Ερώτηση Καλο Μηνα !!!

01/02/2012 10:31 #301 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα να εχουμε,που θα εχουμε μιας και μπηκε με ασπρη μερα :victory:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 10:33 #302 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλο μηνα να εχουμε ολοι μας!! :non_banana1

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 10:35 #303 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλο μηνα να εχουμε,που θα εχουμε μιας και μπηκε με ασπρη μερα :victory:

Ο μήναs μπηκε με ασπρη μερα Μπαμπη μου...Σε εμαs να δουμε τι θα μπει...Καλο μήνα και καλή δυναμη αδελφε!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 10:36 #304 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλό μήνα φίλοι μου!

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 10:43 #305 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλο μηνα να εχουμε,που θα εχουμε μιας και μπηκε με ασπρη μερα :victory:

Ο μήναs μπηκε με ασπρη μερα Μπαμπη μου...Σε εμαs να δουμε τι θα μπει...Καλο μήνα και καλή δυναμη αδελφε!!!

Σε εμας Δημητρη μου θα μπει,αυτο που δειχνω πιο πανω! :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 13:02 #306 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλημερα ρε παλικαρια κ....... ( ντρεπομε που θα το γραψω γιατι κατα βαθος δεν το πιστευω οτι θαχουμε καλο μηνα αλλαα )
καλο μηνα να εχουμε κ μακαρι...............
Καλυτερα μου φαινετε εινα να μας ευχηθω καλη δυναμη σε ολους μας για να μπορεσουμε να τα βγαλουμε περα,
τωρα για το τι θα μας μπει που καποιος κανει αναφορα ενα εχω να πω
δεν βλεπετε που ολοι μας περπαταμε σαν να ειμαστε σιγκαμενοι απο το κα.......ι που μας εχουν χωσει κ εχει φτασει ως το λαιμο κ μας εχει πνιξει,
ΕΛΕΟΣ ΡΕ τι σας καναμε ........................γενια των ντεμεκ επαναστατων του Πολυτεχνειου ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 14:06 #307 από Θεοφάνης συτιστης ψαριων
Απαντήθηκε από Θεοφάνης συτιστης ψαριων στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα απο τον χιονισμενο βολο
μολις ακουσα στις ειδησεις "μας ετοιμαζουν κουστουμακι" φανταστειτε ποσο θα σφυξη η μεγγενη που θα φοραμε πλεων κουστουμακι

σηκωθείτε από τον καναπέ και βουρ για ψάρεμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 19:36 #308 από Τασοs Αμανατιδηs
Απαντήθηκε από Τασοs Αμανατιδηs στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα σε ολους.

ο εξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ , ο πονηρος ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ , ο ηλιθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 21:50 #309 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλό Μήνα σε όλους !

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 22:15 #310 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλο μηνα σε ολους παιδια!!!!! :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.303 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection