Ερώτηση Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων

12/10/2007 23:01 #5 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Γιάννη γεια σου. Απαντήσεις στις απορίες σου.
1.Δεν χρειάζονται μεγάλες ποσότητες 200-400gr είναι αρκετό. Το βρίσκω φτηνά στο κέντρο (Σοφοκλέους πέριξ).
2.Για το ζύγισμα. Στα καλάμια που φτιάχνω, ιδανικό ζύγισμα θεωρώ ότι επιτυγχάνεται αν μπορέσω το κέντρο βάρους του καλαμιού μαζί με τον μηχανισμό να πλησιάζει, όσο είναι δυνατόν κοντά στην βάση του μηχανισμού και θεωρητικά πάνω του. Βεβαίως και παίζει μεγάλο ρόλο το άνοιγμα των χεριών του ρίπτη. Στο τέλειο καλάμι πρέπει κανονικά το πίσω κομμάτι να μπορούσε να επεκτείνεται ή να μαζεύετε για να προσαρμόζετε στο άνοιγμα των χεριών . Δυστυχώς οι εταιρείες μιας και δουλεύουν με ελάχιστα κέρδη (το 95% της εργοστασιακής τιμής εξαγωγής αντιστοιχεί σε έξοδα προβολής, προσωπικό, έρευνα και διάθεση) είναι υποχρεωμένες να ακολουθούν την μέση χρυσή τομή για όλους παραγωγής, που  σε τελική κατάληξη, βολεύει όλους.
3.Βολές? Καθόλου κουραστικό. Άλλωστε γιατί να σας προσφέρω κάτι εάν δεν είμαι σίγουρος ότι εργάζεται άψογα? Το αναλύω. Όταν κάνεις βολή χρειάζεται Χ ενέργεια για μια ρίψη. Σε αυτήν την περίπτωση με το ίδιο έργο από τον χρήστη, έχουμε αύξηση ελάχιστα (βάρος Hg X μήκος βάσης-τάπας) της ροπής στρέψης και επομένως της ενέργειας. Δεν θέλω να το αναλύσω γιατί πρέπει να γράφω και τελειωμό να μην έχω. Όταν σταματήσει η βολή το καλάμι βρίσκεται σχεδόν οριζόντιο ή 45 μοίρες το πολύ πάνω. Σε αυτήν την περίπτωση έχουμε μηδενισμό όλου του έργου. Μόνο μια μικρή οπισθοδρόμηση έχουμε στο καλάμι προς το σώμα μας, που σε τελευταία κατάληξη, έχουμε αύξηση ταχύτητας εξαγωγής τρίχας από δακτυλίδια, πράγμα και πάλι επιθυμητό/ . Όταν παλεύεις ένα μεγάλο ψάρι, πότε είναι ποιο κουραστικό το καλάμι. Όταν το έχεις στα χέρια ή όταν η βάση του είναι ανάμεσα στα σκέλια σου? Κάπως σαν σκέλια εργάζεται το αντίβαρο, μιας και έχουμε πρόσθετο βάρος πίσω. Βεβαίως και πρέπει να είναι ελαφρύ το καλάμι. Όσο ποιο ελαφρύ το καλάμι, τόσο ποιο γρήγορη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει την στιγμή της ρίψης. Μικρό βάρος = μικρή αδράνεια. Μικρή αδράνεια= αύξηση ταχύτητας. Αύξηση ταχύτητας= Αύξηση ταχύτητας βολίδας κ.τ.λ. ΑΛΛΑ κυριολεκτικά παίζει ρόλο το βάρος του καλαμιού ΜΟΝΟ μεταξύ βάσης μηχανισμού και μύτης. Αυτό είναι επιθυμητό και όλοι το προσπαθούν με εξωτικά και όχι μόνο υλικά.
Νομίζω ελάχιστα πρέπει να σε έχω καλύψει. Αν πρέπει να σε καλύψω πλήρως, πρέπει να γράφω… γράφω, που δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δρουκας Χρηστος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2007 23:10 #6 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Βασίλη γεια σου. Το πρόσθετο κομμάτι, βιδώνει στην τάπα. Επομένως ως χρήστης κάνεις ότι σε βολεύει καλύτερα. Το αφήνεις μόνιμα ή το αφαιρείς μετά την ρήψη. Η συγκεκριμένη κατασκευή απευθύνεται περισσότερο σε καλάμια που ψαρεύουν στατικά, μιάς και το μόνο που προσφέρουν είναι αύξηση έργου στην στιγμή της ρίψης. Εγώ το έχω μόνιμα στο εγγλέζικο καλάμι μου, βέβαια με μικρό βάρος Hg=60gr. Δεν με κουράζει γιατί είναι κοντά στο σώμα. Το σχέδιο είναι καθαρή τομή. Η οπή μπορεί να γίνει και πάνω στο πάσο, χωρίς  την χρήση σωληνάκι. Σε τελική κατάληξη ρόλο παίζει μόνο η εσωτερικές διαστάσεις του δοχείου σε συνάρτηση με το βάρος του υδραργύρου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2007 23:31 #7 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Αντρέα , ευχαριστώ για την απάντηση , αλλά,

Συνεχίζω να μη καταλαβαίνω την όλη λειτουργία.

Τί ρόλο παίζει η οπή εξαερισμού και τι το μεσαίο 'διάφραγμα' ?

Sorry ,που σε βάζω να γράφεις. Εσύ φταίς , που μας ανάβεις τα αίματα !

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2007 23:47 #8 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Πασχάλη γεια σου. Αυτό ήθελα να αποφύγω το πολύ γράψιμο. Αλλά να σε…… αφήσω παραπονεμένο……. δεν μου πάει. Ξεκινώ. Καλάμια χρησιμοποιώ αποκλειστικά δικά μου. Αγοράζω μόνο στελέχη, δακτυλίδια, βάσεις από το εξωτερικό και κατασκευάζω, ότι μπορώ καλύτερο.  Αν είσαι στην συνάντηση Εδώ στην Αθήνα θα έχω δύο για να καταλάβεις. Επίσης έχει δοκιμαστεί σε καλάμια φίλων (δεν μπορώ να αναφερθώ σε μάρκες, για να μην θεωρηθεί διαφήμιση). Όσον αφορά την τεχνική, δίνω μεγάλη βάση στην ελάχιστη απώλεια του έργου που παράγει ο ρίπτης την στιγμή της βολής και λιγότερο στην ίδια την τεχνική. Μην ξεχνάμε η ιδέα είναι άλλων και εγώ μόνο βελτίωσα το συγκεκριμένο project, με τελική κατάληξη να είναι αντιεμπορικό για παραγωγή. Για την αύξηση του μήκους ρίψης. Κάνε μια απλή δοκιμή να πειστείς. Πάρε ένα κομμάτι μολύβι, αν μπορείς φύλλο και τύλιξε το, κοντά στην τάπα. Και δέσιμο καλό με μονωτική ταινία (όχι ταινία συσκευασίας). Κάνε μια βολή. Σημάδεψε την τρίχα στην μπομπίνα να ξέρεις  πόση έφυγε. (κόμπος κλωστή). Αφαίρεσε το βάρος και κάνε πάλι μια βολή με την ίδια δύναμη στο περίπου. Δες την διαφορά και μετά πες μας τις εντυπώσεις σου.
Κράτα μόνο τα έξεις δεδομένα
Για βάρος βολίδας>80gr
Μήκος καλαμιού 4- 4.5 μέτρα 200gr
Μήκος καλαμιού 3.5- 3.9 μέτρα 350gr
Μήκος καλαμιού 3- 3.4 μέτρα 450gr
Για βάρος βολίδας<80gr
Μήκος καλαμιού 4- 4.5 μέτρα 250gr
Μήκος καλαμιού 3.5- 3.9 μέτρα 400gr
Μήκος καλαμιού 3- 3.4 μέτρα 500gr
Δεν είναι Hg επομένως μιλάω για μικρότερη απόδοση, λόγω σταθερή μάζας του μολύβδου.
Για το επίπονο. Ναι έχεις δίκιο. Αλλά καμία εταιρεία δεν θα ασχοληθεί με κάτι που μπορεί οι άλλοι να το αναφέρουν, ως μειονέκτημα. Επομένως δίνουν σημασία σε άλλες παραμέτρους, όπως το ελάχιστο δυνατόν βάρος, σκληρότητα κ.τ.λ, που άλλωστε μειώνουν και το κόστος παραγωγής. Εδώ μιλώ για μια κατασκευή που δεν περιέχει υπολογισμό κόστους ανταγωνιστικότητας, αλλά, μόνο αποτελεσματικότητα στο hobby μας. Άλλωστε ποτέ δεν θα παρουσίαζα κάτι που να στηρίζεται μόνο σε θεωρητική βάση, μιας και θα είχε αντίκτυπο σε επαγγελματική βάση για το πρόσωπο μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2007 23:53 #9 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Ναι Βασίλη έχεις δίκιο. Εγώ ξεκίνησα, καλά να πάθω :cray: Η οπή εξαερισμού είναι μόνο για να μπορούμε να κλεινουμε τα στελέχη. Αν δεν φεύγει από κάπου ο  αέρας, έτσι όπως εφαρμόζουν το ένα στο άλλο άντε κλείστα. Το μεσαίο διάφραγμα εργάζεται στην αρχή Μπερνούλι. (Οσο μειώνεται η διατομή αυξάνεται η ταχύτητα, επομένως και το έργο.) Κάποιος για βοήθεια παιδιά :new_russian:..... όλα μόνος μου HELP?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:13 #10 από Βασίλης (Nosferatu)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Nosferatu) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Ανδρέα καλησπέρα...Δεν μπορώ να πω οτί κι εγώ κατάλαβα πλήρως την ανάπτυξή σου αλλά πιστέυω πως με την μετακίνηση του υδραργύρου επιτυγχάνεις μεγαλύτερη πίεση στην κεντρομόλο δύναμη που δημιούργειται στην ρίψη...
Εγώ λίγο που το έψαξα είδα πως τον σημαντικότερο ρόλο στην ρίψη τον παίζει η κεντρομόλος δύναμη...Η οποία μπορεί να αυξηθεί είτε από μεγαλύτερο βαρίδι,είτε από άλλη θέση χεριών είτε από την βάση του καλαμιού έτσι ώστε να μην είναι τόσο επίπονη γιά την μύτη όσο είναι το μολύβι και τόσο επίπονη γιά το στέλεχος όσο είναι η θέση των χεριών...Η λάθος τοποθέτηση της συγκεκριμένης δύναμης επιφέρει το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα...Γιαυτό πιστεύω πως το όλο σκεπτικό σου βασίζεται εκεί...Δίνεις  απότομη κεντρομόλο δύναμη από την βάση και κατά την διάρκεια της ρίψης την "ξαναπέρνεις πίσω" καθώς μετακινείται ο υδράργυρος με αποτέλεσμα η βολή σου να πάρει δύναμη χωρίς να επιρρεάσει το καλάμι...


Now here is a tale, a story to be told
Of a young girl, but fifteen years old
Impaled as a vampire, her mother burned as a witch
Now these were the crimes, the crimes of the rich...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Giorgos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:14 #11 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Αντρέα , εδώ δεν έχουμε έμβολο , να πιέζει τον Υδράργυρο να περάσει γρήγορα

το διάφραγμα. (  αλήθεια , γιατί να περάσει γρήγορα ? )

Εδώ , ο Υδράργυρος κινήται λόγω της περιστροφής ( λόγω κεντρομόλου ) .

Κάπου .....σε χάνω , δεν έχεις ...σήμα !!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:40 #12 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
...........Κάπου .....σε χάνω , δεν έχεις ...σήμα !!
Βασίλη με έκανες και γέλασα (καλοπροαίρετα). Προτιμώ στην συνάντηση να στο αναλύσω. Αλλώστε, εδώ  ότι και να γράφουμε είναι φτωχό. Η ίδια η κεντρομόλος, ως δύναμη  εμφανίζει ας πούμε τις ίδιες αρχές του εμβόλου. Μην με αναγκάσεις να σου φτιάξω βιντεάκι της κίνησης για να καταλάβεις. Το ποθητό είναι ένα. Μεγάλη εκτόνωση ενέργειας στον πάτο του κυλίνδρου. Αυτό ας το πούμε έιναι ένα κολπάκι, μιάς και η διαδρομή των χεριών μας στην ρίψη είναι σχετικά μικρή, επομένως η ταχύτητα είναι και αυτή μικρή. Εχεις ακόυσει για σφαίρες υδραργύρου. Τρυπάνε το βλήμα στην μύτη και  μέσα μπαίνει μία σταγόνα υδράργυρος. Κλείνουν πάλι την μύτη με καλαι και μέσα στο βλήμα ο υδράργυρος κάνει μια ελάχιστη διαδρομή της τάξης των 2χιλιοστών. Οταν φύγει το βλήμα από την κάνη η σταγονα κολά πισω στο βλήμα. Με οτ που θα έλθει το βλήμα σε επαφή με χαρτι, που σημαίνει μείωση ταχύτητας του μόνο κατά 2-3M/SEC ο υδράργυρος εξφενδονίζεται μπροστά, σπάει το καλαι και πλέον σαν μικρά σταγονίδια κάνει ζημιά σε ότι βρεί. ΑΥτό γίνεται, λόγω του ότι ως ένα απο τα βαρύτερα στοιχεία της φύσης, μπορεί και αποκτά τεράστια κινητική ενέργεια για δεδομένη στιγμή. Εδώ την δουλίτσα μας την κάνει μια τρυπα. Το topic όμως το ξεκίνησα για να βοηθησω όποιον θέλει να το κατασκευάσει για δικιά του προσωπική χρήση και όχι να προσπαθώ.... να απολογούμε ή να τα εξηγήσω όλα. Είναι απλό και απλά εκμεταλεύομαι μερικές ιδιοτητες των στοιχείων για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Προς Θεού μην με παρεξηγήσεις!!!! Νομίζω όμως ότι πρώτα πρέπει να κάνετε κάποια δοκιμή με φύλλο μολύβι και μετά εύκολα θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:49 #13 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Για τον Βασίλη (Nosferatu ). Ναι έχεις δίκιο. Οντως το μισό της μεθόδου στηρίζεται στο σκεπτικό σου. Για αυτό λέω ότι ο Hg κάνει την δουλειά που είναι υγρό μεταλλο και όχι κάποιο άλλο, που μας βολεύει καλύτερα, όπως ο μόλυβδος. Θέλουμε ενέργεια πανω στην κίνηση και αδράνεια στο σταμάτημά μας. Δυστηχώς όμως έχουμε, ένα τελικό λάκτισμα προς το μέρος μας στο σταμάτημα της κίνησης, που όπως είπα και ποιο πάνω, προσφέρει και ένα σύν (επιτάχυνση της τρίχας μέσα από τα δακτυλίδια)
Δυστηχώς το τελευταίο πρωτότυπο, το έδωσα προχτές σε φίλο (που ήταν και η αφορμή να θυμιθώ αυτό το θέμα και να το παρουσιάσω). Οποιος έχει τόρνο, ας μου ζητήσει τα στοιχεία να το κατασκευάσει ανέξοδα και να δημοσιοποιησει τα αποτελέσματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:52 #14 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Μας έβαλες στην μπρίζα !! Αυτή την αμαρτία πληρώνεις !!

Ες ....συνάντηση τα σπουδαία !!!

Υ.Γ. Με έβαλες νυχτιάτικα να κατεβάσω την Μηχανική του .....Καίσαρα Αλεξόπουλου !!

Εχω φυλαγμένη όλη την σειρά !!!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.184 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection