσκοπικο ηταν κ εσπασε μονο το ενα στελεχος.

                    φιλικα.

Ειχες 80 με 100 μετρα βολη αν ναι σε παρακαλω το θελω ας εχει σπασει ..Φιλικα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 22:27 #23 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Αγαπητέ Γιώργο τα έγραψα αυτά γιατί ο Πάνος θέλει να ρίχνει με 150 +γραμ,αλώστε για να πετάξεις λίγο μακριά θέλεις μια σχετικά τεχνική βολή,
εμένα το καλάμι δεν μου έσπασε με τεχνική αιώρησης (pentulum) αλλά με από εδάφους (otg)
να σε πάντα καλά  γιώργος.


Γιώργο, είναι διαφορετικές οι πιέσεις που ασκούνται από προπονημένους ρίπτες οι οποίοι φέρνουν τα καλάμια στα όριά τους και διαφορετικές  από τους λοιπούς ψαράδες που δεν κατέχουν σε βάθος τις τεχνικές.

Σε κάθε περίπτωση πάντως....ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙΣ!!!!! :crazy: :crazy:

Φιλικά Γιώργος

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2009 23:25 #24 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Λιπον..........daiwa..........1)TN 60 HH 5,98Μ /Τετρασπστο/845γρ το βαρος του/200-600γρ αχιον
                                      2)j sp s 45 hp 4.47m/trispasto/670 gr  βαρος/150-500grαχιον

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 10:34 #25 από sarigiko (Κώστας)
Απαντήθηκε από sarigiko (Κώστας) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

.1)TN 60 HH 5,98Μ /Τετρασπστο/845γρ το βαρος του/200-600γρ αχιον
                                      2)j sp s 45 hp 4.47m/trispasto/670 gr  βαρος/150-500grαχιον


επιλογή τρίτη  μήκος όσο θέλουμε, κομμάτι ένα, υλικό  ατσαλόβεργα,  μάρκα "Μανώλης (σιδερικά γειτονιάς)",  3000 gr και βάλε βάρος,  απεριόριστο axion. ........

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 12:04 #26 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

.1)TN 60 HH 5,98Μ /Τετρασπστο/845γρ το βαρος του/200-600γρ αχιον
                                      2)j sp s 45 hp 4.47m/trispasto/670 gr  βαρος/150-500grαχιον


επιλογή τρίτη  μήκος όσο θέλουμε, κομμάτι ένα, υλικό  ατσαλόβεργα,  μάρκα "Μανώλης (σιδερικά γειτονιάς)",  3000 gr και βάλε βάρος,  απεριόριστο axion. ........

Εχεις διαθεση για χιουμορ Ντινο
Καλο καλημερα

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2009 13:06 #27 από Ippokratis
Απαντήθηκε από Ippokratis στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Μπορείτε να κοιτάξετε και τα τρίσπαστα της Hiro.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.159 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection