Ερώτηση Αγορα τρίσπαστου surf

12/02/2009 09:27 #11 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Καλησπερα σε όλους
Ηρθε η ωρα να δοκιμασω και εγω την τύχη μου με ενα τρισπαστο,ψαχνω λοιπον για ενα καλαμι κατα προτιμηση carbon με c/w 200-250γρ
και τιμη εως και τα 200ευρω(εστω και λιγο πιο πανω).Για την ωρα βλεπω shimano beastmaster,shimano aerocast αν και αρκετα πιο ακριβο απο τα δεδομενα μου,penn powerstix και shimano super aero technium bx που εχω βρει σε μεταχειρισμενο.
Παρακαλω τα φωτα σας σχετικα με αυτα τα μοντελλα η και καποιο που εχετε να μου προτεινετε.
Ευχαριστω Πανος



καλημερα φιλε μου.
θα σου προτεινα να ριξεις μια ματια και στο triana zx 200.
κοστιζει γυρω στα 300,αλλα ολοι κανουν εκπτωση οποτε μπορεις να το βρεις πιο κατω.
διαφορετικα κοιτα το shimano beastmaster quiver.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 11:11 #12 από Γαλλής Γιώργος
Απαντήθηκε από Γαλλής Γιώργος στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Αγαπητέ Γιώργο τα έγραψα αυτά γιατί ο Πάνος θέλει να ρίχνει με 150 +γραμ,αλώστε για να πετάξεις λίγο μακριά θέλεις μια σχετικά τεχνική βολή,
εμένα το καλάμι δεν μου έσπασε με τεχνική αιώρησης (pentulum) αλλά με από εδάφους (otg)
να σε πάντα καλά  γιώργος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 12:30 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

διαφορετικα κοιτα το shimano beastmaster quiver.


Το quiver το έχω, πολύ καλό καλάμι για ψάρεμα αλλά 200γρ δεν ρίχνει με τίποτα ούτε με την πιο χοντρή του μύτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 12:59 #14 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Ευχαριστω για τις απαντησεις,πραγματικα το καλαμι το θελω για αυτο που εγραψα και πιο πανω.
Εχω αρχισει να ψαρευω σε πιο χοντρους καιρους μια και 4-5 μερες την βδομαδα τρωο κατι 5αρια βορια και τα τηλεσκοπικα μου φαινονται λιγα.Κυριως θελω 150γρ αγκυρες να ριχνω,δεν ψαχνω για την απολυτη αποσταση,αλλα την σιγουρια οτι το καλαμι δεν θα μου μεινει στα χερια.Γιαυτο και ανεφερα τα παραπανω καλαμια μια και ειδα οτι το c/w τους ειναι 200-250 και υπεθεσα οτι θα ειναι αρκετα,μια και δεν εχω δει ουτε εχω δουλεψει κανενα απο αυτα.Τωρα βεβαια αν η μονη λυση ειναι σε δυσπαστα που ξεφευγουν αρκετα απο τα 200 ευρω που εχω βαλει στοχο,μαλλον θα το παλεψω με οτι εχω, εκτος και αν υπαρχει καλαμι που εχει δοκιμασει καποιος και μπορει να μου προτεινει.Παρεπιμπτοντως το καλαμι θα ειναι αποκλειστικα για ψαρεμα,δεν με ενδιαφερουν οι αγωνιστικες βολες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 14:02 #15 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Φίλε Πάνο Γειά χαρά :

Απαντώ επειδή είπες πως κοιτάς για καλάμι τρίσπαστο η δίσπαστο, και αν δεν ενδειαφέρεσε ντέ και και καλά για κάποια 'έπώνυμα' θα σου έλεγα να δείς τα καλάμια του Κορωναίου, τρίσπαστο στα 5 μ. με cw στα 100-200 και αρκετά αξιόποιστο όσο και σκυλί, και μόνο 100 ευρώπουλα.

εγώ τό πήρα γιατί ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιό 'βαρύ' για πιο δυνατούς καιρούς και μου ήρθε κουτί, διότι ούτε για 'βολές' το έχω ούτε για  να ρίχνω στα 500 +μέτρα, για ψάρεμα στον καιρό το πήρα, και τα πάει μια χαρά, οπότε το να δώσω 300+ ευρώ για κάτι που δεν ξέρω αν τελικά θα χρησιμοποιήσω και μετά να ψάχνω αγοραστές δεν το θεωρώ καλή ιδέα.

Αν είσαι απο Αθήνα δεν θα χάσεις τίποτα να πάς απο το μαγαζί του και να το δοκιμάσεις ο ίδιος.

υπάρχει και στην ενότητα ' Καλάμια ' στην σελίδα 2 πάνω πάνω

Φιλικά
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 14:47 #16 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Αλήθεια αυτά τα καλάμια Κορωναίος τι ρόλο βαράνε; Ξέρετε;Τα έχετε δοκιμάσει;Τα έβλεπα στις διαφημήσεις στα περιοδικά και πα΄ντα το έιχα απορεία!!!!



BΒρήκα την συζήτηση!!!!Sorry!!!

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 15:48 #17 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Δυστυχως δεν ειμαι απο Αθηνα αλλα το βλεπω ποτε ποτε σε διαφημισεις σε περιοδικα,και πιστευω πως θα στελνει και αντικαταβολη αρα μαλλον θα το δοκιμασω.Παντως και απο μια αλλη συζητηση θυμαμαι πως καποια παιδια που τα ειχαν χρησιμοποιηση ελεγαν καλα λογια.
Ευχαριστω Βασιλη,μαλλον με ξεμπλεξες  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 16:35 #18 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Εβλεπα τις συζητησεις στην δευτερη σελιδα και ειδα οτι παλι μαζι το συζητουσαμε Βασιλη  :blush:,αλλα το ειχα ξεχασει γιατι τελικα τοτε δεν πηρα τιποτα.Τωρα Ομως μαλλον εκει θα καταληξω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 18:09 #19 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Απαντήθηκε από Μάκης (ΙΧΘΥΣ) στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf

Φίλε Πάνο Γειά χαρά :

Απαντώ επειδή είπες πως κοιτάς για καλάμι τρίσπαστο η δίσπαστο, και αν δεν ενδειαφέρεσε ντέ και και καλά για κάποια 'έπώνυμα' θα σου έλεγα να δείς τα καλάμια του Κορωναίου, τρίσπαστο στα 5 μ. με cw στα 100-200 και αρκετά αξιόποιστο όσο και σκυλί, και μόνο 100 ευρώπουλα.

εγώ τό πήρα γιατί ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιό 'βαρύ' για πιο δυνατούς καιρούς και μου ήρθε κουτί, διότι ούτε για 'βολές' το έχω ούτε για  να ρίχνω στα 500 +μέτρα, για ψάρεμα στον καιρό το πήρα, και τα πάει μια χαρά, οπότε το να δώσω 300+ ευρώ για κάτι που δεν ξέρω αν τελικά θα χρησιμοποιήσω και μετά να ψάχνω αγοραστές δεν το θεωρώ καλή ιδέα.

Αν είσαι απο Αθήνα δεν θα χάσεις τίποτα να πάς απο το μαγαζί του και να το δοκιμάσεις ο ίδιος.

υπάρχει και στην ενότητα ' Καλάμια ' στην σελίδα 2 πάνω πάνω

Φιλικά
Βασίλης


Να ανοίξω μια παρένθεση λέγοντας πως έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια και για τα μηχανάκια του όσον αφορά τη σχέση τιμής ποιότητας. Ειδικά για δοκιμή είναι πολύ προσιτοί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 21:19 #20 από BIGMAIK
Απαντήθηκε από BIGMAIK στο θέμα Απ: Αγορα τρίσπαστου surf
Πραγματικα φιλοι μου δεν ξερω κατα ποσο υπαρχουν φθηνα καλαμια που να μπορουν να ριξουν αγκυρα 150 γραμμαριων συν τα ψιψιψινια και τα κοκοψονια =180 γραμμαρια μια βολη ψαρευτικη της ταξεως των 80 με 100 μετρον χωρις να νιωσεις το καλαμι να ποναει. Και ενα αλλο ερωτημα ειναι ποσες φορες θα αντεξει να ξεκαρφωσει 150 αγκυρα απο τον βυθο οπου ασκουνται και εκει τρομερες πιεσεις στο καλαμι. Αν αποδεδειγμενα ενα καλαμι της ταξης τον 100με 200 ευρω προσφερει αφοβα αυτα τα πραγματα τοτε  θα :BangHead: και θα βγαλω στο σφυρι τα ακριβοπληρωμενα μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.174 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection