- Δημοσιεύσεις: 62
- Μου αρέσει που έλαβε 0
ψαρευα χρονια με ενα καλαμι τον 20 εβρο κ 20-40γρα. κ εβαζα 150γρ. βαριδια κ δεν παθενε τιποτα εσπασε απο προσκρουσει σε βραχο α ξεχασα τηλεσκοπικο ηταν κ εσπασε μονο το ενα στελεχος.Πραγματικα φιλοι μου δεν ξερω κατα ποσο υπαρχουν φθηνα καλαμια που να μπορουν να ριξουν αγκυρα 150 γραμμαριων συν τα ψιψιψινια και τα κοκοψονια =180 γραμμαρια μια βολη ψαρευτικη της ταξεως των 80 με 100 μετρον χωρις να νιωσεις το καλαμι να ποναει. Και ενα αλλο ερωτημα ειναι ποσες φορες θα αντεξει να ξεκαρφωσει 150 αγκυρα απο τον βυθο οπου ασκουνται και εκει τρομερες πιεσεις στο καλαμι. Αν αποδεδειγμενα ενα καλαμι της ταξης τον 100με 200 ευρω προσφερει αφοβα αυτα τα πραγματα τοτε θα
και θα βγαλω στο σφυρι τα ακριβοπληρωμενα μου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ειχες 80 με 100 μετρα βολη αν ναι σε παρακαλω το θελω ας εχει σπασει ..Φιλικα
ψαρευα χρονια με ενα καλαμι τον 20 εβρο κ 20-40γρα. κ εβαζα 150γρ. βαριδια κ δεν παθενε τιποτα εσπασε απο προσκρουσει σε βραχο α ξεχασα τηλεσκοπικο ηταν κ εσπασε μονο το ενα στελεχος.Πραγματικα φιλοι μου δεν ξερω κατα ποσο υπαρχουν φθηνα καλαμια που να μπορουν να ριξουν αγκυρα 150 γραμμαριων συν τα ψιψιψινια και τα κοκοψονια =180 γραμμαρια μια βολη ψαρευτικη της ταξεως των 80 με 100 μετρον χωρις να νιωσεις το καλαμι να ποναει. Και ενα αλλο ερωτημα ειναι ποσες φορες θα αντεξει να ξεκαρφωσει 150 αγκυρα απο τον βυθο οπου ασκουνται και εκει τρομερες πιεσεις στο καλαμι. Αν αποδεδειγμενα ενα καλαμι της ταξης τον 100με 200 ευρω προσφερει αφοβα αυτα τα πραγματα τοτε θα
και θα βγαλω στο σφυρι τα ακριβοπληρωμενα μου.
φιλικα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αγαπητέ Γιώργο τα έγραψα αυτά γιατί ο Πάνος θέλει να ρίχνει με 150 +γραμ,αλώστε για να πετάξεις λίγο μακριά θέλεις μια σχετικά τεχνική βολή,
εμένα το καλάμι δεν μου έσπασε με τεχνική αιώρησης (pentulum) αλλά με από εδάφους (otg)
να σε πάντα καλά γιώργος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
.1)TN 60 HH 5,98Μ /Τετρασπστο/845γρ το βαρος του/200-600γρ αχιον
2)j sp s 45 hp 4.47m/trispasto/670 gr βαρος/150-500grαχιον
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εχεις διαθεση για χιουμορ Ντινο
.1)TN 60 HH 5,98Μ /Τετρασπστο/845γρ το βαρος του/200-600γρ αχιον
2)j sp s 45 hp 4.47m/trispasto/670 gr βαρος/150-500grαχιον
επιλογή τρίτη μήκος όσο θέλουμε, κομμάτι ένα, υλικό ατσαλόβεργα, μάρκα "Μανώλης (σιδερικά γειτονιάς)", 3000 gr και βάλε βάρος, απεριόριστο axion. ........
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD