Πασχάλη γεια σου. Αυτό ήθελα να αποφύγω το πολύ γράψιμο. Αλλά να σε…… αφήσω παραπονεμένο……. δεν μου πάει. Ξεκινώ. Καλάμια χρησιμοποιώ αποκλειστικά δικά μου. Αγοράζω μόνο στελέχη, δακτυλίδια, βάσεις από το εξωτερικό και κατασκευάζω, ότι μπορώ καλύτερο. Αν είσαι στην συνάντηση Εδώ στην Αθήνα θα έχω δύο για να καταλάβεις. Επίσης έχει δοκιμαστεί σε καλάμια φίλων (δεν μπορώ να αναφερθώ σε μάρκες, για να μην θεωρηθεί διαφήμιση). Όσον αφορά την τεχνική, δίνω μεγάλη βάση στην ελάχιστη απώλεια του έργου που παράγει ο ρίπτης την στιγμή της βολής και λιγότερο στην ίδια την τεχνική. Μην ξεχνάμε η ιδέα είναι άλλων και εγώ μόνο βελτίωσα το συγκεκριμένο project, με τελική κατάληξη να είναι αντιεμπορικό για παραγωγή. Για την αύξηση του μήκους ρίψης. Κάνε μια απλή δοκιμή να πειστείς. Πάρε ένα κομμάτι μολύβι, αν μπορείς φύλλο και τύλιξε το, κοντά στην τάπα. Και δέσιμο καλό με μονωτική ταινία (όχι ταινία συσκευασίας). Κάνε μια βολή. Σημάδεψε την τρίχα στην μπομπίνα να ξέρεις πόση έφυγε. (κόμπος κλωστή). Αφαίρεσε το βάρος και κάνε πάλι μια βολή με την ίδια δύναμη στο περίπου. Δες την διαφορά και μετά πες μας τις εντυπώσεις σου.
Κράτα μόνο τα έξεις δεδομένα
Για βάρος βολίδας>80gr
Μήκος καλαμιού 4- 4.5 μέτρα 200gr
Μήκος καλαμιού 3.5- 3.9 μέτρα 350gr
Μήκος καλαμιού 3- 3.4 μέτρα 450gr
Για βάρος βολίδας<80gr
Μήκος καλαμιού 4- 4.5 μέτρα 250gr
Μήκος καλαμιού 3.5- 3.9 μέτρα 400gr
Μήκος καλαμιού 3- 3.4 μέτρα 500gr
Δεν είναι Hg επομένως μιλάω για μικρότερη απόδοση, λόγω σταθερή μάζας του μολύβδου.
Για το επίπονο. Ναι έχεις δίκιο. Αλλά καμία εταιρεία δεν θα ασχοληθεί με κάτι που μπορεί οι άλλοι να το αναφέρουν, ως μειονέκτημα. Επομένως δίνουν σημασία σε άλλες παραμέτρους, όπως το ελάχιστο δυνατόν βάρος, σκληρότητα κ.τ.λ, που άλλωστε μειώνουν και το κόστος παραγωγής. Εδώ μιλώ για μια κατασκευή που δεν περιέχει υπολογισμό κόστους ανταγωνιστικότητας, αλλά, μόνο αποτελεσματικότητα στο hobby μας. Άλλωστε ποτέ δεν θα παρουσίαζα κάτι που να στηρίζεται μόνο σε θεωρητική βάση, μιας και θα είχε αντίκτυπο σε επαγγελματική βάση για το πρόσωπο μου.