Ερώτηση Αγορα τρίσπαστου surf

11/02/2009 14:02 #1 από Πανος
Αγορα τρίσπαστου surf δημιουργήθηκε από Πανος
Καλησπερα σε όλους
Ηρθε η ωρα να δοκιμασω και εγω την τύχη μου με ενα τρισπαστο,ψαχνω λοιπον για ενα καλαμι κατα προτιμηση carbon με c/w 200-250γρ
και τιμη εως και τα 200ευρω(εστω και λιγο πιο πανω).Για την ωρα βλεπω shimano beastmaster,shimano aerocast αν και αρκετα πιο ακριβο απο τα δεδομενα μου,penn powerstix και shimano super aero technium bx που εχω βρει σε μεταχειρισμενο.
Παρακαλω τα φωτα σας σχετικα με αυτα τα μοντελλα η και καποιο που εχετε να μου προτεινετε.
Ευχαριστω Πανος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 14:20 #2 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Αγαπητε φιλε πανο γεια σου καταρχην κ πανω απο ολα.
Τα καλαμια που αναφερεις ειναι ολα παρα μα παρα πολυ καλα με προταιρεοτητα στα καλαμια της σιμανο χωρις αυτο να σημαινει οτι τα καλαμια της πεν δεν ειναι εξισου καλα.
Ειδικα εγω εχω το power stick conventional κ μπορω να σου πως οτι ειναι αριστο καλαμι κ δεν ειναι τυχαιο οτι στην Αμερικη η penn ειναι ισως η σημαντικοτερη εταιρεια στο χωρο της αλιειας.
Δεν ξερω ομως γιατι θελεις τρισπαστο καλαμι κ οχι ενα σκληρο δισπαστο αφου αναφερεσε σε τετοιο μεγαλο cw .
κοιτα παντως κ τα καλαμια της bad bass .

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 14:36 #3 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
θα συμφωνησω με το Νασο περι δισπαστου.
Βεβαια δεν ξερω αν και κατα ποσο ειναι εφικτο να παρεις ενα δισπαστο bad bass με 200 ευρω.
Το λεω γιατι απο οσο γνωριζω στη συγκεκριμενη εταιρια τα δισπαστα εχουν διπλασια τιμη και αν φτασεις σε αυτα τα χρηματα τοτε οι επιλογες σου πλυθαινουν (με λιγα λογια πας αλλου...) 
Τωρα σχετικα με τα καλαμια που αναφερεις πιο πανω εγω στη θεση σου θα διαλεγα κατι σε penn.
Τα σερφοκαλαμα της σιμανο δεν με πειθουν γενικα (προσωπικη μου παντα αποψη)
Καλη σε αλλων τεχνικων καλαμια πχ spinning οπως επισης και σε μηχανισμους αλλα οχι σε σερφοκαλαμα.
Ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες εκτιμησεις και αποψεις και ουδεμια σχεση εχουν με το να σε επηρεασουν στην αγορα σου.

ΚΑΠΕΤΑΝ

Υ.Γ. Επισης η σιμανο κανει και πολυ ωραια ποδηλατα :rofl: :crazy:

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 15:03 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Καλησπερα σε όλους
Ηρθε η ωρα να δοκιμασω και εγω την τύχη μου με ενα τρισπαστο,ψαχνω λοιπον για ενα καλαμι κατα προτιμηση carbon με c/w 200-250γρ
και τιμη εως και τα 200ευρω(εστω και λιγο πιο πανω).Για την ωρα βλεπω shimano beastmaster,shimano aerocast αν και αρκετα πιο ακριβο απο τα δεδομενα μου,penn powerstix και shimano super aero technium bx που εχω βρει σε μεταχειρισμενο.
Παρακαλω τα φωτα σας σχετικα με αυτα τα μοντελλα η και καποιο που εχετε να μου προτεινετε.
Ευχαριστω Πανος


Πάνο,

c/w 200-250γρ ???
Που θέλεις να το ψαρέψεις αυτό το καλάμι;  :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 15:23 #5 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Το θελω κυριως για να αρχισω να ψαρευω σε πιο χοντρους καιρους,και να μπορω να ριχνω σχετικα ανετα 150 μολυβια,χωρις να εχω το φοβο να μου μεινει στα χερια.Μια και μεχρι τωρα στα τηλεσκοπικα που εχω με αξιον 150 και 200 με το ζορι ριχνω 120γρ πιστευοντας οτι σε μια πιο αποτομη βολη θα μου μεινει στα χερια.
Οσο για τα δυσπαστα δεν τα σκεφτομαι για την ωρα λογω δυσκολιας στη μεταφορα και κυριως λογο κοστους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 17:57 #6 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
καλησπέρα  μια που λέτε για τρισπαστα και pen  εχω βρει αυτο εδω www.fishingtackle24.de/product_info.php?...erRods-SurfShoreRods
και  σκέφτομαι να το παραγγείλω .αλλά ας ακούσω και καμιά γνώμη. 

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 19:22 #7 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
[move]shimano[/move]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 20:29 #8 από Γαλλής Γιώργος
Απαντήθηκε από Γαλλής Γιώργος στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
shimano super aero technium 425 cx με 150 γραμ έσπασε στο τρίτο στέλεχος 5 πόντους από την βάση ,στην προπόνηση σε γκαζόν
το πολύ να το χρησιμοποίησης  με 110 γραμ. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 21:27 #9 από Δημήτρης (DimitrisG)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (DimitrisG) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Αγαπητε φιλε πανο γεια σου καταρχην κ πανω απο ολα.
Τα καλαμια που αναφερεις ειναι ολα παρα μα παρα πολυ καλα με προταιρεοτητα στα καλαμια της σιμανο χωρις αυτο να σημαινει οτι τα καλαμια της πεν δεν ειναι εξισου καλα.
Ειδικα εγω εχω το power stick conventional κ μπορω να σου πως οτι ειναι αριστο καλαμι κ δεν ειναι τυχαιο οτι στην Αμερικη η penn ειναι ισως η σημαντικοτερη εταιρεια στο χωρο της αλιειας.
Δεν ξερω ομως γιατι θελεις τρισπαστο καλαμι κ οχι ενα σκληρο δισπαστο αφου αναφερεσε σε τετοιο μεγαλο cw .
[glow=red,2,300]κοιτα παντως κ τα καλαμια της bad bass .
[/glow]


Ειχα την ατυχια να σπασω 3 καλαμια κατα την βολη, με βαρος πολυ κατω απο το ανωτατο επιτρεπομενο.
Καποιο μαλακο καλαμι της Bad bass θα αγοραζα αλλα ως εκει. Εαν θα επρεπε να παρω κατι ποιο δυνατο θα κοιταγα αλλου. (Ζziplex 4 sure & Century) και σε ποιο χαμηλα κοστολογια, Italcanna, Penn, Shimano, Veret, Trabuco.....

#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 00:31 #10 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

shimano super aero technium 425 cx με 150 γραμ έσπασε στο τρίτο στέλεχος 5 πόντους από την βάση ,στην προπόνηση σε γκαζόν
το πολύ να το χρησιμοποίησης  με 110 γραμ. :give_rose:


Συνονόματε, δεν είναι αυτά τα καλάμια για τέτοια πράματα!!
Το έχω και γω το καλάμι, είμαι πολύ ευχαριστημένος από την "αλιευτική" συμπεριφορά του και από την αντοχή του στο χρόνο αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα το συνιστούσα για προπόνηση σε τεχνικές βολές.

Φιλικά Γιώργος

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.198 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection